Funneh Mails etc.

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Har ikke noe problem med å innrømme at jeg hadde den "samtale" med Honour. Det viser igjen at vi desværre har forskellig humor. Det jeg hadde i tankene da jeg svarte Honour var reelle atacks. Er da helt klar på, at jeg ville kunne sende ca 17K angrep fra en by med nevnte level. Men jeg kaller ikke 1 ram eller 1 lk for et angrep. Og selv ikke zippy kan overbevise meg om, at han kan sende bare 100 ANGREP fra samme by på en dag. Ei heller han Honour for den saks skyld.

Og samtalen er tatt ut av en sammenheng.

Og ja, jeg tar ting bokstavligt, når folk påstår at de sender flere tusinde ANGREP i løpet av et par dage, når de kun har 6-7 byer, da kan jeg ikke la vær å drive med litt ironi. Det er det som, er det egentlige morsomme i den samtale.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Har ikke noe problem med å innrømme at jeg hadde den "samtale" med Honour. Det viser igjen at vi desværre har forskellig humor. Det jeg hadde i tankene da jeg svarte Honour var reelle atacks. Er da helt klar på, at jeg ville kunne sende ca 17K angrep fra en by med nevnte level. Men jeg kaller ikke 1 ram eller 1 lk for et angrep. Og selv ikke zippy kan overbevise meg om, at han kan sende bare 100 ANGREP fra samme by på en dag. Ei heller han Honour for den saks skyld.

Og samtalen er tatt ut av en sammenheng.

Og ja, jeg tar ting bokstavligt, når folk påstår at de sender flere tusinde ANGREP i løpet av et par dage, når de kun har 6-7 byer, da kan jeg ikke la vær å drive med litt ironi. Det er det som, er det egentlige morsomme i den samtale.

Hehe, nei vel nei vel, vanskelig at vi har bevis på at vi har plyndret 2.8k byer på 1 dag, del det på antall byer ved den tiden som var 5 eller noe så vil jo det si over 500 plyndringer per by på 1 dag, men over 100 angrep fra en by på samme dag er jo umulig :rolleyes:

Barca44ever, må det være 1 lk da? :(
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nettopp, da PM,en gikk på å få en rapport vedr et angrep, som jeg regner med de fleste gemmer, da interesserer det meg da ikke hvor mange plyndringer mannen har foretatt.

Og derfor begyndte jeg å ironisere, men den gikk åpenbart ikke inn. Og han lagde den da inn her, som en morsomhet.

Men helt greit, liker funny mails..........;)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
......
Morder i dag klokken 15:11[/u]
Hei! Jeg lurte på om du vet noe om hvilke kroker man bør bruke for å ta barracudaer. Har nemlig tenkt å fiske etter en barracuda. Har ikke lest meg skikkelig opp enda, men kanskje du har svar??? Du er jo eksperten her vettu ;D

Edvard

Barracuda i dag klokken 15:12
Hvorfor skulle jeg gi deg tips for å drepe små uskyldige fisk? Morder !

Morder i dag klokken 15:47[/u]
Mente det jo ikke sann da :(

Barracuda i dag klokken 15:48
du er morder når du dreper fisker

Morder i dag klokken 15:48[/u]
Njaa. Har du gått i skogen før?

Barracuda i dag klokken 15:51
jeg lever av å svømme, ikke å gå tur

Morder i dag klokken 15:52[/u]
Nei, men når du går på veien, skogenn eller kanskje til og med svømmer trokker du på bittesmå kryp som blir drept...

MORDER!!!

Barracuda i dag klokken 15:54
Jeg bor i vannet og har ikke ben. Hvordan kan jeg tråkke på kryp?

Morder i dag klokken 15:56[/u]
Har du ikke ben nå plutselig? Du ER jo ikke en barracuda!

Barracuda i dag klokken 15:58
Hvem har sagt det?

Morder i dag klokken 15:59[/u]
Jeg sier det. Du kan ikke være en barracuda. Da kan du ikke snakke, ha date i det hele tatt å bruke en data!

Barracuda i dag klokken 16:00
jeez, har du ikke hørt om det nye systemet Geofish X2000 ? Et trådløst kommunikasjons - og data -system for fisker?

Morder i dag klokken 16:01[/u]
Nope. Må nok innrømme jeg ikke har hørt om det!

Men skjerp deg. Du må jo være syk i hodet...

Barracuda i dag klokken 16:02
Det er helt sant....

Morder i dag klokken 16:02[/u]
Bevis det da...

Morder i dag klokken 16:09[/u]
Så du innser at det ikke funker å bevise det?

Barracuda i dag klokken 16:09
Blir vanskelig at jeg skal bevise det.. Men du kan jo besøke meg i Nord-Atlanteren? Koordinatene er: 48.89932444320901 NV, 60.29034801404114280 SØ

Morder i dag klokken 16:10[/u]
Lol! Du er UTROLIG god til å late som om du er en barracuda. Men er ikke så lettlurt. Dessuten husker du ikke koordinatene så fort! Jeg sendte meldingen og du svarte etter ti sek.

Barracuda i dag klokken 16:11
jeg brukte 7 minutter på å finne koordinatene.. derfor jeg svarte TREIGT. JEG ER EN BARRACUDA - FACE IT

Morder i dag klokken 16:12[/u]
7 min? Du brukte jo 10 sek!

Barracuda i dag klokken 16:14
Jeg svarte på meldingen du sendte 16:02

Morder i dag klokken 16:16[/u]
Man bruker 2 timer på å finne ut 48.89932444320901 NV, 60.29034801404114280 SØ

Barracuda i dag klokken 16:17
Ikke med Geofish X2000

Morder i dag klokken 16:20[/u]
Men du? Hvordan vet egentlig du, som er en fisk om geofish? Fisker skal ikke vite om det. Hvor fikk du kjøpt denne geofisk X2000?

Barracuda i dag klokken 16:22
Fettern min tipset meg om det

Morder i dag klokken 16:23[/u]
Jeg begynner å bli temmelig forvirret. Fetteren din ?

Barracuda i dag klokken 16:24
Ja, fisker har også familier

Morder i dag klokken 16:26[/u]
Haha! Du må være syk!!! Hva heter du da?

Barracuda i dag klokken 16:26
Vi bruker ikke navn ... Vi er alle Barracudaer

Morder i dag klokken 16:27[/u]
lol :D Hvor gammel er denne geofish?

Barracuda i dag klokken 16:28
Geofish X2000 er et datasystem...

Morder i dag klokken 16:28[/u]
Ja, men når kom det?

Barracuda i dag klokken 16:29
4 måneder siden fra Pentagon. Det er fremdeles bare i Beta-mode

Morder i dag klokken 16:33[/u]
Okei :D Jeg vil gjerne fortsette denne praten etterpå. Skal spise fiskeboller nå. Ikke vondt ment da. Begynner å føle med fisker nå!

Snakkes :D

Barracuda i dag klokken 16:37
morder...
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
At han heter Edvard sier ikke meg noe ihvertfall.

Det er sikkert fler som heter Edvard på tw;)
 

DeletedUser

Guest
Flott at dere endelig fjernet den idiotiske mobbingen som var her i starten, to bøtter kudos til moderator på vei i posten!

Min personlige topp 3 til nå:

1.

2.

3.


Hva med en kåring til slutt? Hvert år/ mnd? (lek med lengden selv..)
Noen dager PK til vinneren som premiering?
Det kan jo dra fram noen som ellers ikke ville postet på public? (@team)
 

DeletedUser

Guest
"Send meg ressurser eller dø!!" er vel litt oppbrukt..


Meldingen er sendt til de viktigste personene på v8; *******
******, ********* og ********

Hei!
Dette er en seriøs søknad og håper den vil bli behandlet på lik linje med alle andre søknader

Vi i ******* søker herved allianse med dere i *****.

Hva kan dere gjøre for oss?
Vi kan jo begynne ressurser, dere har antageligvis ressurser til overs så da kan du jo begynne med å sende 1000 av hver ressurs til meg som en gave for tillit med at jeg skriver søknad. Du tror vel sikkert nå: "for en tulling!" Det jeg har nå å si til deg at jeg bare er nordlenning og vi sender ressurser til hverandre i hytt og pine. Det er ganske vanlig her oppe men du har sikkert søring holdning mot meg nå.

Så er vel spørsmålet hva kan vi gjøre for dere?

Vi vil beskytte dere mot farer og kallenavnet mitt er jo også Jens Stoltenberg, ja jeg er litt flau over det men jeg har da tilgang til datalagringsdetektivet som jeg selvfølgelig vil bruke til tribalwars!

Så da er det opp til dere å avgjøre om denne går igjennom, som jeg da selvfølgelig har stor tro på!


Med vennlig hilsen
*****

******* i dag klokken 12:14[/u]
Hahaha, jeg fikk alvorlig talt kaffen i galt rør nå. Skriver nå i halvveis hosteanfall. Tårer i øynene osv. Hahahah :D Ressurser på vei ^^
 

DeletedUser

Guest
Kan jeg vere med i stamen? Rynket litt på øyenbrynet da jeg fikk den litt tilbake i tid.. Tok dessverre ikke noen screen capture eller noe av den, men det skulle jeg gjort..
 
Topp