Forumet vårt

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tenkte bare å gi beskjed om at siden forumet vårt har stått umoderert en liten stund nå.

Så har det er tidligere vært veldig slapt på gi følge med på folkets oppførsel på forumet, mtp ordbruk, personangrep og alt våre regler innebærer.

Alle vet hva som er lov å skrive, si og bruke på forumet, og jeg tenker å gi beskjed om at jeg kommer ikke til å gå tilbake i tid for å gi folk advarseler eller infractions for tidligere som burde ha blitt gitt.

Heller gjøre folk klar over at det blir strengere enn før, barnslig ordbruk spesielt er et tema.

Prøv å bruk forumet saklig, diskuter, ha det gøy på hverandre sin bekostning og med hverandre.

Hvis noen er i tvil om forum regler så kan dere lese det igjen -->

HER.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Synes det er veldig unødvendig hvis det ikke er noe spill relatert til agurkene.

F.eks; hvis clusteret ditt på v24 er formet som en agurk, selvfølgelig legg ut et bilde og sammenlign det. Men visse andre bilder er har jo ingenting med spillet å gjøre sånn ellers. (Kan være morsomt?)

Helst unngå å poste bilder som også er støtende.

Du forstår hva jeg mener eller? :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Nei,

Tror ikke agurkerne har så stor makt enda :)

Vil det bli opprydding av forumet i løpet av uken? :)

-A
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Synes det er veldig unødvendig hvis det ikke er noe spill relatert til agurkene.

F.eks; hvis clusteret ditt på v24 er formet som en agurk, selvfølgelig legg ut et bilde og sammenlign det. Men visse andre bilder er har jo ingenting med spillet å gjøre sånn ellers. (Kan være morsomt?)

Helst unngå å poste bilder som også er støtende.

Du forstår hva jeg mener eller? :)

hehe, jeg bare tuller med deg (love)

Lykke til med å holde styr på rotet, xoxo
 
Topp