Glitter - Perfeksjonist og natterangel

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
- -Hva er din tw-historie?

V1.no var min første server. Jeg startet fordi Thoret stilte meg et ultimatum; ”enten registrerer du deg her og blir med i stammen min, ellers kan vi ikke være venner.” Så jeg startet opp uten noen erfaring fra liknende spill. Det første jeg opplevde var skuffelse. Skuffelse over at jeg ikke kunne skifte klær på spydmennene mine! Det var sykt nedtur for noen som kun har spilt the sims før… De andre i stammen lo også mye av meg når jeg kaldte Lett kavaleri for ”Aragon’er” og ridene buemenn for ”Legolas’er,” men ey, jeg måtte jo forholde meg til det jeg kunne! ;)

Første stammen var coxmen (vi hadde en noe spesiell logo – som jeg ikke gikk god for…). Her spilte jeg sammen med bl.a. Thoret, xano og sir kih som er blant lederne i BOL nå. Her forsøkte vi så godt vi kunne å gå under radaren, men kom fort i problemer med admin. Vi visste ikke hvorfor, men stammen vår ble oppløst tre (!) ganger. Dette var skikkelig nedtur for oss, vi som var så stolte av å ha kommet oss inn på topp 100. Men som sikkert flere har koblet nå, så skjedde dette fordi navnet, coxmen, og den til hørende logoen, ikke akkurat falt i smak hos toppene.
Pga alt stresset med navnet gikk vi inn i BOL og overgangen til en større stamme var stor for flere av oss. Her var det mye drama, det ble en trend for lederen og slutte forså å sende alle troppene sine på nestlederen. Altså, lage totalt kaos innad. På et tidspunkt hvor jeg var diplomat skjedde noe likende – igjen – og jeg ble mer eller mindre tvungen inn i leder-stillingen. Det var på denne tiden vi startet vår konflikt med SFF pga Lino, og ja, resten av historien rundt dette utspiller seg jo den dag i dag.

Noen vet kanskje også at jeg er hertug og grundlegger av stammen Elite på v2. Dette var et prosjekt jeg startet mens jeg spilte v1. Sendte enkelt og greit ut mail til de ulike spillerne jeg hadde fått kontakt med gjennom diplomat-stillingen og som jeg gjerne hadde hatt ”det er så trist at vi ikke er i samme stamme”-samtalen med og spurte om de ville bli med i stammen min på v2. Kan ikke si annet enn at dette ble en stor suksess. Spiller bl.a. sammen med flere av fiendene mine fra v1 her, og stortrives med det.


- Hva er din spill-strategi?

Jeg er selvlært, og kan derfor ikke si at den har noe navn, i og med at jeg har tatt strategien fra noe sted, men har utviklet den over tid. På leder-plan må jeg jo gjerne nevne at jeg er perfeksjonist, noe som førte til at jeg måtte trappe ned som leder på v1. Ble rett og slett litt mye om jeg skulle opprettholde mitt behov for å vite alt som skjer til en hver tid på to servere med to stammer som begge var ranket som nr. 1 på det tidspunktet hvor jeg ga meg.


- -Hvilken verden syns du er best å spille i mellom V1 og V2?
Huff da, det er et vanskelig spørsmål. Det er mye mer drama på v1, og det kan være slitsomt. Den medmenneskelige delen av spillet er også kommet lengre her, og de ulike spillerne kjenner liksom til hverandre på en annen måte, så posisjonene er mer satt. På v2 er det litt mer åpent enda og man kjenner ikke til alle stammene og spillerne osv. Det er en viss frihet i det. Likevel er det mer utfordring i v1, og det liker jeg jo.


- -Hva er synet ditt på de ulike stammene. Bol, Renegades, AKDM, IB, Core etc.
Jeg vet ikke om det blir riktig av meg å uttale meg så mye om BOL, jeg ser jo på stammen som min baby omtrent! Men, stammen er fantastisk, medlemmene er flotte og vi har det mye moro sammen – noe jeg tror er det viktigste i en stamme.

Renegades: Her er det noen spillere jeg liker og respekterer mye, mens det er andre jeg rett og slett synes kunne spart seg å åpne kjeften. De jeg har desidert størst respekt for er gjengen fra det opprinnelige SFF. Her er det mange dyktige spillere og jeg har etter hvert fått god kontakt med dem. Selv om Kemp23 har sammenliknet meg med Hitler, så synes de fleste der klarer også å skille mellom spill og IRL, noe jeg setter pris på.

Når det gjelder resten av aliansen, Core, AKDM og IB, mener jeg det er flinke folk. Vi har nok helt klart våre uenigheter, og de siste møtene har jo nesten vært morsomt å lese loggene fra. Jeg antar også at folk fremdeles ikke er lei av å høre BOL folk uttale seg om Core, men jeg skal spare meg for de store ordene. Det var uheldig hvordan ting ble, og det er uheldig hvordan enkelte der fremdeles ser ut til å ha store problemer med å se fremover eller å oppføre seg. Samtidig er det også medlemmer i core jeg har respekt for, og jeg tror de vet hvem de er.


- Hvordan synes du krigen i v1 har vært til nå, tror du den vil dø ut eller vare til det er en klar vinner?
Huff, jeg er egentlig lei hele krigen. :p Det meste av krigen er drittslenging på forumet for tiden, og det virker rett og slett som begge parter kjeder seg ganske mye og derfor skaper drama på dette nivået. Det er også gjerne enkelt spillere som gjør innsatsen, og det handler ofte om å holde oversikt over hvilke spillere som er inaktive forså å slå til for å få tatt byer. Jeg ser ingen mulighet for en klar vinner, det er nok heller en utholdenhetstest, og det har nok allerede vist seg at en stor del av utfordring ligger hos lederne; Hvordan holder man medlemmene motivert over tid?


- - Hvordan ser V1 ut om 3 måneder?
Jeg håper virkelig at det har utviklet seg og at vi ikke fremdeles stanger i de samme frontene og egentlig ikke ser noen som tydelig taper poeng eller rank. Jeg tror nok at den/de stammene som har en ledelse som makter og behersker å motivere medlemmene sine over tid vil holde det gående og fremdeles leve om tre måneder.


- - Hvilke spillere synes du har påvirket krigen mest?

Det er mange spillere som har påvirket krigen, men i mine øyne må man se litt tilbake i tid og tenke på hvordan krigen ble til. Ser man på geni-streken SFF-gutta gjorde med å få til denne mergen, med fienden (BOL) sin alierte (TWR), ser man jo hvem som har tjent mest på dette. Det er spillere som Lino, Kemp og hansemann som i mine øyene derfor har påvirket krigen i størst grad – de skapte jo store deler av den!



- Hvordan tror du at du har påvirket den norske serveren?
Usj, hvorfor har jeg stilt disse spørsmålene tidligere? Det er jo vanskelig :p Men, vel, min påvirkning har vel vært på ulike plan, men mest for min egen stammes del. Jeg tror jeg fortrinsvis kun har vært pragmatisk, og derfor ikke skapt så mye ”trøbbel” for andre, men heller (forsøkt) å finne løsninger på problemene som har oppstått for min egen stamme


- Hvor mye tid bruker du daglig på tribalwars og hvorfor spiller du?

Det avhenger av situasjonen. Fordi kjenner mange av dem jeg spiller med IRL kan jeg risikere å få telefoner om å måtte logge på for å "rydde opp i saker." Og i slike tilfeller må jeg innrømme jeg bruker litt for mye tid på dette spillet. Jeg vet ikke i noe nøyaktig tall i form av timer, minutter, sekunder, iom at det er alt fra 10 timer dagen til tw-frie dager (ja, det hender jeg tar meg fri ).


- -Hvordan klarer du å være våken midt på natta og bedrive ufin natt adling (subjektiv mening) med skole og slike ting ved siden av?
hehe, det har jeg lurt på selv! Men det har seg slik at jeg trenger veldig lite søvn. Kan gå 48 timer med 1-2 timer søvn uten å ha store problemer med å fungere. Slik har jeg vært lenge. Samtidig trives jeg godt med å være våken om natta, så det er en evig kamp mellom meg og døgnrytmen min. Den forandrer seg ofte!


- Du var kjent som spiondronningen når jeg hadde 10k poeng. hvordan har det seg at du har et nettverk av spioner absolutt overalt?
På v2 er det jo altfor lett å ha spioner, folk kontakter meg ut av det blå der og forteller meg ting bare fordi de vet hvem jeg er. På v1 har det nok mye med at jeg har tatt meg tid til å svare folk, og ikke minst snakke med dem. Det medmenneskelige aspektet i TW er veldig viktig, og rykter sprer seg fort. Får man først et slikt stempel, får man mye gratis etterhvert.

*så ble jeg sittende å vente en stund før dette kom*

du kan jo legge til at selv om jeg ikke liker å innrømme det, så får jeg nok mye info bare fordi jeg er jente i et spill dominert av gutter.


- - BOL/CORE. Det har jo flerret litt på forum. Hva skjedde?

Det er helt åpenbart mange syn på denne saken. Jeg visste at Grim/viper hadde lyst å starte core igjen, men må innrømme at jeg aldri tok dette seriøst og trodde nok at det bare var enda et av grim sine mange påfunn. Det som skjedde siste tiden før splitten skjedde var egentlig stort sett krangling/diskutering ang gråbyer, og det ble derfor naturlig for flere i BOL å trekke konklusjonen: " de stakk for å noble grått." Noe mange stilte seg uforstående til. Kommentaren om at de ville spille med vennene sine, stakk også dypt hos mange, rett og slett fordi de hadde gjort mye for å på best mulig måte inkludere alle sammen. I ettertid har det utvilsomt vært bra for samholdet i BOL og aktiviteten har økt, men det vil nok alltid være en viss bitterhet pga flere av kommentarene vi fikk fra dem når dette skjedde.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
- - Hender det du blir såret når du leser krasse beskrivelser om deg selv?
Jeg blir ikke såret når det går på spille-stilen min, eller hvordan jeg har håndtert ulike situasjoner. Det som påvirker meg mest er nok heller situasjoner hvor jeg føler meg uthengt som person, tilfeller med posting av bilder, fult navn, osv. Det liker jeg ikke. Min svakhet er at jeg bryr meg om menneskene bak nicket, og at mye av grunnen til at jeg spiller er nettopp dette.
Så det går nok også innpå meg når folk jeg har sett på som venner, snur ryggen til og skylder på spillet.


- - Hvilke spillere synes du er mest profilerte i v1 og hva du mener om dem?

Nå har jeg støtt borti mange spiller gjennom min tid på v1, noen mer profilerte enn de fortjener, andre mindre beundret enn de burde være. Skal forsøke å lage en liste;

Brann2006: Må nesten starte med Espen iom at i starten var han kanskje det skumleste som fantes. En av dem jeg startet serveren med hadde jo til og med mareritt om at han hadde sendt angrep mot han på fylla. (Dere kan bare begynne å forestille dere hvor surrealistisk det var når han plutselig var medlem av BOL!) Brann er helt klart dyktig på flere måter, han har ridd ut stormen flere ganger, og har vært i konflikter med omtrent alle stammer han har vært medlem av og likevel overlevd. Kort fortalt; Absolutt dyktig, ellers hadde han for lengst vært utslettet med alle de fiendene han har pådratt seg til tider.

Minieirik: Fortrinsvis kjent for meg gjennom forumet. Må innrømme at jeg hadde stor forståelse når Bigstorm fortalte meg at han hadde munnkurv (den gjelder tydeligvis ikke nå lengre). Uansett, dyktig er han. Det kan man jo se på hvordan han angriper/forsvarer seg, man kan si hva man vil om at statestikk kan manipuleres, men tallene taler for seg selv her.

Kemp23: Hvor starter man? I starten var jeg (og flere) helt overbevist om at det bare var å angripe han om natta, fordi ”han er jo 13 år!” Vel, jeg kan bekrefte at det er han ikke. Han har sine karakteristiske uttaleser på forumet, som gjerne fremstiller han som en overlegen, halv-gal og aggresiv fyr med brei dialekt, men min erfaring fra privat-samtaler er egentlig ganske annerledes. I realiteten er han bare en selvironisk kosebamse med brei dialekt. Hans skills sier jo også OD-ranken hans alt om.

Jannas666: Hans personlige krig mot TMR på forumet er nok det som har satt han på kartet. Noen vil si han er forferdelig, mens andre elsker han. Det er jo stortsett det som er betegnelsen på en profilert spiller, hatet og elsket. Personlig fikk jeg jo helt vondt inni meg av å lese noen av de kommentarene han fikk slengt mot seg, mens andre sikkert mente det var på sin plass. Det skal uansett sies at han er dyktig både som leder, spiller og forbilde for andre rundt seg.

Darkmoon: Selv om han ikke har utmerket seg stort på det spillemessige planet, har han prestert å få uttrykk oppkaldt etter seg; ”Nå spammer du værre en Darkmoon.” ”Synes du er litt vell mye darkmoon nå.” osv. Jeg antar han liker det slik, så profilert er han. På godt og vondt.

Maleficare: Også kjent som malegay. Dyktig spiller er han definitivt, men det første som slår meg er nok: Stor i ord, liten på jord? ;)

Pokeme: Det står respekt av det han har fått til, han er jo faktisk kjent som en fryktelig god spiller. Intet mer, intet mindre. Misunner den! Han slipper å få kommentarer som ”du har strippet deg til toppen” slengt mot seg iallefall!

Andre profilerte spillere jeg kun har positive ting å si om; Igstar, Hansemann, Xano, Thoret, Ex-con, Grimlock, Ganondorf/Liverbird, Hamsun… ja, også BOL folk :p


- - Noen spillere du vil takke?
Det er mange spillere jeg vil takke, både for positive og negative opplevelser. Jeg vil takke fienden for interessante twister i spillet, men vil fortrinsvis takke BOL. Det er mange fantastiske mennesker i denne stammen. Spillere jeg er glad for å dele spillopplevelsen med, og som det har vært en ære å lede i mange, mange måneder. Jeg har satt stor pris på deres støtte, de fine samtalene og all motivasjonen de har gitt både meg og andre rundt seg. Takk alle sammen, dere er herlige!
 
Sist redigert:

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjempebra interview. Interresant og kjekt å lese.
Veldig kjekt å høre historien til en så profilert spiller som Glitter.
Bare en liten ting som kunne vært lagt til (men det er ikke så viktig) er "Hvilke spillere synes du er mest profilerte i v2 og hva du mener om dem?"... Dette kunne også vært med :)

Uansett. Veldig interresant å lese :)
 
Sist redigert:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hæ? Er da der den.

Side 2. Fantes kansje ikke noen side2 når du skrev posten din.
 

DeletedUser

Guest
Glitter skrev:
Maleficare: Også kjent som malegay. Dyktig spiller er han nok, men det første som slår meg er nok: Stor i ord, liten på jord?

Ha Ha Ha vet faktisk ikke om jeg er en dyktig spiller enda da jeg kun har hatt muligheten til å vise det en gang. Men det kommer,så da får vi se. Men jeg har jo bæsja ordentlig på leggen om det skulle vise seg at jeg suger som spiller.;)



Artig intervju. Bra jobb Hanse :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
- -Hva er din tw-historie?

V1.no var min første server. Jeg startet fordi Thoret stilte meg et ultimatum; ”enten registrerer du deg her og blir med i stammen min, ellers kan vi ikke være venner.” Så jeg startet opp uten noen erfaring fra liknende spill. Det første jeg opplevde var skuffelse. Skuffelse over at jeg ikke kunne skifte klær på spydmennene mine! Det var sykt nedtur for noen som kun har spilt the sims før… De andre i stammen lo også mye av meg når jeg kaldte Lett kavaleri for ”Aragon’er” og ridene buemenn for ”Legolas’er,” men ey, jeg måtte jo forholde meg til det jeg kunne! ;-)
Vi har vel alle våre egne veier å lære ting på. :p

Første stammen var coxmen (vi hadde en noe spesiell logo – som jeg ikke gikk god for…). Her spilte jeg sammen med bl.a. Thoret, xano og sir kih som er blant lederne i BOL nå. Her forsøkte vi så godt vi kunne å gå under radaren, men kom fort i problemer med admin. Vi visste ikke hvorfor, men stammen vår ble oppløst tre (!) ganger. Dette var skikkelig nedtur for oss, vi som var så stolte av å ha kommet oss inn på topp 100. Men som sikkert flere har koblet nå, så skjedde dette fordi navnet, coxmen, og den til hørende logoen, ikke akkurat falt i smak hos toppene.
Pga alt stresset med navnet gikk vi inn i BOL og overgangen til en større stamme var stor for flere av oss. Her var det mye drama, det ble en trend for lederen og slutte forså å sende alle troppene sine på nestlederen. Altså, lage totalt kaos innad. På et tidspunkt hvor jeg var diplomat skjedde noe likende – igjen – og jeg ble mer eller mindre tvungen inn i leder-stillingen. Det var på denne tiden vi startet vår konflikt med SFF pga Lino, og ja, resten av historien rundt dette utspiller seg jo den dag i dag.
Har fortsatt latteren til thore på hjernen etter de diskusjonene vi hadde på skype angående den der as. hahaha. Var tider det :p



- Hva er din spill-strategi?

Jeg er selvlært, og kan derfor ikke si at den har noe navn, i og med at jeg har tatt strategien fra noe sted, men har utviklet den over tid. På leder-plan må jeg jo gjerne nevne at jeg er perfeksjonist, noe som førte til at jeg måtte trappe ned som leder på v1. Ble rett og slett litt mye om jeg skulle opprettholde mitt behov for å vite alt som skjer til en hver tid på to servere med to stammer som begge var ranket som nr. 1 på det tidspunktet hvor jeg ga meg.
*Host* Jeg advarte deg? *Host*



- -Hva er synet ditt på de ulike stammene. Bol, Renegades, AKDM, IB, Core etc.
Jeg vet ikke om det blir riktig av meg å uttale meg så mye om BOL, jeg ser jo på stammen som min baby omtrent! Men, stammen er fantastisk, medlemmene er flotte og vi har det mye moro sammen – noe jeg tror er det viktigste i en stamme.

Renegades: Her er det noen spillere jeg liker og respekterer mye, mens det er andre jeg rett og slett synes kunne spart seg å åpne kjeften. De jeg har desidert størst respekt for er gjengen fra det opprinnelige SFF. Her er det mange dyktige spillere og jeg har etter hvert fått god kontakt med dem. Selv om Kemp23 har sammenliknet meg med Hitler, så synes de fleste der klarer også å skille mellom spill og IRL, noe jeg setter pris på.

Når det gjelder resten av aliansen, Core, AKDM og IB, mener jeg det er flinke folk. Vi har nok helt klart våre uenigheter, og de siste møtene har jo nesten vært morsomt å lese loggene fra. Jeg antar også at folk fremdeles ikke er lei av å høre BOL folk uttale seg om Core, men jeg skal spare meg for de store ordene. Det var uheldig hvordan ting ble, og det er uheldig hvordan enkelte der fremdeles ser ut til å ha store problemer med å se fremover eller å oppføre seg. Samtidig er det også medlemmer i core jeg har respekt for, og jeg tror de vet hvem de er.
Arrongante svin :p


- Hvordan tror du at du har påvirket den norske serveren?
Usj, hvorfor har jeg stilt disse spørsmålene tidligere? Det er jo vanskelig :p Men, vel, min påvirkning har vel vært på ulike plan, men mest for min egen stammes del. Jeg tror jeg fortrinsvis kun har vært pragmatisk, og derfor ikke skapt så mye ”trøbbel” for andre, men heller (forsøkt) å finne løsninger på problemene som har oppstått for min egen stamme
Ahahahaha :p


- -Hvordan klarer du å være våken midt på natta og bedrive ufin natt adling (subjektiv mening) med skole og slike ting ved siden av?
hehe, det har jeg lurt på selv! Men det har seg slik at jeg trenger veldig lite søvn. Kan gå 48 timer med 1-2 timer søvn uten å ha store problemer med å fungere. Slik har jeg vært lenge. Samtidig trives jeg godt med å være våken om natta, så det er en evig kamp mellom meg og døgnrytmen min. Den forandrer seg ofte!
Slutt og lygg. Du har ingen døgnrytme :p Enkelt og greit.



- - Hvilke spillere synes du er mest profilerte i v1 og hva du mener om dem?

Nå har jeg støtt borti mange spiller gjennom min tid på v1, noen mer profilerte enn de fortjener, andre mindre beundret enn de burde være. Skal forsøke å lage en liste;

Brann2006: Må nesten starte med Espen iom at i starten var han kanskje det skumleste som fantes. En av dem jeg startet serveren med hadde jo til og med mareritt om at han hadde sendt angrep mot han på fylla. (Dere kan bare begynne å forestille dere hvor surrealistisk det var når han plutselig var medlem av BOL!) Brann er helt klart dyktig på flere måter, han har ridd ut stormen flere ganger, og har vært i konflikter med omtrent alle stammer han har vært medlem av og likevel overlevd. Kort fortalt; Absolutt dyktig, ellers hadde han for lengst vært utslettet med alle de fiendene han har pådratt seg til tider.

Må innrømme at jeg trakk på smilebåndet her bene :p


Kemp23: Hvor starter man? I starten var jeg (og flere) helt overbevist om at det bare var å angripe han om natta, fordi ”han er jo 13 år!” Vel, jeg kan bekrefte at det er han ikke. Han har sine karakteristiske uttaleser på forumet, som gjerne fremstiller han som en overlegen, halv-gal og aggresiv fyr med brei dialekt, men min erfaring fra privat-samtaler er egentlig ganske annerledes. I realiteten er han bare en selvironisk kosebamse med brei dialekt. Hans skills sier jo også OD-ranken hans alt om.

Hahahaha. Selvironisk. Yes, we are. :D



Jannas666: Hans personlige krig mot TMR på forumet er nok det som har satt han på kartet. Noen vil si han er forferdelig, mens andre elsker han. Det er jo stortsett det som er betegnelsen på en profilert spiller, hatet og elsket. Personlig fikk jeg jo helt vondt inni meg av å lese noen av de kommentarene han fikk slengt mot seg, mens andre sikkert mente det var på sin plass. Det skal uansett sies at han er dyktig både som leder, spiller og forbilde for andre rundt seg.

Var en grunn for at jeg kontakta han veldig veldig tidlig :p

Maleficare: Også kjent som malegay. Dyktig spiller er han definitivt, men det første som slår meg er nok: Stor i ord, liten på jord? ;)

ahahahahahahahahaha.


Pokeme: Det står respekt av det han har fått til, han er jo faktisk kjent som en fryktelig god spiller. Intet mer, intet mindre. Misunner den! Han slipper å få kommentarer som ”du har strippet deg til toppen” slengt mot seg iallefall!

Hmmm, hva om han har gjort det a? :rolleyes:



----------------------
Bra intervjue.
Men det tok sin tid må ein si az.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Supert intervju! morsomt ! :p sets me back! =D

Bra jobbet av deg også hansi =D
 

DeletedUser

Guest
Bra intervju.. Gøy å lese.. og eg kan no legga til at eg ser no opp til Glitter da.. Hadde eg berre vert like flink som ho så skulle eg ha ruuula verden XD hehe.. neida.. :p
 

DeletedUser

Guest
Darkmoon: Selv om han ikke har utmerket seg stort på det spillemessige planet, har han prestert å få uttrykk oppkaldt etter seg; ”Nå spammer du værre en Darkmoon.” ”Synes du er litt vell mye darkmoon nå.” osv. Jeg antar han liker det slik, så profilert er han. På godt og vondt.


Stor M DarkMoon

+ jeg har faktisk adla 2 byer i det siste! Så ÆddaBædda

Bra intervju Hansi :)
 

DeletedUser

Guest
Morsomt og interessant intervju! ;)

Spesielt morsomt å lese hvordan du startet opp spillet og hvilke tanker du hadde rundt det på starten. Haha, nei TW er nok ikke helt the sims :p Meen, du har i hvert fall “grafisk landsby fremvisning” som hjelper noe? :p

- -Hvordan klarer du å være våken midt på natta og bedrive ufin natt adling (subjektiv mening) med skole og slike ting ved siden av?
hehe, det har jeg lurt på selv! Men det har seg slik at jeg trenger veldig lite søvn. Kan gå 48 timer med 1-2 timer søvn uten å ha store problemer med å fungere. Slik har jeg vært lenge. Samtidig trives jeg godt med å være våken om natta, så det er en evig kamp mellom meg og døgnrytmen min. Den forandrer seg ofte!

Hehe, ja noen ganger er det skummelt lite du sover. Er sånn at man nesten “forventer” at du er pålogget på msn til en hver tid av døgnet, fordi man er så vandt til det :p Meen, har da overlevd en hel natt uten deg, refererer til: “En hel natt alene uten Bene”(intern humor) Haha =)

Men fint at jeg mer eller mindre greier å tvinge deg til seng, til tider. For ditt eget beste ;o Ehm, tolk det som dere vil (A)

- Du var kjent som spiondronningen når jeg hadde 10k poeng. hvordan har det seg at du har et nettverk av spioner absolutt overalt?
På v2 er det jo altfor lett å ha spioner, folk kontakter meg ut av det blå der og forteller meg ting bare fordi de vet hvem jeg er. På v1 har det nok mye med at jeg har tatt meg tid til å svare folk, og ikke minst snakke med dem. Det medmenneskelige aspektet i TW er veldig viktig, og rykter sprer seg fort. Får man først et slikt stempel, får man mye gratis etterhvert.

Ja, det er virkelig utrolig! Hvordan du greier å ha oversikt over alt og alle til en hver tid :p På v2 har jeg selv prøvd å sette meg inn i deler av spion nettverket ditt og er ikke bestandig så lett å holde oversikten, i hvert fall ikke for meg som er så glemsk :(

Ellers vet jeg at du generelt vet hvilke klare tanker og meninger jeg har på ulike saker på TW. Som jeg velger å droppe her ;o


Til slutt vil jeg si hvor takknemmelig jeg er for vennskapet vårt^^ Der jeg storkoser meg =) TW og msn ville ikke vært det samme uten deg! ;) Ser fremover til enda mer latter og diskusjoner med deg! ;o Stå på ^^



Jaja, jeg vet Bene. Skuffende kort kommentar fra meg i dag :(

- Tobben
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Finally got it in English, Yay baby.

Niiiiiiiiiice Hansemann. ;)

Well, now that I've come to posting, I don't know what to actually say, I'm lost for words. Though I can tell you now, if you was not playing TW neither would I be, it's no fun at all without Benedichte. :(
And Skype and MSN... That too, I'd only be on the Internet because of college. :O So don't leave! :D

You're surely the best friend I've come to have on this game Bene, and well, if you was not here, I would of quit when I finished on V2... Or well, after .dk if we did not get to know each other so well, you're just an amazing friend to have. And we all love you deep down.
<3

*Cough* Poke Me said he was overrated, lies*Cough*

I find it amusing how you started, hehe, reminds me of my first world, I was so scared of everyone who was bigger then me, I wanted to be friends but never mailed them incase they'd attack. :|
And, OMG! You got me playing the sims, bah, you made me go out and buy it... And it's sooo different from tribalwars for sure (duh) :p

Bah Bene! Maybe me and you should work together to find a strategy that you can call 'yours' There's still a few out there hidden that I've noticed and well, no one I know has claimed them so lets taaaaaalk sometime about them. :D

Glad you got your sleeping habit sorted out, Jeez, you was making life so difficult for me, being up seriously near enough 24/7 :/
But now I can sleep in peace.
<3
You've had your ups and downs on weather you're going to quit, you've stayed, and I'm so glad you have as now I'm not ready to quit, I have unfinished business on V1 :O So don't quit till I've finished what I started. :p

Take Care Little Miss Glitter Baby. ;)


Sweet Interview, about time you had one. :)

P.S. Jan P says (01:50):
hah
Jan P says (01:50):
looks like you are adicted to bene in your post

POKE ME! No, I just wouldn't play if she quit. Most of the fun (Its the reason why you play right?) would be gone, and I wouldn't play something what isn't fun. ^_^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Knallbra! Også ble jeg faktisk nevnt! *Stolt*!

Dette ventet vi lenge på!
 

DeletedUser

Guest
Bra og interessant intervju :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Andre profilerte spillere jeg kun har positive ting å si om; Igstar, Hansemann, Xano, Thoret, Ex-con, Grimlock, Ganondorf/Liverbird, Hamsun… ja, også BOL folk

Jeg må innrømme at jeg lo godt av den der :)
 
Topp