Diskusjon Forslag til v21 / kommende verdener

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Jeg vil foreslå at en av de kommende verdene kan være defansivt motiverende eller offansivt motiverende. De vil også være noe nybegynnervennlige.

-I den defansive verdenen vil de defansive troppene ha 50% mer forsvarsstyrke.

Hastighet: 1.7
Enhetshastighet: 2,0 (Offansive tropper vil bevege seg tregere, enhetshastighet 0,6)
Paladin: Ja, nye våpen
Bueskytter: Nei
Kirke: Nei
Akademi: Gullmynter
Moral: Ja, poengbasert
Bonus landsbyer: Ja, nye
Barbarlandsbyer: Vokser til 5000 poeng
Forskningssystem: Enkel
Nybegynnerbeskyttelse: Ja, poengbasert 1000 poeng (Eller 30 dager dersom poengsum ikke er oppnådd)
Stammemedlemmer: 60
Medaljer: Nei
Milits: Nei
Kontoadmin: Ja
Farming: Vanlig
Premiumfunksjoner: Premiumkonto, Farmeassistent, Kontoadmin og Handelsbonus
Lojalitet 20-35
Valg av startposisjon Ja
Rekkevidde til adelsmenn 120
Flagg Nei
Angrep/support gap 100ms
Fakegrense Nei
Nattbonus 00:00 - 08:00
Annet Forhåndsregistrering vil være mulig!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-I den offansive verdenen vil de offansive troppene ha 50% mer angrepsstyrke

Hastighet: 1.7
Enhetshastighet: 2,0 (Defansive tropper vil bevege seg tregere, enhetshastighet 0,6)
Paladin: Ja, nye våpen
Bueskytter: Nei
Kirke: Nei
Akademi: Gullmynter
Moral: Ja, poengbasert
Bonus landsbyer: Ja, nye
Barbarlandsbyer: Vokser til 5000 poeng
Forskningssystem: Enkel
Nybegynnerbeskyttelse: Ja, poengbasert 1000 poeng (Eller 30 dager dersom poengsum ikke er oppnådd)
Stammemedlemmer: 60
Medaljer: Nei
Milits: Nei
Kontoadmin: Ja
Farming: Vanlig
Premiumfunksjoner: Premiumkonto, Farmeassistent, Kontoadmin og Handelsbonus
Lojalitet 20-35
Valg av startposisjon Ja
Rekkevidde til adelsmenn 120
Flagg Nei
Angrep/support gap 100ms
Fakegrense Nei
Nattbonus 00:00 - 08:00
Annet Forhåndsregistrering vil være mulig!

-----------------------------------------------------------------------

Jeg vil også foreslå en lenger verden med høy hastighet

Hastighet: 2.0
Enhetshastighet: 2,0
Paladin: Ja, nye våpen
Bueskytter: Nei
Kirke: Nei
Akademi: Gullmynter
Moral: Ja, poengbasert
Bonus landsbyer: Ja, nye
Barbarlandsbyer: Vokser til 3000 poeng
Forskningssystem: Enkel
Nybegynnerbeskyttelse: Ja, poengbasert 1000 poeng
Stammemedlemmer: 60
Medaljer: Nei
Milits: Nei
Kontoadmin: Ja
Farming: Vanlig
Premiumfunksjoner: Premiumkonto, Farmeassistent, Kontoadmin og Handelsbonus
Lojalitet 20-35
Valg av startposisjon Ja
Rekkevidde til adelsmenn 120
Flagg Nei
Angrep/support gap 100ms
Fakegrense Nei
Nattbonus 00:00 - 08:00
Annet Forhåndsregistrering vil være mulig!

Si gjerne din mening! :)
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Søttes, men normale verdener kan ikke gå over 2 i speed.

Samt trur det blir vanskelig å gi andre enheter annen fart og styrke siden det blir mye arbeid og Dakapo er godt kjent for å like lettere løsninger.
 

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Søttes, men normale verdener kan ikke gå over 2 i speed.

Samt trur det blir vanskelig å gi andre enheter annen fart og styrke siden det blir mye arbeid og Dakapo er godt kjent for å like lettere løsninger.

Å det viste jeg ikke, jeg skal endre speeden til 2

Jeg synes det hadde vært spennende med ett oppsett som skiller seg ut fra alt annet, og hvem vet, kanskje det hadde blitt så populært at det hadde vært værdt arbeidet med å lage det til :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Artig du, Olvedn.
Det går ikke an å endre hastigheten på en type enheter (eller det går sikkert an, må da må en av Innogames sine utviklerne fikle i kodene sine på våre verdener og det er ikke noe de blir å gjøre).


Og før du spør Olvedn; jeg har allerede tidligere spurt om noe lignende og da var de ikke interessert i å fikle med kodene sine.
 

Dead man going

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Artig du, Olvedn.
Det går ikke an å endre hastigheten på en type enheter (eller det går sikkert an, må da må en av Innogames sine utviklerne fikle i kodene sine på våre verdener og det er ikke noe de blir å gjøre).


Og før du spør Olvedn; jeg har allerede tidligere spurt om noe lignende og da var de ikke interessert i å fikle med kodene sine.

Dersom vi ser bort fra forskjellig hastighet på enhetene, kan det fortsatt være forskjell i angrepsstyrke og forsvarsstyrke?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Artig du, Olvedn.
Det går ikke an å endre hastigheten på en type enheter (eller det går sikkert an, må da må en av Innogames sine utviklerne fikle i kodene sine på våre verdener og det er ikke noe de blir å gjøre).


Og før du spør Olvedn; jeg har allerede tidligere spurt om noe lignende og da var de ikke interessert i å fikle med kodene sine.

Spør inno om de orker, gi dem en PP premie for det kansje?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tror den beste måten for å få en nybegynnervennlig verden er mange barbs. En offensiv verden blir vel gårdregel, selv om den ellers sjeldent blir tatt i bruk.
 

DeletedUser

Guest
Godt forslag Dead man going!

Istedet for 60 medlemmer per stamme tror jeg det heller kan lønne seg å bruke instillingen hvor spillere blir automatisk tildelt 1 av x forskjellige forhåndsbestemte stammer.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Bra forslag, håper det blir v21 snart:) Jeg er veldig fornøyd hvordan v18 er, mtp størrelse osv, håper på noe av det samme
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
enig super, v20 blei for lite.

jeg ønsker at 4 kontinenter skal bli fulle.+ jeg personlig ville likt å prøvd en kjærke verden da jeg ikke har prøvd det før!
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Litt større verden og tilfeldig fordelte stammer hadde vært en kul verden! Ganske nybegynnervennlig også
 

DeletedUser

Guest
For å få det mer nybegynnervennlig bør en vel kanskje innføre farmelimit igjen på neste verden? Husker ikke sist en hadde det på en verden. Gjør jo at det blir enklere for nye spillere å henge med, og ikke blir parkert av de rutinerte som konstant farmer effektivt. Likevel trenger ikke farmelimiten å være så lav heller, men på et nivå som tilfredsstiller både rutinerte og nye spillere.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
For å få det mer nybegynnervennlig bør en vel kanskje innføre farmelimit igjen på neste verden? Husker ikke sist en hadde det på en verden. Gjør jo at det blir enklere for nye spillere å henge med, og ikke blir parkert av de rutinerte som konstant farmer effektivt. Likevel trenger ikke farmelimiten å være så lav heller, men på et nivå som tilfredsstiller både rutinerte og nye spillere.

Jepp, 0 er ett passe høy nivå.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Det er ingenting vi kan gjøre med instillinger for å gjøre en verden nybegynner vennlig. Vil vi ha nye spillere er det vi som må skjerpe oss som spillere.
 

DeletedUser

Guest
Nja, ikke helt enig. Det er klart at vi som spillere har mye å si, men uten nattbonus, farmelimit etc. blir det ikke akkurat veldig attraktivt for nye spillere når en er parkert etter 4 dager.
 
Topp