Funny Mails!

DeletedUser

Guest
nesj, er jo mye mer moro å pulverisere byer, for så å se spilleren bygge opp byen igjen, enn å ta å lage adels, de er jo for gråbyer. Se litt på det da noobs, om dere hadde adlet hadde prime vært borte nå. Men dere pulverisere heller byen hans, kan ikke helt skjønne at dere synes det er så bra, men jo! forsett å pulverisere, så adler vi heller dere imens :eek:
 

DeletedUser

Guest
yeh, det også adler jeg, så tror du må komme deg mer bort, for kontoens beste :D
 

DeletedUser

Guest
Awwww. Stakkars *Trøste litt*

Men var ikke så mye funny den "Kjærlighetskrangelen" deres :p
 

DeletedUser

Guest
@siri773

Du er klar over at det er motparten du skal anonymisere, ikke deg selv?
 

DeletedUser

Guest
Jeg fant faktisk noe humor i den der :) Er ikke fordi spilleren ikke forstår hvorfor han blir angrepet though. Den egentlige vitsen ligger i begrepsmisforståelsene som antakelig ingen av samtalepartnerene har registrert enda :D
 

VirusKongen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fuark i dag klokken 18:16
JegLoverDeg

JegLoverDeg i dag klokken 18:17
ja

Fuark i dag klokken 18:18
<333

JegLoverDeg i dag klokken 18:19
Stikk!

Fuark i dag klokken 18:19
:((( ganske sur :(

JegLoverDeg i dag klokken 18:22
Ha deg vekk! vil ikke ha noe med deg å gjøre!

Fuark i dag klokken 18:36
Haha, snakk om å ha fordommer ;) jaja, du får ha en ellers hyggelig dag da :)

JegLoverDeg i dag klokken 18:38
Slutt å trakaser meg!!


Tror at jeg er litt dum som ikke skjønner hvor i denne samtalen jeg har provosert... :p
 

DeletedUser

Guest
Ikke bare trakaserer du, men du klarer ikke å fjerne nicket til din samtalepartner engang... makan
 

DeletedUser

Guest
Ikke bare trakaserer du, men du klarer ikke å fjerne nicket til din samtalepartner engang... makan

Er nå ikke enig i at han har trakassert noen, da ^^ Og nicket var nesten litt viktig for poenget. Men skjønner hvor du vil hen :)
 
Topp