Ganondorf - Diplomat i Elite

DeletedUser

Guest
Selv om noen har uttrykt positive kommentarer, så må jeg ta selvkritikk for litt laber interesse rundt dette intervjuet... Ble det for langt?


Er det noe dere fremdeles lurer på angående Ganondorf, så er dette det rette rom for spørsmål.

-Shanks82
 

DeletedUser

Guest
var ikke du som gjorde det langt, var ganondorf som skrev mye;0)
 

DeletedUser

Guest
vil vel si at kravet om godkjenning fra mod på alle poster fører til at diskusjonene fort dør ut o_O
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Skjønner den. Skal snakke med habla om dette. Er unødvendig at jeg skal sitte her å godkjenne.

PS: Jeg svarte direkte inn på posten din, Eyoh. Sorry.
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg tatt meg tid til å lese dette... og det tok lang tid, men det går bra. :)

Veldig informativt, og veldig interessant også.
Gleder meg til neste intervju. ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Beste intervjuet jeg har sett siden... Ever!
Ikke ta selvkritikk for dette intervjuet Shanks. Både du og Ganondorf har gjort en megajobb med dette intervjuet. Det var interresant selv for meg som ikke har noen interesser igjen i v2:D Kjempeflott!
 

DeletedUser

Guest
drit bra intervju, begynner og lure på om det går an og få et kort svar ut av ganon :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle ikke du oppdatere innlegget ditt Ganondorf? Dette er fremdeles et ypperlig rom for videre diskusjoner som dreier seg om deg som spiller her i verden 2:)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
drit bra intervju, begynner og lure på om det går an og få et kort svar ut av ganon :D

Jeg har fått det... Første gang jeg spurte om han ville ha en diplomatisk forbindelse til LAW så var svaret ganske så kort og kaldt :S

Ellers er han litt mumlete og stille etter ei halvflaske tequila... Men det kan jo ha noe med at jeg blir veldig pratesyk av den andre halvparten av flaska^^
 

DeletedUser

Guest
Bra intervju.

Vel jeg var hertug i NoVi, så kan vel svare for dem.



Vel, saken var vel egentlig at vi hadde mer enn nok med Elite i seg selv og det som da fikk oss til å sprekke helt var intriger i stammen og særlig i ledelsen(mellom meg og Slavko). Det ble gjort noen desperate forsøk på å redde NoVi etter at dette skjedde, men det var forgjeves og vi viste vi hadde tapt krigen mot Elite.

Hva som forårsaket stridighetene holder jeg helst for meg selv, men kan røpe så mye som at løgner var med i spillet.

Som tidligere diplomat må nesten jeg og svare litt her.
Først å fremst, huska ikke hele historien, så måtte lese mitt intervju :eek:

Kan nesten ikke svare på noen annen måte enn denne her:
Når slavko gikk av, fikk vi syklov inn. Det innebar masse arbeid, fordi syklov ville prøve å rette opp de feilene som ble gjort under ledelse av slavko, noe som gjorde at det ble sendt flere titalls mail. Det var i grunnen slitsomt, og på en måte veldig skadelig for oss, i tillegg til utmattende for meg. Master of(Zhine) gikk jo av som leder under slavko, men sa ja til å hjelpe syklov. Med syklov så vi lyset igjen, og ville noe igjen. Det ble spurt om fred med elite, noe de forståelig nok ikke godtok. Yamato ga oss en uke fred, for forhandlinger, men det skjedde ingenting. Etterhvert ble syklov adlet, og vi havna på en måte i en "krise". Master of(Zhine) og tumern slutta, så Fardin og Confekta (som nå er syklov) måtte overta, og det gikk bare ikke.

Resten kommer nok ikke ut.
 
Topp