Funny mails!

DeletedUser

Guest
Mulig denne ikkje passer heilt inn her sidan det er henta frå eit stammeforum, men er litt komisk og hvis mod'ane synes den ikkje passer her får dei heller slette ;)


B-E - trhorten den 08.10.2010 klokken 16:55 Siter Rediger Slett
Ønsker ikkje å kritisere her, men klarer ikkje å la vera. Vi vil aldri bli tatt på alvor så lenge vi har ein ledelse som ikkje klarer å skrive ein setning riktig, regner med at andre stammer ler seg skakke av henvendelser frå oss. Dette er ikkje meint for å rakke ned på enkeltpersonar, heller å sette fokus på at enkelte posisjonar i stammen krever visse kvalifikasjonar for å inneha hvis vi ønsker å framstå som seriøse.


xxx den 08.10.2010 klokken 17:42 Siter
Du hvet at dene tråden har blit laget i tider da vi har vært mye mindre og dem støre. -_-

Da så dem farligere ut, desuten driver jeg på å adle en av dem. :)


B-E - trhorten den 08.10.2010 klokken 18:14 Siter Rediger Slett
Jepp, men mitt poeng er at vi har eit problem med å framstå som seriøse når ledelsen har ei skriftlig framstilling som ikkje er mulig å ta seriøst..


xxx den 08.10.2010 klokken 20:36 Siter
Du!!!

Jeg hade en veldig vonskelig prøve i dag og hade derfor en KV.

Og den andre delen av ledelsen har vått vite at farmoren hans liger i sykehust.

Men beklger selfølgelig er det extrem viktig å spile dete spillet.

Jeg mener det seriøst det er viktig å holde oss oppe MEN det finnes faktisk et REAL LIVE også...

Og akkurat sone folk som drier med slike komertat:'' Dene ledelsen er noe dritt.
Jeg kan gjøre det mye bedre.'' Pleier å ikke kune noe dritt i det hele tatt.

Så derfor så blir jeg SÅ sint nor nen idioter kommer med slike mass til oss.

Beklager vis jeg høres veldig sint ut (jeg er det) jeg skal nå komme meg ned igen.


B-E - trhorten i dag klokken 09:33 Siter Rediger Slett
Lurer på kven som er idioten her? Skriftlig framstilling er viktig hvis du har eit verv som innebærer kontakt med andre stammer. Men er jo ganske innlysande at du ikkje klarer å sjå det poenget..


xxx i dag klokken 10:52 Siter
TI STILL!

ET ORD AV DEG TIL OG JEG KASTER DEG UT OG SETTER DEG OPP PÅ ADLINGSLISTA.

DA KOMMER JEG PERSONLIG TIL Å HJELPE TIL Å TA DEG.


xxx i dag klokken 10:58 Siter
Og hva du mner med:''kontovakt ut i andre stammer'' det sjønneer jeg ikke.

FORDI at jeg hade konrovakt av Lord lol1 men selvølgelig gidder ikke du å lese.'

Vi har en akademi stamme som faktisk heter B-E-A.

Og vis man ser litt der så er Lord lol1 lederen der.

Ikke nok om det så stor på hovedsiden av begge stamene at KV skal være inafor de TO stammene.


B-E - trhorten i dag klokken 16:21 Siter Rediger Slett
Herregud, ta medisinen din..
Har eg nevnt noko om kv? Ikkje berre har du alvorlige problem med å skrive forståelig, du klarer heller ikkje lese kva andre skriv. Ro deg ned litt, les gjennom alt eg har posta i denne tråden og så kan du komme med ein konklusjon her..
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
LOL!

Ja enig deg der at i ikke ville tatt stammen "heilt seriøst" ^^

Men det med skrifta kan jo være han e innvandrer, da vil i nesten si han e unnskyldt :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Virker jo ikke som han har lest det du skriver i det heletatt :eek: n1 ^^
 

DeletedUser

Guest
Joda, ligger nok litt i korta det. Ellers skal det bli interressant å sjå kor langt eg klarer å trekke han før eg blir kicka :D
 

DeletedUser

Guest
å herregud.... e jo en invitasjon til å fortsette "kritikken" gogogo ;) eg hadde ikkje klart å dy meg iallefall ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Den 27.09. klokken 21:34 forlot jeg stammen, da var den ranka nr 14.

Jeg den 13.10. klokken 22:47
Ser det går bra nå :)
2 medlemmer og greier :)

Jeg den 03.10. klokken 21:21
Så snill du er!!
Det var dumt det med de 100 lk'ene dine :(

han den 03.10. klokken 20:19
Går kjempe bra alle som er under angrep av nato ble kastet ut :)

Ikke så veldig morsomt, men greit nok.
 

DeletedUser

Guest
Mulig denne ikkje passer heilt inn her sidan det er henta frå eit stammeforum, men er litt komisk og hvis mod'ane synes den ikkje passer her får dei heller slette ;)


B-E - trhorten den 08.10.2010 klokken 16:55 Siter Rediger Slett
Ønsker ikkje å kritisere her, men klarer ikkje å la vera. Vi vil aldri bli tatt på alvor så lenge vi har ein ledelse som ikkje klarer å skrive ein setning riktig, regner med at andre stammer ler seg skakke av henvendelser frå oss. Dette er ikkje meint for å rakke ned på enkeltpersonar, heller å sette fokus på at enkelte posisjonar i stammen krever visse kvalifikasjonar for å inneha hvis vi ønsker å framstå som seriøse.


xxx den 08.10.2010 klokken 17:42 Siter
Du hvet at dene tråden har blit laget i tider da vi har vært mye mindre og dem støre. -_-

Da så dem farligere ut, desuten driver jeg på å adle en av dem. :)


B-E - trhorten den 08.10.2010 klokken 18:14 Siter Rediger Slett
Jepp, men mitt poeng er at vi har eit problem med å framstå som seriøse når ledelsen har ei skriftlig framstilling som ikkje er mulig å ta seriøst..


xxx den 08.10.2010 klokken 20:36 Siter
Du!!!

Jeg hade en veldig vonskelig prøve i dag og hade derfor en KV.

Og den andre delen av ledelsen har vått vite at farmoren hans liger i sykehust.

Men beklger selfølgelig er det extrem viktig å spile dete spillet.

Jeg mener det seriøst det er viktig å holde oss oppe MEN det finnes faktisk et REAL LIVE også...

Og akkurat sone folk som drier med slike komertat:'' Dene ledelsen er noe dritt.
Jeg kan gjøre det mye bedre.'' Pleier å ikke kune noe dritt i det hele tatt.

Så derfor så blir jeg SÅ sint nor nen idioter kommer med slike mass til oss.

Beklager vis jeg høres veldig sint ut (jeg er det) jeg skal nå komme meg ned igen.


B-E - trhorten i dag klokken 09:33 Siter Rediger Slett
Lurer på kven som er idioten her? Skriftlig framstilling er viktig hvis du har eit verv som innebærer kontakt med andre stammer. Men er jo ganske innlysande at du ikkje klarer å sjå det poenget..


xxx i dag klokken 10:52 Siter
TI STILL!

ET ORD AV DEG TIL OG JEG KASTER DEG UT OG SETTER DEG OPP PÅ ADLINGSLISTA.

DA KOMMER JEG PERSONLIG TIL Å HJELPE TIL Å TA DEG.


xxx i dag klokken 10:58 Siter
Og hva du mner med:''kontovakt ut i andre stammer'' det sjønneer jeg ikke.

FORDI at jeg hade konrovakt av Lord lol1 men selvølgelig gidder ikke du å lese.'

Vi har en akademi stamme som faktisk heter B-E-A.

Og vis man ser litt der så er Lord lol1 lederen der.

Ikke nok om det så stor på hovedsiden av begge stamene at KV skal være inafor de TO stammene.


B-E - trhorten i dag klokken 16:21 Siter Rediger Slett
Herregud, ta medisinen din..
Har eg nevnt noko om kv? Ikkje berre har du alvorlige problem med å skrive forståelig, du klarer heller ikkje lese kva andre skriv. Ro deg ned litt, les gjennom alt eg har posta i denne tråden og så kan du komme med ein konklusjon her..

Heheh han leser vel "kontakt" som "kontovakt". :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
VIKTIG!

Det har blitt vedtatt på Team-møte 19.10.10 at alle innlegg og samtaler som ikke er sensurert, og som tydelig går ut på å sette spilleren i et meget negativt lys, med det mener jeg at meningen med innegget er å drite ut spilleren, mobbing etc er strengt forbudt, og det vil heretter bli tatt som personangrep! Ord som "noob" og andre ord slike som dette er fortsatt lov, og vil ikke bli slettet/redigert bort. Jeg regner med dere ser grensen mellom dette.

Oppfordrer alle til å få med seg dette før dere poster mail fra Ingame eller fra PM på dette forumet!:)

Ha en fortsatt fin kveld!
 

badsmiley

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Meg i dag klokken 17:05
Weee :D
XxXX i dag klokken 17:06
du er våken ja.. da tar vi det en annen dag ;)


Syntest denne var litt moro jeg - Kom faktisk av en Epicki-spiller.
 

DeletedUser

Guest
Meg i dag klokken 17:05
Weee :D
XxXX i dag klokken 17:06
du er våken ja.. da tar vi det en annen dag ;)


Syntest denne var litt moro jeg - Kom faktisk av en Epicki-spiller.

Haha! Ja du verden som jeg forstår denne. Her i stammen er det bestandig noen som er våken. For de som er våken om natta er det ingen selvfølge at resten av verden er oppe på dagtid. Men vi prøver å være på døgnet rundt og overraske våre fiender når de ikke er på vakt. :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
(Les fra bunn og opp)

XXXX i dag klokken 13:33
ok. :D
EliteWolf i dag klokken 13:32
Jaja, klart, er ikke noe sånt som at jeg bare vil ha en god by å adle, så den bygges fort opp, så er bare å slappe av, og bygge opp ress felta :)
XXXX i dag klokken 12:45
ok. e du sikker på da ?
EliteWolf i dag klokken 01:36
Næsj, klart skal jeg ikke det, vil bare... Hjelpe deg så du får en fin by, som produserer mye ress, så byen kan få masse resusser :)
XXXX i dag klokken 00:13
Koffø vil at eg skal gjera da ? skal du farma meg ?
EliteWolf den 05.11. klokken 22:13
Morn du.

Du kan vel ikke få økt nivået på ress felta dine litt? :)


-
Elite


Fikk venneforespørsel like etterpå, det er alltids koselig :p
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hehe, nei, desverre, dere hadde nok forstått at jeg isåfall hadde kommet til å angripe senere... håper jeg ihvertfall for deres skyld :eek:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
zippymaster den 02.12. klokken 16:49
Hei!

Vi har bestemt å gå til krig mot dere.

Grunner avsløres ikke, men lykke til i krigen, dere har tapt :)

Mvh.
Ledelsen i [ally]NATO[/ally]


xxx i dag klokken 08:17[/u]
men du kan jeg bli med i stammen din?
jeg har overgitt meg=)

xxx i dag klokken 08:18[/u]
plissss jeg kan bli forsvarsleder og rekrutør=)

Helt konge, det er slikt vi kjemper imot for tiden :D
 
Topp