Fra Yakuza, til koalisjonen av frivillige stammer!

DeletedUser

Guest
Det er forsåvidt riktig, vi klarer ikke å ta like mange byer som de internadler eller tar av gråbyer.

Etterhvert som vi slår spillere ut, så rekkruterer de nye i en evighet.. men denne taktikken vil bare vare så og så lenge, til slutt vil det ta slutt på spillere å masserekuruttere, spillere å internadle og gråbyer å hore..

Å da er morroa over..

Registrere forøverig at det ble stille i Hyper-fjøset!
 

DeletedUser

Guest
Lofotslam gir seg ikke? :)

Du skal få et tips, helt gratis. Når vi internadler, så øker ikke antall byer. Vi blir ikke sterkere av den grunn. Rart at dere ikke greier å ta byer i det tempoet da? I følge din teori, sitter vi da igjen med kun å ta gråbyer?
Vi lar deg tro dette, vi.

Det du prøver å si her er at når vi ikke har flere å "merge" inn, så skal dere ta oss? :rolleyes: Yeah..

Ikke rart det er stille i fjøset, når sauene er ute. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Først og fremst må jeg si det gleder meg at det er andre en BoS/K44 medlemmer som må på banen for å argumentere litt imot. Er ikke sikker på hvilket ordtak som passer Nofjon og reisverket i denne tråden.

Taushet er gull

eller

Den som tier samtykker

Når det er sagt..


Begynner å bli litt lei av diskusjonen om hvilken stamme som ligger best ann.
La folk bruke hodet, TW-Stats og rankingen in-game for å finne det ut.

Dette er da vel en av de få tingene som faktisk er interessant å diskutere på forumet til dette krigsspillet. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis vi skulle ha pratet om livet, været, fred og sånt isteden..

Selvfølgelig kan folk bruke hodet, tw-stats og in-game ranking for å finne ut dette selv, men det er da morsommere å få det presentert av noen andre?


Yakuza har høyest OD-D-rank. Jeg regner med at mesteparten av den rankingen kommer fra US. Det kan bare bety at BoS har overvurdert seg selv angående angrepskraft siden de står å stanger på stacka byer.
Samtidig har BoS klart høyest OD-A rank, noe som betyr at spesielt Yakuza har mistet mye deffensive tropper.

Du har nok rett i at mesteparten av vår ODD kommer fra BoS/K44 samt at BoS har overvurdert sin angrepskraft.
Stemmer også at BoS ligger øverst på ODA'en, noe jeg finner merkelig egentlig for as we speak så ligger det hverken medlemmer fra BoS eller K44 på top 20 ODA for spillere. Du finner derimot 2 stk fra Yakuza


Hvis vi ser hvor langt nede på OD-A-listen Yakuza ligger, så sier det seg selv at det er BBN som står for den offensive jobben på den siden, mens Yakuza står for den deffensive jobben.

Hvor langt nede vi ligger?? Vi ligger da sannerlig på en 11.plass, noe jeg synes er meget respektabelt med tanke på vår historie på denne verden.
Men det er sett fra mine øyne så det er sikkert mange som er helt uenige og synes at vi er noe skikkelige slappfisker som ikke ligger høyere opp..


BoS er høyt på begge rankene, og det er da en selvfølge at de har mistet mye tropper samtidig som de knuser en hel del.

Godt observert :p

Troppemessig ser det veldig likt ut blandt de to sidene, men vi får se hvilke fronter som sprekker først og bare tiden vil vise oss hvem som står igjen som vinner av k44 til slutt. Krangling på forum vil nok ikke fremskynde denne prosessen.

Krangling vil ikke fremskynde prossesen, men det gjør det hele mye mer interessant :)

Ey..
Endelig en med analytiske ferdigheter. Joda, det er vel ganske riktig det du sier her, men jeg tør vel påstå at vi har god kontroll på K44, som også har vært en av våre delmål.

Synd ikke disse analytiske evnene kom fra US.. Skulle tro at dere hadde noen kloke hoder der ihvertfall.

Rangering Stammenavn Poeng Landsbyer
1 BoS 2,65 Mio. 397
2 K44 2,43 Mio. 367
3 Yakuza 944.150 126
4 TD-E 486.050 102
5 USENS 331.540 56
6 BBN 153.854 23
7 LnD 120.131 17
8 XACRIA 120.072 22
9 Ghetto 112.691 17
10 NBK 68.233 18

Utifra denne listen så ser vi at BoS kommer til å ha over 5millioner poeng!! Når de er ferdige med å adle K44

Side 1:
Tribes: BoS
Players:

Side 2:
Tribes: K44
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 1
Forskjell: 3

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 27,866
Side 2: 6,232
Forskjell: 21,634

image.php


Hmm, eller kansje det er omvendt??

Lofotslam gir seg ikke? :)

Gjør mot andre som du vil andre skal gjøre mot deg..

Du skal få et tips, helt gratis. Når vi internadler, så øker ikke antall byer. Vi blir ikke sterkere av den grunn. Rart at dere ikke greier å ta byer i det tempoet da? I følge din teori, sitter vi da igjen med kun å ta gråbyer?
Vi lar deg tro dette, vi.

Det du prøver å si her er at når vi ikke har flere å "merge" inn, så skal dere ta oss? :rolleyes: Yeah..

Ikke rart det er stille i fjøset, når sauene er ute. :cool:

Dette blir rett og slett bare fårete :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe...
Må si jeg har litt sansen for deg Hekknøtt. :)

Er jo litt enig at denne "forum-fighten" sette en spiss på det hele :)

Ellers må jeg legge til at de 5 mill poengene (Minst) du sikter til da kun er i K44. :)
 
Reaksjonspoeng
3
Hexnut:
Dette er da vel en av de få tingene som faktisk er interessant å diskutere på forumet til dette krigsspillet. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis vi skulle ha pratet om livet, været, fred og sånt isteden..

Selvfølgelig kan folk bruke hodet, tw-stats og in-game ranking for å finne ut dette selv, men det er da morsommere å få det presentert av noen andre?


Hvis du mener det er gøy å diskutere hvilken side som mister mest tropper når begge sidene står på sitt uansett hvilke statistikker, rapporter eller argumenter de får slengt i fleisen, then be my guest, men jeg personlig ser vitterlig ikke poenget i å gjøre det.

Som en utenforstående iaktager så er det mulig mine observasjoner er feilaktige, men det var vel heller ikke det som var poenget. Jeg mener å huske at dette forumet ikke var et forum for å finne ut hvilken stamme som er best. Det skjer in-game, men jeg trodde dette var et forum for å slenge meningsløse argumenter på hverandre for å bevise at du har en sak som er verdt å kjempe for.
Diskusjon om hvem som har mest tropper fører absolutt ingen vei, og jeg sluttet å tro på alt det sludderet begge sider sier om troppeantallet sitt for lenge siden. Noe jeg tror de fleste andre her inne gjør også.

Point?
Stop the retarded discussion, and start some propaganda!
 

DeletedUser

Guest
Hexnut:
Dette er da vel en av de få tingene som faktisk er interessant å diskutere på forumet til dette krigsspillet. Hadde vel blitt litt kjedelig hvis vi skulle ha pratet om livet, været, fred og sånt isteden..

Selvfølgelig kan folk bruke hodet, tw-stats og in-game ranking for å finne ut dette selv, men det er da morsommere å få det presentert av noen andre?


Hvis du mener det er gøy å diskutere hvilken side som mister mest tropper når begge sidene står på sitt uansett hvilke statistikker, rapporter eller argumenter de får slengt i fleisen, then be my guest, men jeg personlig ser vitterlig ikke poenget i å gjøre det.

At du ikke ser poenget i det er meg desverre revnende likegyldig.
Jeg finner stor underholdning i dette og det har jeg fått bekreftet at andre også gjør.



Som en utenforstående iaktager så er det mulig mine observasjoner er feilaktige, men det var vel heller ikke det som var poenget. Jeg mener å huske at dette forumet ikke var et forum for å finne ut hvilken stamme som er best. Det skjer in-game, men jeg trodde dette var et forum for å slenge meningsløse argumenter på hverandre for å bevise at du har en sak som er verdt å kjempe for.

Jeg har observert at du har slengt ut masse meningsløse argumenter, men jeg synes tvert om at innlegg med litt mål og mening er mye mer underholdene. Særlig hvis det gjelder en sak som er verdt å kjempe for

Diskusjon om hvem som har mest tropper fører absolutt ingen vei, og jeg sluttet å tro på alt det sludderet begge sider sier om troppeantallet sitt for lenge siden. Noe jeg tror de fleste andre her inne gjør også.

Jeg tror du skal holde deg fra å snakke for flertallet av brukerne her på forumet...

Point?
Stop the retarded discussion, and start some propaganda!

Hvis ikke dette faller inn under propaganda så vet ikke jeg :)

Hehe...
Må si jeg har litt sansen for deg Hekknøtt. :)

Er jo litt enig at denne "forum-fighten" sette en spiss på det hele :)

Ellers må jeg legge til at de 5 mill poengene (Minst) du sikter til da kun er i K44. :)

Glad i deg også :D


......
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg angriper verken deg eller Yakuza, men jeg har inntrykk av at alt jeg sier som omhandler dere blir rakket ned på uansett. Kanskje jeg skulle lage meg en ny forum-bruker så det kunne stoppe:eek:

Men du ser vel meningsløsheten når Nofjon sier at de har hundre flere nukes på lager så svarer du vi får se, og da sier Nofjon at dere snart skal få smake nuksene, og da sier du at dere har brutt gjennom frontene, og da sier Nofjon at de har full kontroll, og da svarer du at de ikke har kontroll på en plass, og deretter svarer Nofjon at han har mer kontroll enn du tror, og da svarer du at dere er bedre enn de, og da svarer Nofjon at BoS kunne tatt Yakuza så lett som bare det osv, osv...

Det er i praksis det dere har sagt gjennom hele tråden, gjerne med et par rolleyes eller smilefjes på slutten. Det er klart jeg blir lei av å høre på det gnålet.

Og hvorfor du føler deg så utrolig mye bedre enn meg og føler deg berettighet til å rakke ned på meg? Djizes. Jeg har alltid prøvd å være så objektiv som mulig men dere gir meg vitterlig ikke noe valg.

Jeg prøver bare å si at å diskutere hvem som har mest tropper ikke går under katogorien "propaganda".
 

DeletedUser

Guest
Jeg angriper verken deg eller Yakuza, men jeg har inntrykk av at alt jeg sier som omhandler dere blir rakket ned på uansett. Kanskje jeg skulle lage meg en ny forum-bruker så det kunne stoppe:eek:

Jeg angriper da ikke deg eller rakker ned deg som person?? Jeg angriper dine argumenter/påstander og svarer med mine egne. Sånn sett hadde det ikke hjulpet å skifte forum-navn da jeg fortsatt ville ha angrepet argumentene/påstandene på samme måte..


Men du ser vel meningsløsheten når Nofjon sier at de har hundre flere nukes på lager så svarer du vi får se, og da sier Nofjon at dere snart skal få smake nuksene, og da sier du at dere har brutt gjennom frontene, og da sier Nofjon at de har full kontroll, og da svarer du at de ikke har kontroll på en plass, og deretter svarer Nofjon at han har mer kontroll enn du tror, og da svarer du at dere er bedre enn de, og da svarer Nofjon at BoS kunne tatt Yakuza så lett som bare det osv, osv...

Det er i praksis det dere har sagt gjennom hele tråden, gjerne med et par rolleyes eller smilefjes på slutten. Det er klart jeg blir lei av å høre på det gnålet.

Javel... Ikke les??

Og hvorfor du føler deg så utrolig mye bedre enn meg og føler deg berettighet til å rakke ned på meg? Djizes. Jeg har alltid prøvd å være så objektiv som mulig men dere gir meg vitterlig ikke noe valg.

Argumentasjonsmessig så føler jeg meg faktisk mye bedre enn deg, men det får være opp til andre å vurdere/bekrefte. Føler fortsatt ikke at jeg har rakket ned på deg som person på noen måte.
Setter pris på objektivitet i en diskusjon, men argumentene må fortsatt være gode..


Jeg prøver bare å si at å diskutere hvem som har mest tropper ikke går under katogorien "propaganda".

Da er vi uenige :)

......
 
Reaksjonspoeng
3
Nei du angriper vel ikke meg som person, men du ter deg på en nedlatende måte overfor meg. Hvorfor det, aner jeg ikke. Er jeg ikke verdig å diskutere mot kan du liksågodt holde munn, men nå var det vel heller ikke det som var poenget.

poenget er satt et par ganger, og om du ikke er enig bryr det meg ikke, men jeg har nå ihvertfall sagt det jeg ville^^
 

DeletedUser

Guest
Nei du angriper vel ikke meg som person, men du ter deg på en nedlatende måte overfor meg. Hvorfor det, aner jeg ikke. Er jeg ikke verdig å diskutere mot kan du liksågodt holde munn, men nå var det vel heller ikke det som var poenget.

poenget er satt et par ganger, og om du ikke er enig bryr det meg ikke, men jeg har nå ihvertfall sagt det jeg ville^^

Det var da svært som du skulle vri denne tråden over på deg som person..

Er det faktum at jeg ikke bryr meg om at du synes det det er meningsløst å diskutere troppeantallet nedlatende? Nei

Er min kommentar om dine meningsløse argumenter nedlatende da du i setningen over hevder at hele poenget med dette forumet er å slenge ut menigsløse argumenter? Nei

Er min kommentar om at du ikke skal uttale deg på vegne av hele forumet nedlatende? Nei

Eller enda lettere, kan ikke du copy/paste mine nedlatende kommentarer så kan jeg lettere finne ut av hva jeg har gjort feil..


@ alle andre

Vennligst vær med å korriger meg hvis jeg tar feil her, jeg ønsker virkelig ikke å opptre som en nedlatende kverulant som hakker ned på andre..
 

DeletedUser

Guest
@ Hexnut og Forskning: Vennligst ta denne personlige diskusjonen over PM, da det ikke har særlig relevans til topicen når 2 personer kverrulerer mot hverandre i en endeløs tvist.
 

DeletedUser

Guest
Jeg angriper verken deg eller Yakuza, men jeg har inntrykk av at alt jeg sier som omhandler dere blir rakket ned på uansett. Kanskje jeg skulle lage meg en ny forum-bruker så det kunne stoppe:eek:

Men du ser vel meningsløsheten når Nofjon sier at de har hundre flere nukes på lager så svarer du vi får se, og da sier Nofjon at dere snart skal få smake nuksene, og da sier du at dere har brutt gjennom frontene, og da sier Nofjon at de har full kontroll, og da svarer du at de ikke har kontroll på en plass, og deretter svarer Nofjon at han har mer kontroll enn du tror, og da svarer du at dere er bedre enn de, og da svarer Nofjon at BoS kunne tatt Yakuza så lett som bare det osv, osv...

Det er i praksis det dere har sagt gjennom hele tråden, gjerne med et par rolleyes eller smilefjes på slutten. Det er klart jeg blir lei av å høre på det gnålet.

Kun avbrutt av deg som skal belære oss om hvordan propaganda skal utføres, og kommer med nedsettende uttalelser. (hvorfor du gjør det har jeg forklart for noen sider siden)

Og hvorfor du føler deg så utrolig mye bedre enn meg og føler deg berettighet til å rakke ned på meg? Djizes. Jeg har alltid prøvd å være så objektiv som mulig men dere gir meg vitterlig ikke noe valg.

Jeg oppfatter vel deg som noe av det mest negative av alle på forumet, konsekvent kverulerende, og som aldri snakker om deg selv eller din egen stamme, og bare surmaget driver rundt på forumet og dreper tråder..

Jeg prøver bare å si at å diskutere hvem som har mest tropper ikke går under katogorien "propaganda".


Nei du angriper vel ikke meg som person, men du ter deg på en nedlatende måte overfor meg. Hvorfor det, aner jeg ikke. Er jeg ikke verdig å diskutere mot kan du liksågodt holde munn, men nå var det vel heller ikke det som var poenget.

poenget er satt et par ganger, og om du ikke er enig bryr det meg ikke, men jeg har nå ihvertfall sagt det jeg ville^^

Lyst å gråte litt?:(

At Nuffe kommenterer er en selvfølge da det mye handler om hans stamme, og han jobber jo steinhardt med å være sakelig :D
Admin, jeg forelsår du stenger denne tråden, for den er helt drept av kverulanter for 6 sider siden...

-Hilsen Tråd-starter..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Søvnproblemer ja? :)

Jeg er da saklig? Driver ikke med propaganda som dere vettu. Kun informasjon har jeg jo sagt. :rolleyes:

Ellers enig. Dette tok av litt
 

DeletedUser

Guest
Søvnproblemer ja? :)

Jeg er da saklig? Driver ikke med propaganda som dere vettu. Kun informasjon har jeg jo sagt. :rolleyes:

Ellers enig. Dette tok av litt

Du KUN levert ren info, og ingen propaganda? :eek:
Tenk deg om 2 ganger, så skjønner du nok at det ikke stemmer :cool:
De fleste andre her vet at det ikke stemmer :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
3
Lyst å gråte litt?:(

At Nuffe kommenterer er en selvfølge da det mye handler om hans stamme, og han jobber jo steinhardt med å være sakelig :D
Admin, jeg forelsår du stenger denne tråden, for den er helt drept av kverulanter for 6 sider siden...

-Hilsen Tråd-starter..

Unnskyld for at jeg sier min mening. Jeg skal prøve å si andres mening en annen gang.:(

Hilsen tråd-dreper:rolleyes:
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7

Joda vi har visst lenge at dem ikke lever uten støtte eller bare lever på andres støtte.

Derimot når dem påstår selv at dem klarer seg uten støtte så må du være enig at dette er løgn av dårligste kvalitet.

Di kan jo prøve og be alliert trekk ut støtten for vi se hvor bra de funker
 

DeletedUser

Guest
Dobbelt moralsk????

Her truer Reisverket en mindre stamme (IGJEN!!) For så å late som han skal hjelpe dem.. Henger dem ut på forumet, og beskylder oss!!! for å true små stammer..

Slik fungerer hyper-diplomatiet.. Men en ting skal jeg si deg.. Det funker ikke lenger! Dere er omringet, og er på vei utfor stupet. Og tro meg, etter at østfronten er smadret, er reste for tur.. Det er det ingen tvil om!!

Så lykke til, og håper for din del du er bosatt LANGT inne i kontinetet, så du overlever på internadling noen uker til..

veit ditta er lenge siden, men må bare si at om vi er omringet, (som jeg ialfall ikke har sett noe til, heller områder der vi sirkler inn dem), og skall utfor et stup, må vi jo dytte ned en eller annen stamme for å komme til stupet først ;P tenk om det blir dere ;p
 
Topp