Forslag til Konkurranse?

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Hei alle sammen! Kjeder meg litt om dagen, og det blir trolig ikke noe seriøs TW spilling for meg i en god tid fremover. Så jeg tenkte jeg kunne lage en skikkelig konkurranse, med en førsteplass premie på 2k pp, andre plass 1,5k pp og tredje plass 1k pp. En skikkelig konkurranse med decent premier :D Så vil gjerne ha en input på hvordan dere kunne tenkt dere at konkurransen skal foregå :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Burde være en som ikke baserer seg på hvor store man er nå...
Dvs sånn Dagens raner, dagens angriper eller liknende konkurranser. Noe alle stiller likt i stemmer jeg for! Hva det kan være vet jeg ikke ennå da xD
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ja, skal være likt for alle :) trenger ikke å ha noe å gjøre med TW engang :)
 

Trymyboiii

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Konkurranse om hvem som kan avsløre flest spioner innen 24 timer på v30:eek: Hvis premien er god nok, er det mulig kreiz røper resten av spionenene sine (kødd) <3
 
Sist redigert:

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Gode forslag folkens! Men jeg har lagd en konkurranse selv! tror dette blir litt gøy :D Er kanskje litt trist for folk som ikke liker å tenke da, hehe :)
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Jeg står for premiene ja :) blir snart, men vil at så mange som mulig deltar.. så må finne på noe
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Regal, ettersom du har funnet konkurranse men ønsker mest aktivitet foreslår jeg du tar det i helgen? Kanskje lørdag kl.12 ellerno? Idk, men tror aktiviteten er større i helga når det kommer til å ha litt ekstra tid ;)
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Ja, kan godt si lørdag ettermiddag :) så lager jeg posten 1 dag i forveien elns. er også mulighet for evnt sjakkturnering mellom de første 4 som klarer utfordringen jeg har laget, men det er kanskje litt tungvindt? kan jo funke da, men ikke med så mange :)
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Vi får se hvor raskt dere løser utfordringen jeg har lagd :D burde ikke være så vanskelig.. men man vet jo aldri, er jo jeg som har lagd den :D
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Viser den seg å være for lett, tar vi en ekstra konkurranse, er den for vanskelig, øker vi hele pallen til én premie ;)
 
Topp