Fyrsten v.24 - Machiavellis spådommer for V24

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Så så Vi har ikke glemt dere i NF, men ser ikke akkurat på dere som noe 1st prio. Erklæringen mot dere var jo bare for statsa sin skyld når vi rimma 2 av spillerne deres ;) som dere riktig nok kasta fort ut :eek:

Hvor lenge klarer NF å stå sammen? Særlig mtp de som er i den stammen, det oser ikke akkurat kvalitet.

Når det gjelder rekrutteringen av Bohic så ligger det noe bak det, men er ikke interessert i å uttale meg så mye på forum! Alliansen med F/D står fortsatt og vil ikke tro at dine innlegg kan endre på noe slikt.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Etter mine kilder merger vara og "kan vi ikke bare vær venner", så tror ikke det er noe i krigssammenheng som ligger der.
 

DeletedUser

Guest
Så så Vi har ikke glemt dere i NF, men ser ikke akkurat på dere som noe 1st prio. Erklæringen mot dere var jo bare for statsa sin skyld når vi rimma 2 av spillerne deres ;) som dere riktig nok kasta fort ut :eek:

Hvor lenge klarer NF å stå sammen? Særlig mtp de som er i den stammen, det oser ikke akkurat kvalitet.

Når det gjelder rekrutteringen av Bohic så ligger det noe bak det, men er ikke interessert i å uttale meg så mye på forum! Alliansen med F/D står fortsatt og vil ikke tro at dine innlegg kan endre på noe slikt.
Det er godt å se at man igjen klarer å treffe ømme punkt og få en reaksjon som tilsier at man er inne på noe.

I ingen likeverdig respektfull allianse vil man rekruttere fra sine allierte, spesielt ikke deres desidert største spiller. Det forteller mye om synet Origin har på Destiny som en mindreverdig partner.

Om Destiny lar seg bruke fordi man er redde Origin eller ikke, det er ikke godt å si. Men Origins intensjoner og mangel på respekt av Destiny synes klart.

Personlig er jeg overrasket over at en stamme med en del spillere og ledelse som er såpass respektert lar seg bruke på denne måten. Begeret renner vel over før eller senere.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Bohic hadde en liten beef med enkelte i -D/F-, så han ønsket å bytte stamme. Men han er likevel lojal mot alliansen. Dermed ble Bohics bytte fra -D/F- til Origin et logisk valg.
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Morsomt å se så mange latterlige påstander fra Machiavelli :D Kanskje du burde bruke all den tiden heller på å gjøre noe IG sånn at stammen din overlever istedenfor et latterlig dårlig forsøk på å splitte allianser :)
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Etter mine kilder merger vara og "kan vi ikke bare vær venner", så tror ikke det er noe i krigssammenheng som ligger der.

avbekrefetet ville adle vara på v24 siden han sendte tog på kontoen jeg er med på v23... #nedmedsvinet


jeg synes forresten han treffer ganske bra med flere ting igrunn!
 
Topp