FP (flying pigs)

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Hei, FP er nå så innaktiv å dø at den ikke har noen sjangse igjen til å vinne denne classicen. Kan denne stammen nå åpnes for leaving så den kan splittes opp og spillerne som ønsker å fortsette kan hoppe inn i ny stamme?
 

DeletedUser

Guest
Stemmer for at vi i RAD kan få noen da vi har minst medlemmer av stammene.
 

DeletedUser

Guest
Hei, FP er nå så innaktiv å dø at den ikke har noen sjangse igjen til å vinne denne classicen. Kan denne stammen nå åpnes for leaving så den kan splittes opp og spillerne som ønsker å fortsette kan hoppe inn i ny stamme?

Dette vil jo bare ødelegge hele planen bak classicen da :hmm:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Men stammen er direkte DØD, ingen aktivitet. 10 aktive spillere. La de 10 spillerne finne nytt hjem.
 

DeletedUser

Guest
Var det jeg prøvde å få frem på en noe slapp måte. Settingsa er som de er, og når man ikke har greid å engasjere medlemmene i stammen så er det bare å akseptere at det har blitt som det har blitt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
men det heter dessverre Tribalwars Olve, når innstillingene først er satt så blir de mest trolig ikke endra.. men synes selv at noe burde gjøres, denne gangen gikk det heeeelt galt i FP...
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
FP var for innaktive fra første stund, vi fikk veldig mange av dem (Denne så kul ut (300p senere) dette ble veldig kjedelig) folka, så da sliter man veldig. Spess når de aktive ikke orker å spille i en synkende skute.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Det å si at vi ikke kan vinne, er helt feil. Joda, nest dårligste stamme er 3 ganger større enn oss. Ser at det kan se mørkt ut, noe det forsåvidt er, men denne verdenen er jo bare for gøy. (Nei, ikke alle verdener er bare for gøy)

Greit, denne verdenen taper vi, men jeg håper likevel at det kommer lignende verdener i ettertiden
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ble nattadla nu uansett. Gratulere til missSWAG og HardCoreGame for å klare adle meg :) (miss adlet fair om dagen, men ble litt krøll)
 
Topp