Fredstid

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Hei,

Til informasjon så vil det bli perioder med fred i spillet i julen og nyttår. Merk at tidene vil være litt forskjellige fra tidligere år.

Julefred
Norge: 24. desember klokken 10:00 til 25. desember klokken 18:00
Internasjonal: 24. desember klokken 10:00 til 26. desember klokken 23:59



Dette kunngjorde twteamet 16.12, om jeg ikke tar feil. Noen må forklare meg hvordan det går ant å fucke opp noe så enkelt som en julefred.


Jeg har flere rapporter, folk i min stamme har adlet etter julefreden skulle starte. Beklager når jeg sier det bobil, raz0r og CM, fyfaen så udugelig av dere. Dere må tåle å høre det når dere gjør slikt, husker jeg feil eller fucket dere opp freden på 17.mai også?


God jul a folkens
 

battodaiyo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Og når man ikke trodde det kunne bli værre




Beklageligvis hadde det skjedd en taste feil når julefreden ble lagt inn. Noe som ikke fikk den til å gå aktiv når den skulle. Dette beklager vi. Den skal være aktiv nå kl 13:15 Og vi vil forlenge freden fra jk 18:00 til kl 23:59 den 25.12 slik at dere får den tiden dere er lovet.

Mvh
Tribal Wars teamet



13:15 var freden igangsatt står det, ikke forstår jeg hvordan det går ant å rote så innmari. Men det ble adlet en by hos Narne ETTER dette. Hvordan er det mulig spør du? Nei si det. Synes tw team skal komme på banen og personlig unnskylde narne for dette. Han så toget og dret i det da det sto at det var fred.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Yup, ble litt for dumt akk det der... Men men, sånn kan det gå i guess
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Nå treffer iallfall ikke angrepene lengre, men kommer på besøk. Så ser ut som det er fikset nå :D
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Yup, ble litt for dumt akk det der... Men men, sånn kan det gå i guess

Hadde ikke hatt tropper til å gjøre noe med det uansett mtp at nabobyer er clearet av meg/nyadlet, men helt retardert likevel
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
"Måten enkelte i -I-,TP,-DNV- og Bro2 ++ utnyttet denne feilen er bare kvalmt" hadde vært bedre å si.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Måten enkelte i -I- utnyttet og forsøkte å utnytte denne feilen er bare kvalmt.

Om du sikter til meg så ble jeg nuket etter fredstidspunktet, da tenkte jeg å prøve meg på litt adling, til tross for at jeg regnet med å besøke. Det var ikke snakk om noen utnytting, da ingen visste når freden ville blitt skrudd på(altså satt alle med samme info). Jeg hadde bare flaks og teamet gjorde ikke jobben sin.
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hadde ikke hatt tropper til å gjøre noe med det uansett mtp at nabobyer er clearet av meg/nyadlet, men helt retardert likevel
Liker hvordan du faktisk tror på dette, hadde tatt ut troppene dine lett om det ikke var for at jeg faktisk trodde freden var i gang når de sa det, prioriterer familie ovenfor tw på julaften :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Liker hvordan du faktisk tror på dette, hadde tatt ut troppene dine lett om det ikke var for at jeg faktisk trodde freden var i gang når de sa det, prioriterer familie ovenfor tw på julaften :)

Aha, hvilke byer skulel du stacket med?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Får søke deg til teamet du battodaiyo viss du ønsker å få en forbedring :)

Ikke noe hverken jeg eller Razor kan gjøre med dette, det er det kun CM som kan, og han prøvde å fikse opp, men var en feil med innstillingene fra serverne som gjorde at den ikke ble aktiv.

Menneskelig å feile.

-A
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Synes dere gjør en god jobb mtp. at den ikke er betalt. Kan ikke forvente allverden da - spesielt når det legges ned snart. Setter pris på jobben dere gjør :)
 
Topp