Forslag til kandidatar.

DeletedUser

Guest
Men det var da utrolig da. Jeg BA om dette kunne bli gjort på bokmål. Jeg har ikke satt en pistol imot hodet på noen her.
Kunne svart med et enkelt; "Om jeg skal gjøre dette, skal jeg gjøre det på nynorsk." Men istedet startet en stolthetspropaganda, akkurat som at jeg hadde gjort noe ekstremt støtende og nedlatende, når alt jeg gjorde var å stille et spørsmål.

Men siden du spør, så finnes det bare et skriftspråk for meg i Norge. Var det noe mer?

Var foresten en dårlig sammenligning det her:
Hva hadde du sagt om ble bedt å skrive intervjuene på nynorsk?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du kan ikke tenke deg at disse positive ryktene kom av fjortiser som hater å ha sidemål på skolen bare?
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jeg at minst 1 av de 2 ikke er fjortis eller skoleelev lenger. Uansett, så har det totalt 0 med saken å gjøre hvilken alder meningene har. Kanskje spesielt mtp hvor mange på den alderen som holder på med dette spillet her.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Foreslår at vi holder oss til tema? Et intervju av Heinze96 hadde vært sick! Han er jo tross alt en av de bedre spillerne vi har her på .no. (love)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nynorsk er vel og bra det, men tror at bokmål er det som treffer mengden best. Her er sikkert en god del fra nynorskland her, men dere/vi får bøye dere/oss for overmakten

Nå har dette sporet så langt av at toget har kommet til Dimna. Så la oss få det tilbake til østlandet der det hører hjemme (rofl)

Gertpe er nok den mest spenstige kandidaten fra v14

edit: Ok, heinze kan også intervjues
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Spørgsmålet er jo om man vil ha intervju med personligheter ( ku komme med et par kandidater her: gamla, ikke fordi ho foreslog meg, men er en gammel traver ho, Rebell, Carno.

Eller man ka jo velge folk som flere ganger har gjort det bra, rent poengmessigt.
 

DeletedUser

Guest
Likar ikkje, og vil heller ikkje at tråden til kjære Gamla skal gå ut av sporet sitt, men det Redswan seier er ikkje noko ein skulle sagt her. Nynorsk er som sagt lenger oppe minst like mykje norsk som bokmål og sånn er det bare.

Ellers synast eg at eg ser mange gode forslag i tråden her, og gledar meg allereie til intervjuer!(nod)
 

DeletedUser

Guest
... men det Redswan seier er ikkje noko ein skulle sagt her.
Så jeg har ikke lov til å be pent om at man dropper en mindretallsmålform? Gjerne vis meg det regelverket.

Nynorsk er som sagt lenger oppe minst like mykje norsk som bokmål og sånn er det bare.
Offisielt har du selvsagt rett. Personlig mener jeg at det ikke skulle vært slik, men det får bli en diskusjon for en annen anledning.

Ellers synast eg at eg ser mange gode forslag i tråden her, og gledar meg allereie til intervjuer!(nod)

Tidligere bragder er vel og bra, men kanskje et objekt som har gjort sine saker bra på v14 som bør tas først.

Brian Clough, Melisandre, White Death eller bongosteen ville vært mine forslag.
 

DeletedUser

Guest
Back to topic... Benja er et utmerket intervjuobjekt ettersom de færreste vet om han, på tross av den fremragende spilleren han er ;)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært fint med noe å lese, ja. Jeg lover at min negative holdning og kritikk skal utebli. Bare smil ifra meg :)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, personlig er jeg ikke fan av nynorsk. Synes det er akkurat som andre dialekter i Norge. Og du ser ikke meg skrive på trøndersk her.
Har ingenting med stolthet eller ikke å gjøre, minner mer om stahet i mine øyne.
Dette er min generelle mening, ikke noe personlig imot deg.

HAN HER ER SLEM, HAN DREPER ARGUMENTENE DERES HOLY SHEEEEET. Enig though. l0l0l0l
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Hvem er intervjueren da? Jeg skumleste gjennom, og jeg fant bare forslag, og liten argumentasjon om målform. Skriv bokmål/nynorsk, bare ikke dialekt, som kan være vanskelig å forstå.
 
Topp