Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

Mener du det burde være 1 døgn fred på .no i forbindelse med hendelsen i Oslo/Utøya?

  • Ja

    Stemmer: 153 74,3%
  • Nei

    Stemmer: 53 25,7%

  • Totalt antall stemmer
    206
Status
Stengt for ytterligere svar.

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Zippy er du en idiot? Hvis du virkelig føler at du er straffet bare på grunn av en dag med fred burde du slutte med TW og gå ut en tur. Det er noe normale mennesker som oss andre gjør. Og hvorfor skal du sitte inne og krige på et spill når noe trist som dette har skjedd? Dette er noe du burde tenke over.

:mad:

Unnskyld, men jeg vil ikke la deg bestemme over meg og hvordan jeg skal bearbeide meg over dette på.
Selvfølgelig blir jeg straffet når jeg ikke kan bearbeide meg på den måten jeg vil. Jeg vil ha andre impulser, ikke sitte å se på nyhetene hele tiden, vi kan ikke gjøre noe med ulykken heller, vi kan bare sørge og det får alle gjøre på hver sin måte uten at noen skal lage hindringer på den enkeltes bearbeiding.

Altså, jeg kan ikke se hvordan du får frem at jeg aldri går ut en tur ved hjelp av mitt innlegg, det er totalt irrasjonelt.
Hvorfor? Det har jeg svart på her, dessuten så er det en bearbeiding for meg å få tankene over på noe annet, jeg er ikke direkte berørt, men selvsagt så har alle de pårørende mine dypeste kondolenser, men en 24 timers fred vil ikke løse saken for dem, den vil ikke bli noe bedre av den grunn.

Jeg nekter å la min verden stoppe opp og pga. andre sine handlinger. Respekter min bearbeiding takk, som jeg og respekterer alle sine andres bearbeiding der de ikke spiller tw.
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det så katastrofe om det blir fred i 1 dag????

ja får enkelte spillere Pga mye folk stemmer ja Begrund av dem er under angrep tror jeg.


hvert år dør de flere tusen folk av Terror angrep.

Afrika flere millioner av Aids og hiv
Å i libya

De er vel også grunner får de skal bli fred vel ?
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det handler ikke om å bearbeide noe som helst zippy.. det handler om å vise sørgende og etterlatte en smule respekt.. Det viser at vi står sammen, mot terror og massakre, som det hele var - ingen ulykke som du sier zippy.. En massaker er ingen ulykke.. det var en godt planlagt aksjon av et sykt menneske.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil fortsatt stå på mitt og si at jeg ikke er for en fred fordi jeg tror det vil fikse noe.. Men det viser medmenneskelighet og sympati for andre mennesker.. Det er mer symbolsk, enn en måte å fikse ting på..

Edit:
Jeg er for fred. Fordi det styrker det samholdet vi så sårt trenger nå.
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Unnskyld, men jeg har sett på nyhetene fra 15.30-02.00 i går og fra 09.30-23.30 i dag så jeg har nok fått med meg dette.

Og jeg vil fortsatt kalle det en ulykke, hele greiene. Selv om det var var planlagt og en terroraksjon vil jeg kalle det en ulykke, så får du bare være uenig med meg der.

Så vil jeg også påstå at denne freden ikke vil løse sørgen for Norge's innbyggere.

Vil man vise respekt så kan man gjøre det på sin personlige måte, man må heller ikke sette inn en fred for å ikke angripe folk. Om andre fortsatt vil spille og bearbeide seg gjennom på den måte synes jeg det blir feil at andre skal stanse dem for det.

Er du gått fra vette eller ?
Tenk over hvor mange i tw og norge som har den heilt jævlig nå men du driter vell i d?
Sikkert 200/300 som kjente noen som ble drept eller som ble skadet men du kaller d ei ulykke?
Fred for tw <3
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir sjokkert over hvor lite medfølelse enkelte av dere viser her! Går det virkelig an???
Vis de drepte og deres etterlatte den respekt de fortjener.. Det handler også om å vise solidaritet, og at vi står sammen imot terror!

lite medfølelse faktisk, du tror ikke vi også tenker på det som har skjedd?
Går ann å vise respekt selvom det ikke blir fred..

Og hvis vi virkelig skal vise at vi er imot terror , så lar vi ikke handlingene av den føre til at noe stopper opp.
 

lappa92

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det handler ikke om å bearbeide noe som helst zippy.. det handler om å vise sørgende og etterlatte en smule respekt.. Det viser at vi står sammen, mot terror og massakre, som det hele var - ingen ulykke som du sier zippy.. En massaker er ingen ulykke.. det var en godt planlagt aksjon av et sykt menneske.

Syykt og syykt planlakt kan finne oppskrifter på nette med kunsjødsel bomber og osv. f.eks ikke jør dette hjemme programet som gik på nrk1

1 inbrud på en gård du har de du trenger. og 1 enkelperson jor. er sin syykt dumt med de som har sjed men vi kan ikke jøre noe med de.
 

DeletedUser

Guest
Er absolutt for fred her på tribalwars, dette for å vise respekt og omtanke for dem som som er blitt drept, skadet, dems pårørende og hele norge i denne triste tiden. Dette er det minste vi kan gjøre.
 

phoenix1000

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ja får enkelte spillere Pga mye folk stemmer ja Begrund av dem er under angrep tror jeg.


hvert år dør de flere tusen folk av Terror angrep.

Afrika flere millioner av Aids og hiv
Å i libya

De er vel også grunner får de skal bli fred vel ?

Men dette er vel pga dette skjeddde i Norge har aldri skjed før og )1-)4 Drept :O
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det handler ikke om å bearbeide noe som helst zippy.. det handler om å vise sørgende og etterlatte en smule respekt.. Det viser at vi står sammen, mot terror og massakre, som det hele var - ingen ulykke som du sier zippy.. En massaker er ingen ulykke.. det var en godt planlagt aksjon av et sykt menneske.

En smule respekt kan gjøres på andre måter enn å stenge en nettside der man spiller mener nå jeg da.

Respekt går gjennom å tenke på de pårørende, ikke ved å ikke sende angrep mot spillere, ved å tenne et lys, etc.

Det var en massaker ja, men jeg vil også kalle det en ulykke og da tenker jeg ikke på en ulykke som du heldigvis gjør ved at det tilfeldigvis skjedde, fordi det her var planlagt, men jeg kaller det en ulykke.

Så kan man jo spekulere i hvorfor ingen stoppet han, hvorfor han ikke fikk hjelp, om primærsosialiseringen hans var dårlig, hvorfor ingen så at han hadde problemer, etc., men det har ingenting med tw å gjøre.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men dette er vel pga dette skjeddde i Norge har aldri skjed før og )1-)4 Drept :O

Det dør da mange nordmenn i bilulykker hvert år, folk drukner og, folk blir skutt i Norge og, nordmenn blir drept i Afghanistan og, folk tar selvmord i Norge og, og pårørende blir påvirket av det og...
 

Alienelite12

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Er enig egentlig, de som er berørt trenger ikke fred på ett spill...om man er berørt driter man langt opp i Tribalwars en god stund
 

DeletedUser

Guest
Hvis det blir fred på TW , lar dere terror virke .. og da har terror oppnådd målet sitt, og vi har tapt.. end of story.
 

DeletedUser

Guest
Tragedien som har rammet oss er det verste terrorattentatet i Europa siden 2. verdenskrig (ifl. CNN). Alle kanaler i hele verden sender bilder og reportasjer fra terrorangrepene i Norge. Regjeringen har hatt krisemøte, Prince utsetter konserten sin, Gladmatfestivalen i Stavanger ble avlyst, - Norway Cup vurderes avlyst og mange andre stevner og arrangementer blir avlyst. Det oppleves fullstendig meningsløst å sitte og leke krig på nettet. Et godt kjennetegn på det landet vi bor i, er AT VI BRYR OSS.

VI BRYR OSS om dem som har det vondt i disse dager, - forsvarsløse ungdommer som er regelrett henrettet, folk har mistet venner, barn, kolleger. At gjerningsmannen bak alt dette var en fanatiker som ihadde isolert seg og brukte bl.a. mye tid på krigsspill på dataen, er jo en tankevekker.

Det er den verste skytemassakren utført av en enkelt person på verdensbasis iflg. NRK.

Vi snakker ikke om en enkeltstående trafikkulykke el.l - men et angrep på en hel nasjon hvor vi har mistet ungdommer i hver eneste landsdel, noe som burde berøre oss alle.

La oss som spiller TW vise AT VI BRYR OSS - og ha ikke bare 1 dag, men 3 dager fred!!!!

Dragon-x
 

Alienelite12

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Tragedien som har rammet oss er det verste terrorattentatet i Europa siden 2. verdenskrig (ifl. CNN). Alle kanaler i hele verden sender bilder og reportasjer fra terrorangrepene i Norge. Regjeringen har hatt krisemøte, Prince utsetter konserten sin, Gladmatfestivalen i Stavanger ble avlyst, - Norway Cup vurderes avlyst og mange andre stevner og arrangementer blir avlyst. Det oppleves fullstendig meningsløst å sitte og leke krig på nettet. Et godt kjennetegn på det landet vi bor i, er AT VI BRYR OSS.

VI BRYR OSS om dem som har det vondt i disse dager, - forsvarsløse ungdommer som er regelrett henrettet, folk har mistet venner, barn, kolleger. At gjerningsmannen bak alt dette var en fanatiker som ihadde isolert seg og brukte bl.a. mye tid på krigsspill på dataen, er jo en tankevekker.

Det er den verste skytemassakren utført av en enkelt person på verdensbasis iflg. NRK.

Vi snakker ikke om en enkeltstående trafikkulykke el.l - men et angrep på en hel nasjon hvor vi har mistet ungdommer i hver eneste landsdel, noe som burde berøre oss alle.

La oss som spiller TW vise AT VI BRYR OSS - og ha ikke bare 1 dag, men 3 dager fred!!!!


Dragon-x

Det er den værste masakren noen gang i hele verden utenfor krigstid...Ille
 

arthur63

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tragedien som har rammet oss er det verste terrorattentatet i Europa siden 2. verdenskrig (ifl. CNN). Alle kanaler i hele verden sender bilder og reportasjer fra terrorangrepene i Norge. Regjeringen har hatt krisemøte, Prince utsetter konserten sin, Gladmatfestivalen i Stavanger ble avlyst, - Norway Cup vurderes avlyst og mange andre stevner og arrangementer blir avlyst. Det oppleves fullstendig meningsløst å sitte og leke krig på nettet. Et godt kjennetegn på det landet vi bor i, er AT VI BRYR OSS.

VI BRYR OSS om dem som har det vondt i disse dager, - forsvarsløse ungdommer som er regelrett henrettet, folk har mistet venner, barn, kolleger. At gjerningsmannen bak alt dette var en fanatiker som ihadde isolert seg og brukte bl.a. mye tid på krigsspill på dataen, er jo en tankevekker.

Det er den verste skytemassakren utført av en enkelt person på verdensbasis iflg. NRK.

Vi snakker ikke om en enkeltstående trafikkulykke el.l - men et angrep på en hel nasjon hvor vi har mistet ungdommer i hver eneste landsdel, noe som burde berøre oss alle.

La oss som spiller TW vise AT VI BRYR OSS - og ha ikke bare 1 dag, men 3 dager fred!!!!

Dragon-x

Veldig enig!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp