Diskusjon Forslag til v21 / kommende verdener

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
La oss få innstillingene som var på V2 (star)
Det er flere som har vurdert "comeback om det skjer :newpost:

Jeg kan tenke meg ok hastighet "all over" :speed:

Ikke unødige premiumfunksjoner,men premiumfunksjonen for å øke hastigheten,samt øke mengden for å bære ress i markedet ville vert himla kjekt :speed:

Heilt enig. Då hadde eg vurdert comeback iallfall :)
 

DeletedUser

Guest
Håper at v21 kan bli ne litt mer nybegynner vennlig verden, så vi kanskje kan klare å få noen nye spillere inn i TW snart. Det kommer selvsagt noen nå og da, men ikke veldig ofte.

Forslår bl.a at nattbonusen kan være 23-08, vi kan ha Limited Haul, så folk slipper å sitte å farme konstant for å holde følge. En verden uten premium-funksjoner har jeg gitt opp, men noe begrenset der ville også vært fint. (kanksje fjerne halveringer). Fakegrense er vel også fint, så dem slipper å sitte med sinnsyke mengder med incs..

Nå kan jeg ikke så mye om innstillingene i slike verdner, så bare slenger ut noe småting.

Enig. Flere gode poeng her!

Så får vi håpe v21 kommer snart så det faktisk skjer noe her.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Om jeg ikke tar helt feil har det ikke vært noen limited haul-verdener siden sist gang adelskjøp var med?

Nei, men på den verdenen var det første gang det var adelskjøp også. Det ble så store klager rundt det, at jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje igjen.

Men du må gjerne fortsette å argumentere rundt adelskjøp Magnus, istede for å prøve å komme med forslag til hvordan verdenen skal være.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nei, men på den verdenen var det første gang det var adelskjøp også. Det ble så store klager rundt det, at jeg tviler sterkt på at det kommer til å skje igjen.

Men du må gjerne fortsette å argumentere rundt adelskjøp Magnus, istede for å prøve å komme med forslag til hvordan verdenen skal være.

Mye gråbyer og treg speed.
 
Topp