Glitter - Perfeksjonist og natterangel

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Ikke herp tråden.

Syns det er tøft at jeg har fått mer ros for mitt ene intervju enn glitter for sine ørten. Low expectations I guess ;)

Veldig fine svar. Kjenner meg igjen i mye :)

Jeg er glad hun bare fikk noen få spørsmål å besvare på et worddokument jeg lagde og tok resten live. Hvis hun hadde fått like lang tid på resten av spørsmålene hadde intervjuet vært på 5-6 sider tenker jeg :)
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Trodde poenget med disse intervjuene var å gjøre dem live så objektet ikke fikk lange tiden til å tenke og formulere ting jeg?
 

DeletedUser

Guest
Trodde poenget med disse intervjuene var å gjøre dem live så objektet ikke fikk lange tiden til å tenke og formulere ting jeg?
Da jeg startet med dem, var poenget med intervjuene er å bli kjent med spillerne bak nicket, ikke å henge ut noen og gjøre det vanskeligst mulig for dem.
Men nå var det vel bare de spørsmålene som krevde lengre tid å svare på f.eks, "hva er din tw historie" og "hvem synes du om de mest profilerte spillerne på v1" osv. ikke ble gjort live. De spørsmålene er vel egentlig standrard nå uansett.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Trodde poenget med disse intervjuene var å gjøre dem live så objektet ikke fikk lange tiden til å tenke og formulere ting jeg?

Yap. Men siden glitter tross alt har skrevet de standardspørsmålene så kunne hun ha klargjort alt for alt jeg ville ha visst.

De nye spørsmålene som jeg lagde og de litt spennende standardspørsmålene er gjort live.

(og så er det ganske bra kjedelig å se *benni skriver melding* i 35 minutter mens jeg venter på at hun skriver hele TW historien sin).
 

DeletedUser

Guest
Da er det noe som kalles mail, email ect.

Sender spørsmålene til personen, går ut og gjør noe eller hva som helst.
Kommer du tilbake så har du en ny meld/mail om historien..;)
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var på denne tiden vi startet vår konflikt med SFF pga Lino, og ja, resten av historien rundt dette utspiller seg jo den dag i dag.

Tenk så kjedelig V1 hadde vært uten SFF:)

Hadde mye moro med å krige mot deg/dere, Glitter. Lykke til videre!
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Knall intervju Hanse :>

Artig og få vite den ikke fult så mørke sannheten om min ærede leder ^^
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra interjvu benni å hansi...:)

dåkk to e ligsom kongen å dronningå på dette spellet....:D
Tror dåkk hadde blitt hjertepar eg... LAL... ser for meg hansi nå,,, siigh, klikka heilt for deg idag kempus...;)

Neida, alt fint å mye goe lesning her, og kjekt å se at lino ennå e innom å hilse på oss, kan jo takka deg den dag idag for at me havna oppi dette rottereiret av ein krig, lure på ka eg hadde gjort nå vis eg isje hadde tatt imot forespørselen din om å komma ner i k53 for å rydda vekk litt av di der bolerane så prøvde seg litt på deg, sko jaggu likt å sitt bildet av det kartet på k53 i mai i forhold te idag..:cool:

Mn back on topic, du har vært flinke jenta benni, både som spiller å politisk involvert her, tumbs up, å bli kalt kvinnelig hitler regnte eg me du tok som et lide kompliment (hahaahaha) han fekk jo ting gjort vetu, åsså gjekk han på dunken te slutt akkurat som bolerane e i ferd me å gjør :D

Mn på den andra sidå, hadde eg fått me meg tidligt i spelle at der va ein stamme så hette coxmenn så hadde eg garantert vært der då, ska isje gå idetalja på det mn små marginer her i gamet, mn heldigvis så fekk eg aldri me meg den stammen me det velklingende navnet...

Nå blei det jo bare vås fra mi sida som vanligt, keep ut the good work...

polske kosebamsen kempus.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
artig intervju. nysgjerrig på glitter-frøkna som man har hørt så mye om :D
du kan jo lære en og annen om hvordan du får folk til å like deg og på den måten gjøre det du bestemmer, fremfor andre ledere som må tvinge og skremme folk til det ;)
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Veldig interresangt lesestoff :)

Du har gjort mye bra glitter og det skal du ha thumbs opp for :)
Synd jeg faktisk ikke fikk lov til å være medlem under deg som en leder, men har jo fått inntrykket av deg uansett ;)
 

GloriousNoR

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
=)

gøy å lese slike intervju.. Er jo en ny spiller på tw. v1. Gøy å se hvem toppene er.. Blir også svært gøy å kunne delta på et høyere nivå etter hvert, om jeg lever så lenge. Uansett. Morsomt lesestoff. Virker som det finnes en god del voksne å trivlige spillere på v1..:)
 

DeletedUser

Guest
Interessant historie, artig å lese om din vei til toppen. Dyktig taktikker med et mafia nettverk.

Nattrangel er en fin ting. Natt-adling er den beste taktikken av dem alle. Send gjerne brev til motstanderen og vent. Er den ulest etter 30 minutter så er motstanderen i lallala-land:)
 
Topp