Fra BERM til PMS, og resten av verdenen!

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hohohohoho! God jul alle sammen!
Vi i BERM bringer julen inn, med litt julekos.
Alle vet jo hvem den store sorte ulven er i denne verdenen, og nissen gir jo som regel ikke bort gaver til slemme barn!
Så dette skal vi sette en stopper for! Vi skal være som Robin Hood, men vi stjeler ikke fra de rike og gir til de fattige.
Vi tar byer fra de slemme, og lar det bli deres straff. De snille skal få beholde byene de tar fra slemme ulver.
Så i denne sammenhengen kan man late som at byene er sauer, og at vi snille fattige mennesker,
som har samvittighet og ære, tro og håp, har en mulighet til å få seg litt mat.

Derfor vil jeg bringe julen godt inn for PMS, får håpe dere får spist dere store av sauene som skal til seters og gjøre seg fete.
Ånei.. glemte at dere vil svette og være nervepirrende hele juletiden!

Man vet ikke hva man går inn for når man kødder med BERM!


- Fugla
jultomte1.gif




P.S - PMS sjekk kartet deres 23:59!
 

DeletedUser

Guest
snakker om å være tøff da. men men kan vel slenge meg med å ønske pms god jul fra hele DKL :D
 

DeletedUser

Guest
Etter å ha knust 20 mill ODD fra PMS er det ikke vitsi å gjemme seg :jblunk:

synes du gjemte deg store deler av den tiden og lot kv'ene ta seg av angrepene på deg. hvis eg tenker på feil spiller så beklager eg :D
 

DeletedUser

Guest
åja, den har eg hørt før :D

nei fyy morten, no var eg slem. siden det er jul skal eg heller tro deg :jtunge:
 

DeletedUser

Guest
jepp, følte samtalen skled litt ut, så da ønsker eg alle i v5 goood jul. (TIL OG MED BERM) og sier takk for meg :p
 

DeletedUser

Guest
Forsatt store ord fra en stamme som ikke gjør så mye annet en å ta grå byer og rekrutterer fiender :) Ikke mye å være redd for :joverrasket:
 

Trine tøff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forsatt store ord fra en stamme som ikke gjør så mye annet en å ta grå byer og rekrutterer fiender Ikke mye å være redd for

Altså bgm75 , nå ønsket fugla alle god jul også kommer du med denne kommentaren , det var ikke fint gjort av deg. :mad:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Sjekk fakta, pleeease.

Side 1:
Tribes: BERM
Side 2:
Tribes: PMS

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 232
Side 2: 136
Forskjell: 96

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 80
Side 2: 17
Forskjell: 63

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,490,124
Side 2: 775,389
Forskjell: 714,735

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 664,717
Side 2: 156,087
Forskjell: 508,630

chart
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
E d jul?? :eek:
*myh løper inn og tar finstasen på, før hun fortsetter med tw* :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ønsker dere alle en riktig god jul ! Så snakkes vi om et par dager selv :) Du like flink som vanlig BGM holde deg til topic..Her kommer folk ønsker deg jul og det du gjør er å whine som vanlig, please..
 
Topp