Funny Mails

DeletedUser

Guest
Huff, støtter deg her RV. Hvis du noen gang har mobet ham har du mobbet en fiktiv person på et nettspill. Ingen vet ideniteten hans, så han har ikke tapt ansikt på noen måte, unntatt akkurat her, med det fiktive brukernavnet. Det blir nesten som om jeg skulle anmeldt en fjortizz mens jeg spilte Modern Warfare fordi han drepte meg.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp, politiet kommer selvsagt til å flire i skjegget og be ham om å slutte å spille nettspill. Skulle som sagt gjerne vært flue på veggen der da. Men ler godt bare av å se for meg situasjonen, der han står i blådressen på politikammeret og faktisk tror swatteamet kommer til å rykke ut med fulle styrker og bilene loadet med våpen.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, politiet kommer selvsagt til å flire i skjegget og be ham om å slutte å spille nettspill. Skulle som sagt gjerne vært flue på veggen der da. Men ler godt bare av å se for meg situasjonen, der han står i blådressen på politikammeret og faktisk tror swatteamet kommer til å rykke ut med fulle styrker og bilene loadet med våpen.

Lol, watch out reisverket is armed with a keyboard and a pc screen! Open fire open fire!!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Tips for å få ressurser fra tiggere:

anonym spiller i dag klokken 17:28
Kan eg få ressurser av deg?

Reisverket i dag klokken 17:29
Nei, men du får noen økser og Lk på besøk, så sett over kaffen.

anonym spiller i dag klokken 17:30
ka mener du?

Reisverket i dag klokken 17:30
Hva var det du ikke forsto?

anonym spiller i dag klokken 17:31
Skal du angripe meg?

Reisverket i dag klokken 17:40
Ja!

anonym spiller i dag klokken 17:41
korfor det?

Reisverket i dag klokken 17:42
Fordi jeg ikke liker tiggere. Jeg synes de bør klippe seg å få seg en jobb.

anonym spiller i dag klokken 17:43
sorry da eg lover eg skal ikkje tigge mere?

Reisverket i dag klokken 17:44
Hvordan vet jeg at du ikke tigger hos andre her på TW da? Tror nesten du kommer til å gjøre det, og derfor må jeg nok angripe deg. Sorry.

anonym spiller i dag klokken 17:46
SERIØST eg LOVER at eg ALDRI har spurt nokon andre om ressurser. Till og med ikkje noen fra stammen engang! Eg gjør det mot deg for og sjekke ut ka du synes om det! Eg beklager for at eg spurte. Kan du ikkej vere litt snill mot meg? Eg har bare gjor deg mot deg og det kan eg ta handa på hjertet og sei!

Reisverket i dag klokken 17:47
Da får du bevise det. På markedet har jeg noen tilbud ute på 10 mot 1000. Om du aksepterer tilbud der så tror jeg deg, og skal la være å adle deg.

anonym spiller i dag klokken 17:49
eg fant det ikke?

Reisverket i dag klokken 17:59
Nå så!

anonym spiller i dag klokken 18:59
sånn no har eg gjort det:) skuls?

Reisverket i dag klokken 19:34
Skuls!
 

DeletedUser

Guest
Syns egentlig bare det er lavmål å true yngre og mindre erfarne spillere for ressurser og alt annet.:(
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Lenge siden jeg har sett noe så lavmål i TW ja.
Sist var det også RV, bare på v3...<

Så bare bli vant med at han driver på slik.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Hvis man trenger ressurser er det jo egentlig snillere mot fyren du truer å kreve ressurser enn det du vanligvis gjør som er å angripe ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Lenge siden jeg har sett noe så lavmål i TW ja.
Sist var det også RV, bare på v3...<

Så bare bli vant med at han driver på slik.

Omg, er det mulig å være så seriøs da??? Dette er et nettspill, Ammy. Vi er her for å ha det litt gøy, eller hva?
Jeg syntes dette var gøy, og har overhode ingen evne til å finne noen problemer med situasjoner som dette. Skål.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Omg, er det mulig å være så seriøs da??? Dette er et nettspill, Ammy. Vi er her for å ha det litt gøy, eller hva?
Jeg syntes dette var gøy, og har overhode ingen evne til å finne noen problemer med situasjoner som dette. Skål.

Å ha det gøy på vegne av de som ikke er gammel nok til div, er langt under lavmål, RV.
Såpass skjønner du også.
Hadde du klart å lure noen på din egen alder/nivå, så hadde jeg ikke uttalt meg.
Det er du også klar over, selv om jeg ikke har mye til overs for deg.
 

DeletedUser

Guest
Har dessverre ikke hørt noe ennå. :(
Hadde jo vært gøy da! Skal holde dere oppdatert jeg. :)



Vis du hører noe mer fra han kan du jo minne om

"Straffeloven:

§ 171. Med Bøder eller med Hefte eller Fængsel indtil 1 Aar straffes

1. den, som mod bedre Vidende for Retten, Paatalemyndigheden eller anden offentlig Myndighed anmelder en strafbar Handling, som ikke er forøvet, eller foretager noget, der tilsigter at vække Mistanke om, at en saadan er forøvet, eller som medvirker hertil;"
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hvis jeg hører fra ham kommer jeg heller til å minne ham på å betale meg for premium, etter at han tapte veddemålet som sto til 17. mai. :D
 
Topp