Gir bort stor mengde premiumpoeng

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
En morsom en, Master. Kudos - måtte til og med lese det opp for kjæresten som også lo!

Uansett, som mange skjønte, så var dett en aprilspøk. Enkelte tok den kjapt, noen gikk 5 på og andre gadd ikke kaste bort sjansen på en stor mengde PP. Spøken starta veldig spontant. Jeg satt å klagde til noen venner på skype at jeg hadde null kreativitet og ikke hadde noen gode spøker på lager i år. Dette var forsåvidt bare frem til jeg starte på denne posten. Tanken var å prøve å få frem selvironi i den litt overlegne og selvgode holdningen jeg ofte viser, ved å lage en "meg, meg og meg"-konkurranse. Samtidig er jeg en type som plutselig kunne funnet på å gjøre dette, og at dualen min fra omtrent alle HP-runder måtte spørre meg, viser dette:

Stian - Svensker skrev:
jeg kjenner deg så godt at jeg var ganske sikker på at det var aprilsnarr
men samtidig er du personen som kunne lagt det ut for at folk skal tro at det er en narr :D

Jeg lovte å sitere et par av "kjærlighetsbrevene", og jeg er en mann av mitt ord. Her kommer det:

Lover #1 skrev:
Jeg oppfatter deg som en hjelpsom spiller som ønsker at stammemedlemmene skal lykkes. Du hjelper til med alt som måtte være.Alt fra innstillinger på opera til scrips.Du bruker mye tid på andre, noe som tyder på at du har ett stort (heart). Som Spiller er du helt RÅ. Bare å se på den siste HP-runden, den sier sitt! TW Mister en STOR spiller nå som Ruben gir seg, og det er synd. Jeg og flere, er jeg sikker på, kommer til å savne deg! Både som spiller og det mennesket du er (inlove)

Lover #2 skrev:
Ruben
Er
Superkul
Og
Sexy
.
Jeg
Kjenner
Han
Ikke
,
Men
Han
Virker
Som
En
Fantastisk
Person
Som
Jeg
Gleder
Meg
Til
Å
Bli
Bedre
Kjent
Med
Her

v18
Nevnte
Jeg
At
Jeg
Synes
At
Han
Er
Veldig
Kjekk

Lover #3 skrev:
Du er en komplett og jevlig god spiller , norges beste i startup og helt forjevlige mechanics , men en fantastisk flott person som jeg har best minne den sommeren vi spilte dual på *** og skypet hver kveld å adlet som bare faen! Du er min største rollemodell innen tw og alt jeg kan har jeg lært av deg. Du er no. Beste speed og startup spiller og jeg er gla i deg og dine ferdigheter innen tw og med jenter . Du er også veldig kjekk, som da utgjør prikken over i-en. Din ****

En jeg tydeligvis har hatt på face skrev:
For å legge ved tid på denne: 23.12 - ca 20 min etter jeg sa det var en spøk
hey ruben :)
du gir bort pp :O
hva skal jeg si ,vi har vært venner på facebook (hug)
Fortsettelsen:

Ruben: Sletta jeg deg?
Anonym: Ja :(
Ruben: Men HEY! Vi HAR vært venner!
Anonym: ye (highfive)
Ruben: Jeg kan gi deg en veiledning på hvordan du kan løse dette:

1. Trykk helt nederst til høyre på skjermen.
2. Finn korrekt dato
3. Google denne datoen
4. Send en lang melding om hvor høyt du elsker meg
5. Innse at det var en aprilspøk
6. Slå deg selv i hodet, gå på badet, ta en bolle og trøstespis den opp.

Skrev det var en aprilspøk for en liten stund siden :)

En som har ene foten utenfor skapet skrev:
Hvis jeg hadde vært homo hadde du vært første person jeg hadde banga

Mister Jeg gir opp før jeg gadd å starte! skrev:
Tenkte jeg sku prøve få tak i litt pp
men siden jeg snart tar samme vei trukke jeg at jeg trenger :p

Håper noen (ALLE!) syns dette var like morsomt som meg. Det forventer jeg faktisk. Håper alle nyter våren og har forberedt seg med tilstrekkelige timer i solarium så huden vender seg til solen. Solbrent hud er lite macho!

013.gif

Dere alles,
Ruben
 
Topp