G~H~B vs BNP

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Siden det ser ut som at BNP har vunnet over -F- siden de "beste" (mest poeng) spillerene har gått over til 7BULLS (noen har blitt kicket i etterkant) så lager jeg et par "skrytestats" eller mer statistikker som viser udugeligheten (eller inaktiviteten) til -F-.

Siste måneden.
[SPOIL]
Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: -F-

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 217
Side 2: 3
Forskjell: 214

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,037,033
Side 2: 28,269
Forskjell: 2,008,764

chart

[/SPOIL]

Walli og ram77, statistikker siden mergen. Ca da det skikkelige gjennombruddet for tidligere Easy spillere kom i nord.
[SPOIL]
Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Spillere: walli, RaM77

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 749
Side 2: 7
Forskjell: 742

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,072,341
Side 2: 62,773
Forskjell: 7,009,568

chart

[/SPOIL]

Stat -F- VS BNP for alltid. Denne statistikken var på 1+ til BNP før mergen, da BNP fokuserte på daværende GHB.

[SPOIL]
Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: -F-

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 667
Side 2: 20
Forskjell: 647

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 6,243,743
Side 2: 183,891
Forskjell: 6,059,852

chart

[/SPOIL]
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Om noen skulle lure så er dette stat over tidligere Easy spillere.. om noen synes det er interessant (?)

[SPOIL]
Side 1:
Spillere: jks6, WalkerT, pilt, newsted, SambaUlf, R3born, rosa88, Casey, B L A C E, GeirS78, saga, Spiny Norman
Side 2:
Stammer: -F-

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 800
Side 2: 127
Forskjell: 673

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 7,342,468
Side 2: 1,153,377
Forskjell: 6,189,091

chart
[/spoil]

Jeg snakker kun for meg selv når jeg sier at det ikke har vært noe særlig motstand. Det var en skikkelig krig mellom Easy og -F- helt til vi merget med BNP. Siden da har alt gått i en nedoverbakke for -F- og de har ikke klart å organisere seg skikkelig etter vår offensiv på Walli. Noe smått nå og da har det blitt påvist etter de stakk til 7BULLs, men i mine øyne så virker det ikke som de kommer til å gjøre noe for å forbedre situasjonen. Selv om jeg håper de vil se bort fra vår poengmessige overlegenhet og begynne å gi oss motstand.

Edit: credz til Ram77 og Walli for å gitt oss motstand i det hele tatt ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sant som du sier sebbi. Har vært overaskende lite motstand fra den gjengen der. Har heller ikke hjulpet noe at de joinet Bulls. Må si jeg er svært skuffa. Hadde vel regnet med at vi kjørte over dem uansett, men hadde forventet motstand. Og når jeg snakker om motstand så mener jeg ikke 1 speiderangrep om dagen og 1 og 1 adels sendt med 400 spyd slik jeg får på meg nå. Ca 1 om dagen av begge og gjerne på forskjellige byer.
 
Topp