Gi til en god sak

DeletedUser

Guest
Som dere alle vet så er det harde tider i økonomien.

250px-Unemployed_men_queued_outside_a_depression_soup_kitchen_opened_in_Chicago_by_Al_Capone,_02-1931_-_NARA_-_541927.jpg

...og nå er det dessverre slik at det koster en del å holde liv i seg. Det er rett og slett en nødvendighet!

[spoil]
tribal-wars-premium-account.jpg
[/spoil]

Å håpe på at man kan greie seg uten er fåfengt. Ikke alle har en overflod med penger å bruke på premiumpoeng. Det er noen stakkarer som ikke har muligheten til å kjøpe godene som er nødvendige for å leve et fullt og godt liv her på Tribal Wars.

Det er derfor jeg, i samarbeid med Izanami og King Hårek the wise, ønsker å starte...

WorldSmackers

Av TW spillere, for TW spillere.

Prinsippet er enkelt. Spillere med en overflod av premium donerer noen av sine premiumpoeng til WorldSmackers, som så distribuerer premiumpoengene videre til de trengende*.

Dette er en mulighet til alle å vise hvor generøse de er, og hvordan vi TW spillere holder sammen og støtter hverandre i harde tider!

Hvordan donere?

Såre enkelt. Du overfører premiumpoeng til brukeren WorldSmackers. Ingenting er for mye, og ingenting er for lite. Jeg har allerede startet med en symbolsk gest på 1 premiumpoeng.

La oss nå samle oss, og støtte opp om hverandre! Jeg har trua på at vi TW spillere virkelig vil ha muligheten til å vise verden hva vi står for!

*meg
 

DeletedUser

Guest
Er dette en slags mobbetråd mot oss ivrige PP-brukere? I så fall er jeg såpass såret at jeg nekter å gi så mye som et eneste premium poeng :mad:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Står ikke noe om hvem dere donerer til der... Jeg trenger sårt premium... :(
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Prinsippet er enkelt. Spillere med en overflod av premium donerer noen av sine premiumpoeng til WorldSmackers, som så distribuerer premiumpoengene videre til de trengende*.

*meg

Altså, jeg skjønner at du ikke kan lese så denne meldingen hjelper deg kanskje ikke, men jeg gjør et forsøk bare for å være veldig snill...
 

DeletedUser

Guest
Må dele en viss skepsis til denne planen. Om jeg vil være "snill" og gi bort ting til andre så gir jeg heller til noe som kan bedre forholda til andre mennesker en å gi pp til folk som har økonomi og nokk fritid til å spille, noe som mange andre barn (og forsåvidt voksne også) ikke har! Jeg sier da heller at folk burde donere til veldedige formål som kan bedre levevilkårene til mennesker.

Hvor ofte tar dere fly? Betaler dere 50 kroner ekstra for miljøavgift da? Gjør mye heller det (noe som jeg gjør) enn å gi pp til spillere som mest sannsynlig slutter om ikke så alt for lenge uansett.

Jeg er fadder og sier ikke det er den beste løsningen heller, men da gir man noe som kan være medvirkende til å forbedre et barns liv! Og er jo det som teller! Å gjøre verden til en bedre plass å bo. Ikke å få gratis pp av rikinger. Hvert år dør 2,2 millioner mennesker, de fleste barn på grunn av mangel på rent vann. Diaré, tyfus, kolera og difteri er de vanligste sykdommene som spres gjennom vann, og i tillegg kan urent vann gi infeksjoner og malaria.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser det er flere som lurer på hvor premiumpoengene går. Nå har allerede Zippy framhevet det, men det står nå i første innlegget at de går til en trengende, som blir spesifisert til å bety meg helt nederst i innlegget.

Hele tråden kom som en følge av at vi skravlet litt i SMACK chatten, og jeg nevnte at jeg ikke har kjøpt premium. Et forslag som kom da var at jeg kunne starte en charity. For meg selv.

Jeg har selvfølgelig ikke noe ønske om å motta en haug med premium. Jeg tenkte derfor å logge innom kontoen som eventuelle donasjoner går til (til de som sender: Dere er hyggelige personer - verden trenger flere som dere) å sende poengene tilbake til avsenderne om et par dager.

charity.png


Jeg er helt enig med Brødrene Wright i at det er bedre å gi til noen som faktisk utretter en forskjell. Min personlige favoritt er Worldbuilders

@Fenrir: Det var ikke ment som en mobbetråd, men jeg kan se hvordan den kan virke som det :razz: Jeg syns det er irriterende men alle premiumfunksjonene, men jeg kan spekulere i noen gode grunner til at InnoGames innfører dem. Det betyr riktignok ikke at jeg ikke kommer til å klage på dem i framtiden.
 
Topp