Funny mail's

DeletedUser

Guest
merkelig at lederen i JFF ikke aner hvem hovedstammen er.. skjønner ikke helt åssen det er mulig jeg, ville tru gagnsterhesten har innsatt gode ledere, men jaja, kanskje han har misslyktes? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
gagnsterhesten misslykes aldri . er nok bare mamma som ikke følger med i timen
 

DeletedUser

Guest
hadde bare mamma godtatt det delte forumet , vi er jo tross alt hovedstammen og allierte . skjønne ingen ting jeg ..
 

DeletedUser

Guest
kanskje de ikke vet helt åssen de skal dele forumet.. kanskje du heller burde invitere hele understammen til deg, siden hovedstammen ikke er så stor... så slipper dere å dele forum :)!
 

DeletedUser

Guest
ja kansje det er der det ligger :eek: får vel sende dem en pm til da og forklare hvordan man gjør det :D

nei uff kan jo ikke bare ta inn medlemmer fra understammen til hovedstammen, de må jo kvalifisere seg først .

kvalifikasjonene er :
minst 100 venner medaljen
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Gjør som Redswan jeg, henter litt poppis men bytter brusen ut med en pils.........den eneste jeg ville gidde lytte til når det gjelder J,F.F og J.F.F er RUAB......han er endelig tilbake.......
 

DeletedUser

Guest
vil bare at der i jff skal vite at selv om vi dro ut fra stammen nå ,så er dere fortsatt understammen til j,f.f og vil at der skal behandle dem som om vi fortsatt var der :)

mvh en ekte gagnsterhest
 
Topp