Funny Mails =)

DeletedUser

Guest
Det startet med at Breiflabben fikk denne!

"sinnataggen" i dag klokken 16:08 ( 03.07.2011 )
Hva feiler det deg? Hvorfor angriper du meg? Angriper du meg igjen, så får du Wolf, wolves, VK-A og viking etter deg!

Så jeg sendte "sinnataggen" en melding, syntes det var morsomt hvordan vi allerede etter 1 dag hadde klart å få 4 stammer på oss, men eh.. Han trua jo med Wolf, ånei, ikke ta oss i voodoo med poengene deres! :(
Krona den 03.07. klokken 16:17
Trussler aksepteres ikke og jeg kan love deg at stammen din går ikke til krig fordi en liten spiller på 200 poeng blir farmet :)

Mvh [player]Krona[/player] - Leder for [ally]Voodoo[/ally].

"sinnataggen" den 04.07. klokken 13:10[/u]
haha, ikke undervurder oss på grunn av poengene...

Krona den 04.07. klokken 13:27
Du er en farm lille noob. Lite tropper, lite poeng, lite eller egentlig ingen mulighet til å overleve på v9, men stor i kjeften er du.

"sinnataggen" den 04.07. klokken 18:33[/u]
Nå syns jeg at du bare skal holde den kjeften din igjen, før vi utsletter deg. forstått?

Krona den 04.07. klokken 18:38
Med dine hva 5 spydmen?

"sinnataggen" den 04.07. klokken 19:09[/u]
med 50 spyd, 50 sverd, og 4 stammer!

Krona den 04.07. klokken 19:30
Du er en farm du har ingen tropper, noob. haha :) 4 stammer. 4 stammer som ikke erklærer krig mot oss over lille nooben. Lille nooben er foresten deg <3

"sinnataggen" i dag klokken 09:27[/u]
vet du hva? LILLE SELV ELSKENDE DRITT! HAR DU NOEN VENNER EGENTLIG? DU BEHANDLER JO ALLE SOM DRITT!


"sinnataggen" i dag klokken 10:17[/u]
hei... sorry for at jeg har oppført meg som en idiot... jeg har vel bare VELDIG kort lunte... mildt sagt :p sorry for at jeg kalte deg LILLE SELV ELSKENDE DRITT! HAR DU NOEN VENNER EGENTLIG? DU BEHANDLER JO ALLE SOM DRITT!
kan vi bare glemme alt?

"sinnataggen" i dag klokken 12:44[/u]
kan vi bare glemme alt?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
På tide å kritisere forum reglene! Idiotisk at vi kan le av han, og han vill selv se at vi ler av han! Det er bare alle andre som ikke får vite hvem de ler av, skaden er den samme.
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
På tide å kritisere forum reglene! Idiotisk at vi kan le av han, og han vill selv se at vi ler av han! Det er bare alle andre som ikke får vite hvem de ler av, skaden er den samme.

Hva har dette med min kommentar å gjøre? :p
 

DeletedUser

Guest
Synes folk generelt skal være forsiktig med å poste "funny mails". Det er en tendens til å henge ut folk som ikke er så gamle og er helt nye i gamet, hva tror dere de gjør om det finner ut at dere poster ting som får dem til å føle seg uthengt/mobbet, jo de slutter kanskje. .no er ikke tjent med at folk henger ut spillere, skjerp dere.
 

DeletedUser

Guest
Synes folk generelt skal være forsiktig med å poste "funny mails". Det er en tendens til å henge ut folk som ikke er så gamle og er helt nye i gamet, hva tror dere de gjør om det finner ut at dere poster ting som får dem til å føle seg uthengt/mobbet, jo de slutter kanskje. .no er ikke tjent med at folk henger ut spillere, skjerp dere.

.no er ikke tjent med noobs, som skal gå rundt å lage dårlig stemning heller! Det vi gjør på denne tråden er jo bare å skape god mojo blant de spillerne vi vill ha på .no :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
.no er ikke tjent med noobs, som skal gå rundt å lage dårlig stemning heller! Det vi gjør på denne tråden er jo bare å skape god mojo blant de spillerne vi vill ha på .no :)

Alle er noobs engang Krona...

De lager ikke dårlig stemning vil jeg si på noen som helst måte, de som stråler opp en ellers så kjedelig tw-tid.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke med deg, men caps-lock banning og sutre-unger lyser ikke opp min dag! :D
 

DeletedUser

Guest
Gjør det ikke Krona ? Jeg synes bare det er morsomt å lese når folk dummer seg ut :D
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kan da være ganske artigt at lese om folk som kanskje dummer seg ut. Men jeg synes det sier mer om de som legger det på forum, de må ha et veldigt behov for å fremheve seg selv på andres sin bekostning.
 

DeletedUser

Guest
.no er ikke tjent med noobs, som skal gå rundt å lage dårlig stemning heller! Det vi gjør på denne tråden er jo bare å skape god mojo blant de spillerne vi vill ha på .no :)

Skuffelse for menneskeheten.. Det er du tenk..

Hvorfor i huleste skal vi IKKE få nye spillere inn på serveren? Dette handler om at det blir mindre spillere, mindre motstand.. i det hele tatt, mindre moro. DU snakker som at du er bedre enn alle andre, vel det er du ikke. Nå kom deg tilbake til barnevogna mamma savner deg.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke helt greia?
Jeg har ikke sagt at vi ikke trenger flere spillere?
Husker godt da jeg var 12 og startet med TW, det jeg ikke gjorde var å sende mld: kan.keg joine stmmen din? ikke angriiip osv osv.
Jeg leste guides, holdt kjeft så på hva andre gjorde uten å skulle ty til sånn barnslig banning og drittkasting. Det er mange som har gjort som meg holdt kjeft og lært seg spillet uten å skulle være en nooob å sende sånne brev f.eks.

Spørr du meg er det sånne spillere TW trenger.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Da er du på jordet Krona fordi du fortsatt er på det nybegynnerstadiet, fortsett å les guides du..
 

DeletedUser

Guest
Krona; Jeg synes du er veldig bombardisk i dine utsagn og meninger. Alle har selvsagt rett til å ha sine meninger, men det har jo også dem som er uenig med deg. Uansett hvem som har rett eller ei.
Istedet for å totalt slå ned våre nye "noobs", kan du vel heller bruke din viten til å lære opp et par av dem? Samtidig slipper vi å lese hvor mye du misliker disse "noobsene" her på fellesforumet.

Ergo: Du får en god følelse av å ha hjulpet noen, noen blir hjulpet og en bedre tw-spiller, vi slipper "sytinga" di på forumet = Win-Win-Win-situasjon ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg håper å se flere funny mails snart. Jeg sier ikke at dere ikke får diskutere de forskjellige funny mailsa som legges ut her, men det kan fort gå i glemmeboken hva topicen egentli handler om :)

Jeg vil også minne dere på at alt som legges ut skal sensureres, de som ikke blir sensurert blir slettet og dere må legge det ut på nytt sensurert. Dere må også huske på at legger dere ut noe som inneholder banneord, er det deres jobb å sensurere bort dette, ellers blir det konsekvenser ut av det.
 

DeletedUser

Guest
Krona; Jeg synes du er veldig bombardisk i dine utsagn og meninger. Alle har selvsagt rett til å ha sine meninger, men det har jo også dem som er uenig med deg. Uansett hvem som har rett eller ei.
Istedet for å totalt slå ned våre nye "noobs", kan du vel heller bruke din viten til å lære opp et par av dem? Samtidig slipper vi å lese hvor mye du misliker disse "noobsene" her på fellesforumet.

Ergo: Du får en god følelse av å ha hjulpet noen, noen blir hjulpet og en bedre tw-spiller, vi slipper "sytinga" di på forumet = Win-Win-Win-situasjon ;)

Zippy: - Ignore. Det er ikke engang verdt å snakke med deg lenger..

Redswan: Det er derfor vi laget voodoo. En stamme der jeg og de andre som er lei av å hele tiden måtte lære opp nye spillere som slutter etter 1 år. Jeg er lei! :D
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg synest synd på antonine nå :(
Hun ber dere om å høre på henne og dere bryr dere ikke.

Flere funny mails takk :D
 
Topp