Funny Mails

DeletedUser

Guest
HAHA, BEST!

tydeligvis ikke den skarpeste kniven i skuffen!

støtter deg fult ut i denne saken RV.
 

DeletedUser

Guest
Lu The Golden Sword den 24.05. klokken 22:33
og 500 sverdmenn så du er velkommen oss meg

Lu The Golden Sword den 24.05. klokken 22:17
Jeg har 500 spydmenn:)

XXX den 24.05. klokken 22:11
kan knuse deg hvis jeg vil

XXX den 24.05. klokken 22:10
jaja. jeg har 250 kavaleri :)


Etter dette skrev han aldri noe mer:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jaja, men det er jo tidlig i spillet for meg da, starta for 3 uker siden snart. Så ikke tro du er så kjepphøy med dine tropper. I`ll get ya:p
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Vi minner igjen om at poster i denne tråden skal anonymiseres. Dersom dette ikke blir gjort, vil posten slettes og brukeren få infraction. Vi vil altså ikke anonymisere for dere, ei heller vente på at dere selv gjør det. Dere kan selvsagt legge ut posten igjen på nytt dersom den er anonymisert.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Noen utdrag fra en samtale med farmen min. Hehe, blir truet her av hans multiaccounter. Passe fail. :D

oki. bare vent å sjå seinar ;)
trur du at æ har bare en bruker?
bare vent. vist den bruker dør så har æ mang annja som æ kan angrep dæ :)

ska ikke sei noka. før æ sende all dæm mot dæ og ødelege alt sånn at du starte på nytt igjen ;)
trur du at æ e dom elr? om den her bli ødelagt så lover æ dæ din bruker åsså bli ødelagt!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Den var ny. Synd at det mest sannsynlig er tull ellers kunne du ha anmeldt han :)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Mora di i dag klokken 08:39
Heisann :)
på vegne av min stamme,så lurer jeg på om dere vil merge over til oss.
vi hadde vokst,og blitt en av de sterkeste folka rundt om.

hva sier du til dette forslaget?

Battlesheep i dag klokken 20:15
Vi her i [ally]Borg[/ally] sier.

Dere kan godt bli en del av oss:)

Om dere vil komme over til oss, så må dere love følgende:

1 -Sende bort støtte.

2 - Være villige til å ofre byene deres for å bli en del av fellesskapet.

Vi kan da love hver og en av dere at dere vil bli en del av [ally]Borg[/ally].

Vi kommer til å legge deres positive egenskaper våres egne.

Deres oppførsel tilpasses vår samtale:)

Håper virkelig dette går seg til, da slipper jeg unna masse nukes^^

Happy happy

[ally]Borg[/ally]
Jeg er ene og alene i stammen Borg, han som spurte er i stammen The Next Generation.

Ren humor, der altså
 

DeletedUser

Guest
Han tok deg? :eek: :rolleyes:

Nei, det var stammen hans. Han sendte en "venn" som hadde katapulter og alt så krusha han meg:p
Men nå har jeg fått en nydelig posisjon:)

Har en til:p

Lu The Golden Sword i dag klokken 16:00
Hei!

De som har fått denne meldingen, har fått den på grunn av dårlig aktivitet på forumet. Det var en aktivitetstest på forumet som varte i litt over 24 timer, altså et døgn og det er mer enn nok av det som trengs. Jeg skrev at det ville bli konsekvenser på de som ikke svarte.

Dere har en sjanse igjen. Hvis dere svarer på denne meldingen og og beklager for dette og begynner å delta litt på forumet, så skal du ikke få de konsekvensene, men om du ikke svarer på denne, skal ledelsen bestemme hva konsekvensene vil bli.

Hvorfor er dette så viktig?

Tenk, det er mange som trenger hjelp, som trenger støtte. Du kunne vært den som hadde hatt tid til å hjelpe den personen. Så blir du angrepet. Hva gjør du da? Da vil du sikkert si ifra til andre, men om den personen ikke fikk hjelp, hvorfor skal du få hjelp?

Forumet er også for å bli kjent med stammen, kan møte mange artige folk der. Forumet er også til for å holde deg opptatert om hva som skjer. Så bruk forumet:)

Mvh
- [player]Lu The Golden Sword[/player]

XXX i dag klokken 20:35[/u]
hvordan kan man, skrive på forumet?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er det egentlig ikke litt flaut å ha en spiller i stammen som ikke vet hvordan man skriver i forumet? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jo, var ikke meg som inviterte han duden der. Nå har vi heldigvis, kontokjekk og søknader før komme inn. Tror han var der i starten da stammen masserekrutert eller noe sant.
 

anonymus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han i dag klokken 10:36
Hei, detter er en søknad om å få bli et medlem av deres stamme [ally]X[/ally]

Alder: 16år

Aktivitet: Jeg er aktiv med å oppgradere byer osv. og jeg er meget aktiv på forumet

Erfaring: jeg spilte TW for omtrent 3 år siden, men slutta da sommerferien sto for dør, jeg har erfaring fra tidligere som diplomat og rekrutør har også vært leder/grunnlegger i et par stammer eks. FDFB (R.I.P)(på verden 1 tror du finner den på TWstats :) og TNT(R.I.P)(på verden 4 som fortsatt eksisterer selv om ikke jeg er med der lenger.
PS. har nesten nettopp startet på nytt på hele TW etter sist gang jeg spilte.

Tidligere stammer: IBT (R.I.P) Unreal (R.I.P)

Andre Verdener: Spiller på alle verdener bortsett fra verden 3(har spilt der men slutta)

Antall Erobrede byer: x :) jeg begynte få dager etter at verdenen ble startet, men jeg har ikke fokusert så mye på å adle byer osv. har produsert en god del tropper, har også hatt litt problemer med ressurser men det vil garantert ordne seg fort.

Kontitnent: ligger i K54

Vist det er noe mer jeg bør skrive om så bare si ifra :)

-[player]Han[/player]

Meg i dag klokken 12:03
Avslått grunnet manglende erfaring og dårlig beliggenhet

Han i dag klokken 17:56
manglende erfaring? jeg hadde spilt et år før jeg slutta! :O

Han i dag klokken 17:56
men er den avslått så er den avslått.

Han i dag klokken 18:18
hehe... sjekka nettopp kartet du ligger jo bare litt nedenfor meg!

Du kan ikke grunne noe når ingenting av det stemmer!!

Meg i dag klokken 18:53
Ok, jeg skal udype for deg hva jeg mener siden du ikke forstår det. for det første ett år er ikke lenge. For det andre er alle stammene du har hvert i så langt bestått av masserekruterte nub cakes.

Når det kommer til beliggenhet har det sammenheng med din størrelse og hvem du har som nabo og ikke bare i forhold til oss. Jeg tipper du er utadlet av SUN innen en ukes tid og derfor er du av liten nytte for oss. Vi kaster ikke troppene våre etter folk vi regner som dødsdømte uansett.

Han i dag klokken 19:01
hehe... han som er ved siden av meg har prøvd seg før

og stammene kanskje... men det var i begynnelsen...

ser ut som om dette er starten på en laaaang diskusjon eller krangel

Meg i dag klokken 19:02
Nei det er det absolutt ikke. Du har fått avslag.

Case Closed.

Han i dag klokken 19:12
ok, det er greit har skjønt det. grunnen til at jeg argumenterer er ikke på grunn av at jeg vil være med bare for å få fram det som er sant

Ok, jeg vil ønske deg og stammen din lykke til videre

Meg i dag klokken 19:13
Lykke til videre selv

Han i dag klokken 19:16
takk

PS. du og resten av stammen din må bare si ifra vist jeg kan hjelpe dere på noen måte med ress, tropper osv.
selv om jeg ikke er med i deres stamme er det bare hyggelig å kunne hjelpe til med noe vist det trengs

Meg i dag klokken 19:17
Slutt å smiske, du får ikke bli med :S

Han i dag klokken 19:18
smisker ikke ;)

Han i dag klokken 19:19
jeg bare er sånn ^^

Meg i dag klokken 19:21
Såklart...

Søk deg heller inn i en annen stamme du å bruk alle kreftene dine på å hjelpe dem. Jeg vil tippe du kommer lett inn i [ally]FearUs[/ally] hvis du bruker samme søknad å bare endrer på bb-kodene osv...

Han i dag klokken 19:22
hehe, takk.
PS. trodde du jeg lagde ny søknad hver gang jeg skulle søke meg inn i en stamme?

Meg i dag klokken 19:23
Nei ;)

Jeg tipper du starta fra rank 1 og søkte til alle og nå er du nede på rank 10? ^^

Han i dag klokken 19:25
nei, jeg er ikke desperat søkte på de stammene som er gode i kontinentet mitt. men tror jeg har litt for lite poeng til å komme inn [ally]FearUs[/ally] jeg får vell heller søke meg inn i [ally]Fear[/ally] ^^

Meg i dag klokken 19:27
Tro meg, du kommer lett inn i [ally]FearUs[/ally]. Jeg er ganske sikker på at du får en plass der.

Han i dag klokken 19:29
ok, skal prøve

En lykkelig slutt.
Har fjernet mange av smilyene for å få plass til den her, det var mange smileys der egentlig.
 

DeletedUser

Guest
Denne likte jeg:) Prøver å smiske. Jeg ville brukt han:p Sagt at han måtte gi meg litt ressurser osv, men spørs hvor stor han er. Hvis han hadde vært liten hadde det bare vært å farme han. Det var enda bedre da han innrømmer at han har sendt den samme søknaden til alle "gode" stammer:p
 

DeletedUser

Guest
Brann har i allefall gått ut å sagt at hans nick bare kan legges ut tidligere, så regner med at han står for det.
 
Topp