Videresendt, Inno Forslag

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hei! Eg har spilt litt grepolis og da såg eg at nor man skulle angripe så opptatertetiden seg heile tida feks " om du angriper nå treffer angrepet kl 12:14:50" og om 1 sek er det "12:14:51" det vill eg gjerne ha på TW og for då hadde det blitt litt lettere og time angrep eller støtte, for nå må jeg drive og telle sekunda sjæl og da failer eg litt! Og siden det er på grepolis er det vell ikkje så vansklig og få det her og?

Håper noen forsto hva eg meinte og støtter det..

Mvh
Sindre <3
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
At når du har satt opp angrepet og bare venter på å trykke OK, så viser klokka det faktiske landingstidspunktet til angrepet og ikke det som var når du satte opp anrepet, ja. Så slipper vi å dille med ekstra faner eller serverklokka og regne sekunder og slikt.
En "aktiv" klokke på den siden, med andre ord

Støttes
 

DeletedUser

Guest
vist dere ser nede til høyre så står det så fint som dette :)

generert på 66 ms | Servertid: 11:07:41 29/02/2012

så dette er vel alt lagt inn i spillet :) ?
 

DeletedUser

Guest
Nei det er servertiden, som jeg også nevnte. Dette her handler om "angrepet treffer"-tidspunktet, som er noe helt annet.

Altså hvor mye klokka er når angrepet lander, ikke hvor mye klokka er når angrepet sendes.

Ville vært veldig nyttig for timing
 

DeletedUser

Guest
åååh, sånn ja :) nå forsto jeg, såklart det burde blitt lagt til :)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
[SPOIL]
lillilili.png
[/SPOIL]

Du meiner at det tidspunktet der går som ei klokke?

I så fall, støttes! Har ergra meg over dette ofte :)
 

DeletedUser

Guest
helt enig, lei av de små tallene på serverklokka. samt at når jeg har flere vinduer oppe, så kan det noen ganger være 1-2 sek forskjell på serverklokkene på operaen min, merkelig nok. vanskelig å gjette seg frem til hvilken som er riktig.

STØTTES!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Støttes, men bare som tilleg instilling på enkelte verdner. Blir det slikt på alle verdner tar det liksom vekk litt av fordelen til oss spillere som gidder å sitte å regne ut timing av nukes, adels osv. Men på enkelte verdner kunne det vært morro :)
 
Topp