Funny Mails

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg ser jo det at min bemerkning, som skulle være morsom, ikke ble helt som jeg hadde tenkt det.
det var ikke min intensjon og virke nedlatende på noen måte eller gjøre narr av noen som helst.
jeg synes bare komentaren var "treffende" der og da. at jeg i etterkant ser at jeg ikke skulle ha skrevet det, forandrer ikke saken.
jeg handlet mot bedre viten og angrer på det. skal prøve så hardt som jeg kan og ikke komme med den typen kommentarer i senere innlegg.
 

DeletedUser

Guest
Knallis? Hva tenker du med nå?
Du må for all del ikke gi deg med disse kommentarene, de er jo noe av grunnen til at vi elsker deg! :cool:

Tilogmed jeg skjønte at du ikke gjorde det for å være nedlatende!
 

DeletedUser

Guest
Reglene er klare; Ikke tillatt å rette på andres grammatikk. Om dette er internhumor eller ikke vet ikke jeg, jeg har som jobb å holde forumet rent, og da har jeg reglene som hjelpemiddel, og de er relativt krystallklare :)

Ingen retting på andres grammatikkfeil.

Egentlig er reglene en smule rotete, og har flere hullrom som man kan utnytte med dels dårlige og vage formuleringer. For ikke å nevne at dere ofte ikke får med dere diverse regelbrudd, selv når de - bokstavelig talt - kommer opp som en egen tråd. På mod forumet. Jeg ser forresten ikke noe i reglene som tilsier at man må sensurere navn på mail man vil legge ut her. Men kanskje jeg overså noe?

På den andre siden, hvis man absolutt må gjøre det, burde man ikke også sensurere innholdet, slik at man ikke kan gjette seg fram til hvem forfatteren er? :p

Just sayin'...
 

DeletedUser

Guest
Egentlig er reglene en smule rotete, og har flere hullrom som man kan utnytte med dels dårlige og vage formuleringer. For ikke å nevne at dere ofte ikke får med dere diverse regelbrudd, selv når de - bokstavelig talt - kommer opp som en egen tråd. På mod forumet. Jeg ser forresten ikke noe i reglene som tilsier at man må sensurere navn på mail man vil legge ut her. Men kanskje jeg overså noe?

På den andre siden, hvis man absolutt må gjøre det, burde man ikke også sensurere innholdet, slik at man ikke kan gjette seg fram til hvem forfatteren er? :p

Just sayin'...

Tror du overså det jeg hadde skrevet til knallis :p
Det var en spøk, hvor jeg rettet på knallis sine skrivefeil.

Noe som ikke ble godt likt, men som er forståelig da det er mot reglene.
 

DeletedUser

Guest
Tror du overså det jeg hadde skrevet til knallis :p
Det var en spøk, hvor jeg rettet på knallis sine skrivefeil.

Noe som ikke ble godt likt, men som er forståelig da det er mot reglene.

Nei. Jeg leste ikke det du skrev til knallis. Jeg kommenterte bare på det Scarborough sa om reglene, uavhengig av sammenhengen.
 

DeletedUser

Guest
Most Wanted den 26.09. klokken 22:38
Heihei ikke mey å se fra deg på angreps fronten man:O!

L-13-spiller den 26.09. klokken 23:07
Hei jeg har vært tom for off men begynner å få fullt opp igjen nå.
Har ellers vært litt forsiktig siden jeg har 95% av all def i støtte hos blofaen.

Most Wanted den 27.09. klokken 00:26
du har det ja:O det var da rart

L-13-spiller den 27.09. klokken 23:22
Hva mener du?

L-13-spiller i dag klokken 11:56
Alt stod i 023 byen hans.Jeg er på jobb offshore og har desverre veldig lite spilletid.
Jeg har 4 fulle offbyer nå men jeg har ingen mulighet til å følge opp når jeg angriper.
Jeg setter deg opp som KV så får du se om du får gjort noe.

Tidenes tabbe?:eek:

Sender også en takk til L-13 som lot oss være i stammen såpass mange timer. :D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehehe ;)

lo godt når jeg så meld :p

jaja.. vet da søren hva fylliken tenkte med når han satt dere opp.

menmen..
 

DeletedUser

Guest
Han tenkte vel at den stammen han egentlig ønsket å være i fikk KV'en. Ikke alle klarer å skille drømmer og virkelighet. :eek:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
VIKTIG!

Det har blitt vedtatt på Team-møte 19.10.10 at alle innlegg og samtaler som ikke er sensurert, og som tydelig går ut på å sette spilleren i et meget negativt lys, med det mener jeg at meningen med innegget er å drite ut spilleren, mobbing etc er strengt forbudt, og det vil heretter bli tatt som personangrep! Ord som "noob" og andre ord slike som dette er fortsatt lov, og vil ikke bli slettet/redigert bort. Jeg regner med dere ser grensen mellom dette.

Oppfordrer alle til å få med seg dette før dere poster mail fra Ingame eller fra PM på dette forumet!:)

Ha en fortsatt fin kveld!
 

DeletedUser

Guest
Hva med hvis personen godkjenner det?

Hvis jeg eller noen andre burner(driter ut) meg eller noen andre og jeg eller noen andre godkjenner at det legges ut,enten med bekreftelse over pm til deg,bekreftelse på forum er det greit da?eller er det nulltolleranse over alt?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hva med hvis personen godkjenner det?

Hvis jeg eller noen andre burner(driter ut) meg eller noen andre og jeg eller noen andre godkjenner at det legges ut,enten med bekreftelse over pm til deg,bekreftelse på forum er det greit da?eller er det nulltolleranse over alt?

Uansett om jeg får en godkjennelse fra begge parter vil jeg uansett ikke la det bli postet, da med hensyn til de involverte. Folk snur og vender på fakta, til det til slutt er helt ugjenkjennelig fra originalen. Jeg tror du har misforstått litt hva jeg mener her :) Dette er jo en del av propaganda-forumet, og da selvfølgelig vil denne topicen være propaganda-preget, noe som er helt etter boka, som man sier. Man kan bruke det forumet og topicen på lik linje med andre topicer, være litt skarp mot motstanderen og sette han i dårlig lys, men det finnes en grense. Og den går da spillere begynner å bli grove i kjeften, går mot person og ikke spillmessig osv.

IngamePM´s kan postes, men da uten nick! Uansett om begge tillater det.

Håper du skjønte litt mer nå:)
 

DeletedUser

Guest
Da lurer jeg på dette, prøver dere å "kaste" ut spillere fra Tribalwars eller?
 
Topp