Funny mail's

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
xxxxxx i dag klokken 23:18
Hva stammen vår består av ?
Den består av kun folk fra v3 som spilte i AriCa som vant v3 !
Det siste den består av er tropper.
 

DeletedUser

Guest
Siden forum er så tørt tenkte jeg at dere utenforstående skulle få et unikt innblikk i RE's chat:

[21:00:14] Stian 2: :O
[21:00:37] Stian 2: imunforsvaret har backstabba meg
[21:01:21] Simon: harru ikke ally med dem lenger!?
[21:01:32] Simon: har bare IAP med mitt, hender de adler noen byer også
[21:01:38] Simon: men det er ikke så ofte (shake)
[21:02:00] Stian 2: nei..
[21:02:31] Stian 2: plutselig kom "vondt-i-hode" og ville danne en ny stamme med dem
[21:02:49] Stian 2: jeg var i mot det, og kræsjet hode i en kant
[21:02:59] Stian 2: møtte veggen rett og slett
[21:03:17] Stian 2: etter det har han sviktet meg
[21:03:39] Stian 2: og "virus" har adla noen byer mitt inni mitt cluster
[21:04:03] Stian 2: desverre tom for nukes, så håper imunforsvaret skifter mening og nuker det virus
[21:04:26] Simon: ibux har en del tropper
[21:04:30] Simon: spør om hjelp
[21:04:41] Simon: event så har paracet en del
[21:04:47] Simon: men han er litt lenger unna
[21:05:00] Simon: ellers kan du restarte
[21:05:04] Simon: / sove
[21:05:07] Simon: (happy)
[21:06:37] Stian 2: har adla ned vondt-i-hode
[21:06:44] Stian 2: så han er ikke no problem mer
[21:07:12] Stian 2: driver å deffer "nese"partiet
[21:07:15] Stian 2: med det funker ikke
[21:07:26] Stian 2: de dør som fluer, og jeg nyser de ut
[21:07:29] Simon: hm
[21:07:41] Simon: nesespray har en del deff
[21:07:52] Simon: menneh, de er svake, spyd og tk forsvar bare
[21:08:02] Simon: prøvd å aktivere millits/tørkepapir?
[21:08:06] Stian 2: får ikke tak i nesespray, svarer ikke på pm
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet om en plante som kan fjerne dine problemer så lenge virkestoffene virker.
 

DeletedUser

Guest
Medan samtalen steg frem mottok eg fleir angrep av spilleren, dei innehalde speidare såvel som katapulter, øks og andre troppar ein sender når ein angrip.

At ein ikkje kan hente ressursar når skjulestaden fullt utbygd og varehuset kun kan innehalde 1859 ressursar så ikkje ut til å være kjend, undrar på kvifor. :hmm:

Obs: Kvar link på "Nokon andre" er ulik.

Edmund Blackadder okt. 08,2012 16:36
Er du nøyd med resultatet?

Nokon andre okt. 08,2012 16:45
Skulle det brydd meg hva resultatet sier? Hvis jeg absolutt hadde behov for å vite det så hadde det ikke akkurat vært vanskelig å få info om byene din :)

Edmund Blackadder okt. 08,2012 17:57
Om du ikkje bryr deg om ka resultatet vart ville du ikkje gjort handlinga så ga resultatet. Å si noko anna blir som å pisse buksa når det er kalt, fordi det blir varmare ei lita stund. Du veit det, eg veit det, alle veit det.

Nokon andre okt. 08,2012 21:53
Selvsagt var jeg intrisert i å vite hvor mye du har og hvor mye det kreves av meg for å farme deg.. jeg har fått svar på en del ved å du dodget angrepet og velgte da å la være å angripe deg inntil videre. Så du trenger ikke oppfordre meg til å sende flere angrep, for det kan jeg gladlig gjøre.

Edmund Blackadder okt. 13,2012 22:22
Nu, ka syner du om å unnlate å farme i nokon timar fordi du vil sende troppane dine mot byen min? Er du nøyd med resultatane du har oppnådd?

Nokon andre okt. 13,2012 22:23
Strålende fornøyd ja :D

Du gir jo ikke ressurser fra byen din så jeg angriper egentlig bare for å terge ^^

Edmund Blackadder okt. 13,2012 22:26
Byen min var ferdig utbygd, og alle tropper eg kan lage er lagd, så det var berre flott at du ville rive byggninger. Det gjer at eg kan logge inn og gjere noko, fremfor å berre logge på for å unngå å gå grå.

Nokon andre okt. 13,2012 23:56
lol, byen din kan ha en maksimums poengsum på nesten opptil 12k poeng. Laangt fra ferdig bygd er du og kommer til å bli ;)

Edmund Blackadder okt. 14,2012 11:13
Eg trur ikkje du ser poenget mitt, ferdig utbygd betyr ikkje maks poengsum, men at eg har bygd alle bygningane til det nivået eg vil ha dei.

Om du vil bruka di tid på å angripe meg slik at eg fremleis får noko ut av å logge på V12 så er du sjølvklart hjertelig velkommen til å gjera det.

Nokon andre okt. 14,2012 13:53
slik du vil ha dem? dumeste jeg har hørt. Er ikke poeng i å spille hvis du ikke skal ha flere byer eller mer poeng en 800..(facepalm)

Edmund Blackadder okt. 14,2012 17:21
Om ein har andre motiver bak det å spille enn hva dei vanlegste normer sier så er det plutselig ikkje noko meining å spille?

Nokon andre okt. 14,2012 17:34
Hvis du ikke spiller sånn som spillet går ut på så er det jo bare teit. Blir jo som å spille COD også lager du bare kjeks -.-'

Du åpnår ikke noe mere glede ut av det ved å bare ha en sånn liten by.

Hvoror nynorsken? Plagsomt..

Edmund Blackadder okt. 14,2012 17:38
Normen og forventingane til andre folk tilsier at du må tru og meine det, om ein berre skal føye seg etter alle normer og forventinger til oppførsel vil ikkje mennesket utvikle seg.

Kva momenter i eit spill så gjer ein spillar glede er ikkje forutbestemt, ein har heldigvis mulegheten til å ha glede av momenter utviklerane ikkje sjølv ikkje planla å være det så skapar gleda.

Eg kan ikkje kalle det nynorsk, til det er språket mitt for fullt av feil og mangler.

Nokon andre okt. 14,2012 18:27
Tingen er at du ikke kan å spille TW så blander du inn normer som om dette var noe som skjedde IRL.

Du skriver enten bokmål eller nynorsk som skriftspråk. Slik jeg ser det så er dit bare nynorsk med noe gramtiske feil. Nokså likt mine skrivefeil på bokmål

Edmund Blackadder okt. 14,2012 18:31
Du meiner altså at det i et spill ikkje finnest noko så gjer at ein kan sammenlikne det med normer utanfor spillet?

Nokon vil seie det slik, eg vil ikkje påstå eg skriv nynorsk da eg ikkje gjer det tilstrekkelig godt til å gjera rette på namnet. Eg ynskje ikkje å dra nynorskens gode renome ned i søla med å seie at eg skriv nynorsk.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
du er meg en skrue selv du. det du skriver her tilsier at du ikke har planer om å videreutvikle byen din. kun å holde den slik den er.
dummeste jeg har hørt.

jeg vet man KAN spille GTA f.eks uten og følge storyen, oppdrag osv. men det å logge på tribalwars om dagene for å få gjennoppbygd byen sin til 800 poeng er latterlig. har man ikke høyere mål her inne burde man ikke kaste bort tiden ved å logge inn engang.
man KAN spille kun for kommunikasjon innad i stammen og ved bruk av PM. Og for å hjelpe folk med KV osv.
der kan jeg se ett lite moment i spillet som kan være "morsomt" uten at man selv vokser.

men å spille for å få 800 poeng, og beholde byen slik. det er det dummeste jeg har hørt.
 

DeletedUser

Guest
Ro ned a fake, han er svensk.. Sikkert sånn dem spiller på .se :s
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt om det går under denne kategorien, men jeg fikk en mildt sagt snodig kommentar på et positivt rykte;

"Jeg vil ha dine eggehvite lår!"
 

DeletedUser

Guest
[23:06:52] Simon: dere
[23:06:59] Simon: en tragisk ting har skjedd
[23:07:02] Simon: ;(
[23:07:02] nomiis: hva? :O?
[23:07:26] Simon: det er med stor sorg, jeg meddeler at min trofaste følgesvenn, gjennom tykt og tynt, har gått bort i dag
[23:07:39] nomiis: hvem?
[23:07:42 | Redigert 23:07:44] Gissur: har pus gått bort? :O
[23:07:44] Simon: han var på alle måter trofast, han støttet meg, spilte musikk for meg, spilte spill med meg
[23:07:49] Simon: var der alltid
[23:07:50] Simon: ;(
[23:07:58] nomiis: kondolerer : /
[23:08:05] Gissur: høres ut som du snakket om svein
[23:08:06] Simon: farvell, min kjære Iphone 4 ;(
[23:08:08] Gissur: :D
[23:08:09] nomiis: hahahaha
[23:08:14] Simon: ;(
[23:08:20] Simon: det er en tung tid for meg
[23:08:26] Simon: og jeg håper på all støtte jeg kan få

som sagt, håper alle på forum vil være med å støtte meg i den utrolig vanskelige tiden jeg nå er i.
 

DeletedUser

Guest
gagnsterhest2003 i dag klokken 00:45
jei har forresten sendt forespørsel om et delt forum for familien, men dere må godta først

gagnsterhest2003 i dag klokken 00:40
ro ned litt da gutt vi kan da diskutere dette uten å ta i bruk sterke midler som caps-locken eller va sier du kompis

-xxx- i dag klokken 00:38
orker ikkje tullet ditt, enten så skifter du stammenavnet til NOE ANNET SOM IKKJE GJELDER J.F.F, ELLERS OPPLØSER DU DEN TULLETTE STAMMEN!

gagnsterhest2003 i dag klokken 00:35
vis du snakker med dei selv eller foreslår at andre skal det så foreslår jei heller at du tar dei en tur til psykolog

-xxx- i dag klokken 00:35
det kan du spør deg sjøl om...

gagnsterhest2003 i dag klokken 00:34
umm tror ikke jei trenger det så vet ikke vorfor du skal det

-xxx- i dag klokken 00:33
skal eg få deg til psykolog?

gagnsterhest2003 den 10.11. klokken 23:31
som medlem av samme familie-stamme så tviler jei sterkt på at våre felles allierte vil angripe oss her i J,F.F, vis noe slikt sjer må vi som familiestamme tenke ut en diplomatisk løsning før tropper går til spille.

mvh hoved leder gagnsterhest2003

-xxx- den 10.11. klokken 23:28
Siden du undertrykker vår stamme utslettes du av våre allies og oss, det er ikkje unntak ein gang at du skal overleve.

Mvh. leder -xxx- ;)



hohoho gagnsterhest fun
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
vi lyver da aldri her på gagnsterhesten . dere vet jo at vi er overstammen og dere er understammen :awesome: skjønner ikke hvofor dere blir så sinna jeg
 

DeletedUser

Guest
du er utrolig feil informert kansje (clapping) vi er jo overstammen deres . det vet jo alle
 
Topp