Funny Mails!

DeletedUser

Guest
Lettlurt

Utrolig lettlurt, Sondre! Jeg hadde skjønt det der med en gang!
 

DeletedUser

Guest
Det der er feigt :p Syns man kan tulle med noobs, men ikke ødelegg spillet for dem.. Det er bare.. Low.
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vi minner igjen om at poster i denne tråden skal anonymiseres. Dersom dette ikke blir gjort, vil posten slettes og brukeren få infraction. Vi vil altså ikke anonymisere for dere, ei heller vente på at dere selv gjør det. Dere kan selvsagt legge ut posten igjen på nytt dersom den er anonymisert.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
VIKTIG!

Det har blitt vedtatt på Team-møte 19.10.10 at alle innlegg og samtaler som ikke er sensurert, og som tydelig går ut på å sette spilleren i et meget negativt lys, med det mener jeg at meningen med innegget er å drite ut spilleren, mobbing etc er strengt forbudt, og det vil heretter bli tatt som personangrep! Ord som "noob" og andre ord slike som dette er fortsatt lov, og vil ikke bli slettet/redigert bort. Jeg regner med dere ser grensen mellom dette.

Oppfordrer alle til å få med seg dette før dere poster mail fra Ingame eller fra PM på dette forumet!:)

Ha en fortsatt fin kveld!
 

DeletedUser

Guest
nabo den 03.11. klokken 19:12
Våknet den sovende giganten .. :) Nå tid til å spille.


Gaudi den 04.11. klokken 15:35
Lykke til da, mann ;)

nabo den 04.11. klokken 15:37
:) Azrael å angripe meg, jeg vil være det du får se det hele ment.

Gaudi den 04.11. klokken 18:25
hvem er azrael? :p

nabo den 04.11. klokken 20:20
Vi er venner hvis du vil;)

Gaudi den 04.11. klokken 20:38
hva?? Mener du at du plutselig skal slutte fred med meg?

nabo den 04.11. klokken 21:24
du og jeg kan være venner.

Bare for å få litt aktivitet tilbake her... Tenk at de siste seriøse utleggene var iskrems og han sluttet for 40 år siden!!

Wow, han ga meg 6 incs og så ville han ha fred rett etter at han hadde fått smaket på nukene mine. Tappert :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er ganske bra av en 7åring å klare å få 100.000 poeng på verden 1, selv om han mixet og tok bare gråbyer.
Tviler på at det er mangen andre 7åringer som kan det.

Broren min er 9 og fikk 200k på v4 ca men han slutta der.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
wannabezz den 10.12. klokken 18:31
Alle kjører vell forskjellig taktikk ;)
Men hva skal vel du med deff? det er jo ingen somm angriper deg uansett eller?

Sniper (tidligere UNI spiller) sier at Du, jayz, og en eller annen annen spiller, Tigger om hjelp når dere får et par inc's, fordi at dere ikke eier deff.

Men det er vell for seint å bli angrepet nå som v3 nesten er fortapt.

dommola den 10.12. klokken 19:04
Jeg tigger ikke om def :p Har ikke behov for slikt :p

wannabezz den 10.12. klokken 19:45
Han snakket hovedsaklig om jayz ;) og det vet du at er sant

dommola den 10.12. klokken 19:51
Jayz tigger om def ja.

wannabezz i dag klokken 14:19
Hvorfor gir Dere han?

dommola i dag klokken 17:11
True ikke gav far noe. Vi har ikke sa mye deg skjønner du. Sitter os telefon med sirikorekt :D lol giggs umulig a forstå :p

wannabezz i dag klokken 21:32
Jeg falt ut av samtalen. Hva var det du mente?

Lite utdrag fra en samtale mellom meg og wannabezz. Noen som forstår hva jeg forsøke å fortelle han? (Satt på buss og skrev med mobiln)
 
Topp