Funny Mails

DeletedUser

Guest
Hei,

På tide å få denne tråden opp som på de andre verdene! :)

Jeg åpner med en morsom og uvanlig samtale som jeg hadde med en diplomat i en annen stamme da jeg avsluttet vår diplomatiske avtale. :)


[SPOIL]
Leopold i dag klokken 08:17
Hei,

Etter en avstemning innad stammen har vi besluttet at vår allianse ikke lenger er aktiv. Med denne meldingen avsluttes den umiddelbart og alle deler av avtalen er dermed ikke gjeldende.

Vi ønsker dere lykke til videre.

Mvh
Leopold
Hovedleder & Diplomat
-W-

**** i dag klokken 14:43
dre gjør store feil! ^^


Leopold i dag klokken 19:57
Som **** så korrekt informerte meg helt unødvendig om, stammens medlemmer skal være med å bestemme. Da resultatet etter en avstemning om saken, ble resultatet 8 på ja, og 2 på nei.

Mvh
Leopold
Hovedleder & Diplomat
-W-

***** i dag klokken 20:02
dere vill ikke tvinge oss i krig mot dere dere er mange vi er få og store!

Leopold i dag klokken 20:04
Hva behager?

**** i dag klokken 20:06
å gjør meg sur tjener du ingeting på å avsluet en allianse helt uten videre!

Jeg vil ha et begrunet svar

Leopold i dag klokken 20:10
Gjort deg sur?
Jeg sier bare at vi har avsluttet avtalen.

Jeg setter opp regelmessig avstemninger på stammens forum for å vite deres mening om våre diplomatiske avtaler med andre stammer. Om de stemmer for at vi skal avslutte en avtale, gjør jeg det.

Jeg er redd jeg ikke kan si så mye mer enn det.

Jeg vet ikke hva slags politikk dere har i **, men det jeg vet er at -W- er en demokratisk stamme. Det betyr at medlemmene er med i å bestemme viktige avgjørelser om stammen.

Mvh
Leopold
Hovedleder & Diplomat
-W-


*** i dag klokken 20:11
dere ville ha en allianse med oss men så etter hver vil dere bare gi det op det gjør meg forbana!
[/SPOIL]
 

DeletedUser

Guest
Kan bidra med denne.. Kanskje ikke så morsom for andre, men fortsatt artig lesestoff vil jeg tippe :p

*Random Spilller* den 25.09. klokken 04:31
hei, Pål, må si jeg hadde større forventninger til deg som spiller.

Men, dessverre, hadde du ike vært i premade så hadde du ikke kommet langt på HP! Det står jo ikke respekt, av noe du har gjort her på HP.

Svake adlinger, svak backup, no backtime, og særdeles avhengig av støtte. Mitt syn på deg fra stammeleder i noble har endret seg,og det er i mitt syn,og ikke din skyld at Noble har holdt stand,men heller marita og simon sin. Synes det er på tide at du beviser noe nå! Synd for deg at du er så apatisk å noble byer under 2000 p.. Skulle likt å møte deg på en random speed, som nærmeste nabo,uten mulighet til selv å velge geografisk tilhørighet.

Jeg er veldig fristet til å legge ut facts om deg fra twstats,og din tilværestedelse på HP på off forum nå. Jeg kan etter sigende bevise at du ike er noe annet ennn random newbie,som beskytter deg bak en pre-made, så her kommer en bombe til å smelle..

Hva er taktikken din på HP, hva er ditt mål, og hva sikter du mot her på HP. I mine og andre sine øyne så er du ei poengh...!!!! LOL.. du kan ikke nekte engang vettu...

PS gutta fra UK har analysert første HP runden på .no, og alle 5 er av samme oppfatning. Uten en premade så hadde ikke du klart mer enn maks 3 dager på .uk HP!

Ler meg ihjel,beklager Pål,men tenk over hva du har utrettet på HP..
Farming imponerer ingen.
 

DeletedUser

Guest
Kan bidra med denne.. Kanskje ikke så morsom for andre, men fortsatt artig lesestoff vil jeg tippe :p

[SPOIL]*Random Spilller* den 25.09. klokken 04:31
hei, Pål, må si jeg hadde større forventninger til deg som spiller.

Men, dessverre, hadde du ike vært i premade så hadde du ikke kommet langt på HP! Det står jo ikke respekt, av noe du har gjort her på HP.

Svake adlinger, svak backup, no backtime, og særdeles avhengig av støtte. Mitt syn på deg fra stammeleder i noble har endret seg,og det er i mitt syn,og ikke din skyld at Noble har holdt stand,men heller marita og simon sin. Synes det er på tide at du beviser noe nå! Synd for deg at du er så apatisk å noble byer under 2000 p.. Skulle likt å møte deg på en random speed, som nærmeste nabo,uten mulighet til selv å velge geografisk tilhørighet.

Jeg er veldig fristet til å legge ut facts om deg fra twstats,og din tilværestedelse på HP på off forum nå. Jeg kan etter sigende bevise at du ike er noe annet ennn random newbie,som beskytter deg bak en pre-made, så her kommer en bombe til å smelle..

Hva er taktikken din på HP, hva er ditt mål, og hva sikter du mot her på HP. I mine og andre sine øyne så er du ei poengh...!!!! LOL.. du kan ikke nekte engang vettu...

PS gutta fra UK har analysert første HP runden på .no, og alle 5 er av samme oppfatning. Uten en premade så hadde ikke du klart mer enn maks 3 dager på .uk HP!

Ler meg ihjel,beklager Pål,men tenk over hva du har utrettet på HP..
Farming imponerer ingen.

[/SPOIL]

Ikke verst. :)
Men jeg synes nå fortsatt at min er best! :D :p
 

DeletedUser

Guest
Så det er en konkurranse, hva?! :mad:

Da slår jeg til med denne :D

*Random Spiller* den 14.09. klokken 15:33
ok takk for info bare speid så mye du vill vis du ikke angriper meg :D

Sargeras den 14.09. klokken 15:32
Du må gå inn på stall, og trykke på speideren. Da ser du levlet :)

-Pål

*Random Spiller* den 14.09. klokken 15:31
hvor ser man lvl da??

Sargeras den 14.09. klokken 15:29
På denne verdenen er det det, desverre. Slitsomt å måtte levle opp troppene :|

-Pål

*Random Spiller* den 14.09. klokken 15:28
ok men det er da ikke lvl på speidere?

Sargeras den 14.09. klokken 15:26
Sender et angrep til, slik at speideren nå blir i lvl 3 :)

-Pål

Sargeras den 14.09. klokken 15:22
Jepp :|

Enten må man bruke masse ressurser på å trene de, eller så kan man angripe andre byer. Da går de opp et lvl :)

-Pål

*Random Spiller* den 14.09. klokken 15:21
er det lvl på speidere?

Sargeras den 14.09. klokken 15:19
Trener opp speiderne mine. De er bare i level 1 :|

-Pål

*Random Spiller* den 14.09. klokken 15:18
hva er det du gjør
 

DeletedUser

Guest
xxxxx den 26.09. klokken 19:14
din sau! som andgriper meg.!!!

Kødda, haha bare fortsett! skal ikke spille her!
 

DeletedUser

Guest
Kan bidra med denne.. Kanskje ikke så morsom for andre, men fortsatt artig lesestoff vil jeg tippe :p

*Random Spilller* den 25.09. klokken 04:31
hei, Pål, må si jeg hadde større forventninger til deg som spiller.

Men, dessverre, hadde du ike vært i premade så hadde du ikke kommet langt på HP! Det står jo ikke respekt, av noe du har gjort her på HP.

Svake adlinger, svak backup, no backtime, og særdeles avhengig av støtte. Mitt syn på deg fra stammeleder i noble har endret seg,og det er i mitt syn,og ikke din skyld at Noble har holdt stand,men heller marita og simon sin. Synes det er på tide at du beviser noe nå! Synd for deg at du er så apatisk å noble byer under 2000 p.. Skulle likt å møte deg på en random speed, som nærmeste nabo,uten mulighet til selv å velge geografisk tilhørighet.

Jeg er veldig fristet til å legge ut facts om deg fra twstats,og din tilværestedelse på HP på off forum nå. Jeg kan etter sigende bevise at du ike er noe annet ennn random newbie,som beskytter deg bak en pre-made, så her kommer en bombe til å smelle..

Hva er taktikken din på HP, hva er ditt mål, og hva sikter du mot her på HP. I mine og andre sine øyne så er du ei poengh...!!!! LOL.. du kan ikke nekte engang vettu...

PS gutta fra UK har analysert første HP runden på .no, og alle 5 er av samme oppfatning. Uten en premade så hadde ikke du klart mer enn maks 3 dager på .uk HP!

Ler meg ihjel,beklager Pål,men tenk over hva du har utrettet på HP..
Farming imponerer ingen.


Befinner denne karen seg i Noble, Pål?
 
Topp