Funny Mails!

DeletedUser

Guest
Sondre spiller bare dual, han er ikke helt kapabel til å drive en konto på egen hånd, virker det til.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, prøvde å hjelpe han ut med kontoen... Dessverre var han pågående når det gjaldt andre stamme medlemmer, så jeg ga opp og slutt.

Meeen, dette er funny mails! Fortsett :D
 

eirikn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
eirikn i dag klokken 09:58
Du, hvordan kommer jeg til landsbytingen igje... nvm ser det nå..
eirikn i dag klokken 09:56
SVAR DA OMG!!!! :(
eirikn i dag klokken 09:55
Jeg synes egentlig at du burde restarte, for jeg er jo egentlig en "ulv i fåreklær" hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg har kanskje bare 26 poeng... men om 1 dag har jeg kanskje 1 million? OMG! tenk på det, blir stolt når jeg sier det<3

Uansett jeg har erfaring fra spill som Habbo.no og Panfu.no så restart før jeg knuser den usle byen din med 600 000 poeng elns! Reeestart! Jeg hjeeeemsøker deg reeeestaaaart, reeeeeeeeeeestaaaaaart..


1 Gutt - 1 Drøm - 1 Mål å knuse - 1 Eirikn... <3
 

DeletedUser

Guest
Denne har du laget selv kun for å legge den ut her? jeg synes synd i deg.
Jeg så heller ikke helt hva som var morsomt.
 

DeletedUser

Guest
Eg hadde En hel samtale Med en spiller ang. å merge kontoer (Måtte bare ta en heftig aprilsspøk :D ) Spilleren lå på topp 20 og var helt med på en merg med meg for å gå imot sin egen stamme :D :D :D Desverre for meg fjerna han hele samtalen før eg fikk kopiert det etter eg skrev det var en aprilsspøk haha :p
 

DeletedUser

Guest
Eg hadde En hel samtale Med en spiller ang. å merge kontoer (Måtte bare ta en heftig aprilsspøk :D ) Spilleren lå på topp 20 og var helt med på en merg med meg for å gå imot sin egen stamme :D :D :D Desverre for meg fjerna han hele samtalen før eg fikk kopiert det etter eg skrev det var en aprilsspøk haha :p

Har vanskeligheter med å bestemme meg for hvem jeg skal tro på, spilleren du snakker om, eller deg. Han selv sa nemlig at han forsto spøken fra starten av, men spilte med.

Men vanskelig å komme til noen konklusjon der, ditt ord mot hans :)
 
Topp