Glitter som Admin ?

Vil vi fjerne Glitter som admin på forum / Inn game ?


  • Totalt antall stemmer
    82
  • Avstemningen er stengt .

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Personlig Jeg har ingen problemer med glitter. Men nå denne regelen er helt idiotisk. Og jeg tror ikke at Glitter var den som lagde regelen, jeg tror det var feler med på å bestemme det.

Stephen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Synes det er nokså dumt å diskutere og stemme over personen som fremmet regelen, istedet for regelen i seg selv. Men når det er sagt, synes jeg regelen er dårlig gjennomtenkt: de som spiller dual og har muligheten til å dele pc ved at de bor sammen eller har tilgang til samme pc/internettilkobling på jobb eller universitet/høyskole - hvordan kan man oppdage at disse deler konto? Resultatet blir vel gjerne at denne regelen blir umulig å håndheve og at reglene dermed ikke blir like for alle?
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Synes det er nokså dumt å diskutere og stemme over personen som fremmet regelen, istedet for regelen i seg selv. Men når det er sagt, synes jeg regelen er dårlig gjennomtenkt: de som spiller dual og har muligheten til å dele pc ved at de bor sammen eller har tilgang til samme pc/internettilkobling på jobb eller universitet/høyskole - hvordan kan man oppdage at disse deler konto? Resultatet blir vel gjerne at denne regelen blir umulig å håndheve og at reglene dermed ikke blir like for alle?

Hvem vet du at hun var den som foreslo regelen?

Stephen.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Det var faktisk (for n`te gang) IKKE glitter som sto for denne regelen. Jeeez.

Møkkatråd også, som går rett på en person i spillet. Ufint som fy.
 

DeletedUser

Guest
Ok, mulig jeg har misforstått da. Forsto det slik at diskusjonen og avstemmingen her hovedsakelig dreier seg om den nye regelen.
 

DeletedUser

Guest
Synes glitter er GREI helt til den *nye* regelen. Hun gjør det for å miste sin beste motsander.

Detter er min mening om saken

Du er rett og slett dum du! Om det stemmer, som signaturen din tilsier, at du er leder i frykt, så syntes jeg direkte synd på resten av folka i stammen din.
 

DeletedUser

Guest
Denne meldingen er rettet mot trådstarter aka 3cession aka Poke me.

Glitter gjør en kjempejobb med både oversettelse, styret og andre saker. Benedichte aka Glitter får ikke betalt for sin jobb (Bare Premium Points), og derfor blir hennes innsats i Tribalwars styret dobbelt så stor. Jeg skjønner godt Glitter når det gjelder at det er feigt og dele en konto, spesielt på en speed server.



Jeg har også fått melding av deg både på Verden 2 og Verden 3, den ser slik ut:



Jeg hadde permbanna deg på flekken.

Jeg vil bare informere deg at jeg og 3cession ikke er samme person. Men det stemmer at jeg spurte om han kunne sende ut den mailen på V3 for meg.
Hvis dere skal banne noen for det, så får det bli meg.
Men hadde jeg ikke sendt denne mailen, tror jeg ikke folk hadde hatt et godt nok grunnlag til å stemme på regelen. Jeg informerte bare om hvilke følger det ville ha og inføre denne regelen.
Men blir jeg perm banna for dette understrekker det vel bare hvordan det har blitt på denne serveren.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Dette innlegget er hovedsaklig rettet mot Brann2006/PokeMe..

Grunnen til at jeg skriver dette fullt åpenlyst og ikke sender en PM ingame som begge to uansett ville lest siden de spiller på samme konto, er at denne tråden utelukkende er laget med det mål for øye å henge ut en spesifikk person på en negativ måte.

Ikke bare er det moralskt uriktig, med det strider også mot reglene!

Både jeg, og resten av moderator-/lederpanelet for øvrig, finner det både trist og unødvendig at denne nye regelen blir tolket som et angrep mot et knippe spillere.

Det dere alle skal vite, er at det eneste ledelsen ønsker er at flest mulig skal få en best mulig opplevelse av å spille TribalWars.

For å oppnå dette, er det høyst nødvendig å gjøre visse endringer underveis - Rom ble tross alt ikke bygd på en dag!

Det vil alltid være slik at ting blir tilrettelagt for majoriteten av brukere, dette igjen gir oss muligheten på sikt til å få flere brukere, som igjen vil resultere i en enda bedre spillopplevelse for mange brukere.

Nå jobber dere etter prinsippet "de som skriker høyest".

Er det riktig at reglene skal bli omgjort utelukkende fordi et lite knippe spillere "griner seg til det"? (det kan forsåvidt alle som ønsker svare på)

På tross av dette, har ledelsen allikevel sagt seg villig til å avgjøre dette på en måte som UANSETT VIL KOMME MAJORITETEN TIL GODE!

Sett fra mitt ståsted burde dere være fornøyde med at noen gidder bry seg i det hele tatt!

Peace out!
 

DeletedUser

Guest
Dette innlegget er hovedsaklig rettet mot Brann2006/PokeMe..

Grunnen til at jeg skriver dette fullt åpenlyst og ikke sender en PM ingame som begge to uansett ville lest siden de spiller på samme konto, er at denne tråden utelukkende er laget med det mål for øye å henge ut en spesifikk person på en negativ måte.

Ikke bare er det moralskt uriktig, med det strider også mot reglene!

Både jeg, og resten av moderator-/lederpanelet for øvrig, finner det både trist og unødvendig at denne nye regelen blir tolket som et angrep mot et knippe spillere.

Det dere alle skal vite, er at det eneste ledelsen ønsker er at flest mulig skal få en best mulig opplevelse av å spille TribalWars.

For å oppnå dette, er det høyst nødvendig å gjøre visse endringer underveis - Rom ble tross alt ikke bygd på en dag!

Det vil alltid være slik at ting blir tilrettelagt for majoriteten av brukere, dette igjen gir oss muligheten på sikt til å få flere brukere, som igjen vil resultere i en enda bedre spillopplevelse for mange brukere.

Nå jobber dere etter prinsippet "de som skriker høyest".

Er det riktig at reglene skal bli omgjort utelukkende fordi et lite knippe spillere "griner seg til det"? (det kan forsåvidt alle som ønsker svare på)

På tross av dette, har ledelsen allikevel sagt seg villig til å avgjøre dette på en måte som UANSETT VIL KOMME MAJORITETEN TIL GODE!

Sett fra mitt ståsted burde dere være fornøyde med at noen gidder bry seg i det hele tatt!

Peace out!

Hvorfor straffer du dem fordi en annen person brøt en regel? :)

Jeg må forøvrig innrømme at jeg er skuffet over en ledelse som blir overrasket over at en oversettelse blir vag og forvirrende når man bevisst oversetter noe feil.

Forresten, har ikke regel 1 blitt endret nettopp fordi noen, "et knippe", har klagd eller på en eller annen måte føler at det blir feil?
 

DeletedUser

Guest
Synes glitter er GREI helt til den *nye* regelen. Hun gjør det for å miste sin beste motsander.


Nahhh, lenge siden glitter mista sin beste motstander....;)
 

DeletedUser

Guest
Dette innlegget er hovedsaklig rettet mot Brann2006/PokeMe..

Grunnen til at jeg skriver dette fullt åpenlyst og ikke sender en PM ingame som begge to uansett ville lest siden de spiller på samme konto, er at denne tråden utelukkende er laget med det mål for øye å henge ut en spesifikk person på en negativ måte.

Ikke bare er det moralskt uriktig, med det strider også mot reglene!

Vel mulig Glitter har blitt urettferdig hengt ut her. Jeg for min del tror jeg har ganske rent rulleblad der, hvis ikke vil jeg beklage det. Om jeg har kommentert hennes kommentarer regner jeg med du ikke regner med det som å henge henne ut. For jeg håper det er lov å være kritisk mot hennes poster.
Men det står absolut respekt av Glitter som i hele tatt denne diskusjonen, for de andre i adminteamet ser ikke ut til å gi mye informasjon iallfall.





Både jeg, og resten av moderator-/lederpanelet for øvrig, finner det både trist og unødvendig at denne nye regelen blir tolket som et angrep mot et knippe spillere.

Det dere alle skal vite, er at det eneste ledelsen ønsker er at flest mulig skal få en best mulig opplevelse av å spille TribalWars.

For å oppnå dette, er det høyst nødvendig å gjøre visse endringer underveis - Rom ble tross alt ikke bygd på en dag!

Det vil alltid være slik at ting blir tilrettelagt for majoriteten av brukere, dette igjen gir oss muligheten på sikt til å få flere brukere, som igjen vil resultere i en enda bedre spillopplevelse for mange brukere.

Ja, det er fint at dere tilrettelegger for majoriteten, men er da riktig å eskludere en annen del av spillerene?? Det virker helt bak mål. Folk som har lagt ned opp til 1 år på en konto blir kastet ut av den.
Det vil ikke jeg si er å jobbe for en bedre spill opplevelse. Dette skaper bare mistillit til ledelsen av spillet. Jeg har faktisk fått mye tilbake meldinger på dette.


Har adminteamet tenkt til å lage nye regler som kaster flere av spillerene ut av spillet??





Nå jobber dere etter prinsippet "de som skriker høyest".

Er det riktig at reglene skal bli omgjort utelukkende fordi et lite knippe spillere "griner seg til det"? (det kan forsåvidt alle som ønsker svare på)

På tross av dette, har ledelsen allikevel sagt seg villig til å avgjøre dette på en måte som UANSETT VIL KOMME MAJORITETEN TIL GODE!

Sett fra mitt ståsted burde dere være fornøyde med at noen gidder bry seg i det hele tatt!

Peace out!

Vel slik det er her, virker det som om man må skrike synsykt høyt for i heletatt bli hørt av admin her inne. Hadde dere gjort dette på en bra måtte hadde dere slippet alt dette.
Og jeg tror ærlig talt ikke dette vil komme majoriteten til gode.
 
Sist redigert av en moderator:

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Jeg tror jeg må skrive noe ord til gitt.

Beklager Poke/Brann...

Det var jo ikke dere som startet tråden! Når det er sagt, er dere unektelig blant dem som har skreket høyest. ;)

Jeg er ikke videre bekymret over hetsen mot Glitter. Slik har det alltid vært, slik kommer det alltid til å være og jeg vet at hun er "mann nok" til å ta det i mot.

Det som virkelig bekymrer meg er mistilliten ikke bare til admins, men også moderatorpanelet.

Hva angår spillet, og hva som skjer bak kulissene der, er det utelukkenede "game admins" som styrer, og forum-mods, har liten om ikke ingen innvirkning der.

Vi har anledning til å foreslå ting på lik linje som alle andre spillere, men det stopper også der.

Så la oss derfor med en gang slå fast at de som styrer showet her inne på forumet faktisk kun ønsker "Det felles beste".

Inntryket mitt hva angår in-game admins, er at de også har strebet etter å få mest mulig fornøyde brukere. Det som imidlertid er dumt med "felles beste" er at det ALLTID vil være noen som faller utenom. Å omtale dette som straff blir defor feil, for det er ikke nødvendigvis handler med det mål for øye å straffe de som eventuelt faller utenfor ved endringer.

Jeg er enig i at regelendringen kom brått, men jeg er allikevel glad for at det er oss "brukere" som allikevel får bestemme til syvende og sist.

De som har blitt rammet av regelendringen har nå atså en mulighet til å få rettet det opp.

Det burde i et slikt tilfelle være naturlig og heller være glad for at ledelsen har insett en "feil" og nå prøverr å rette den opp.

Jeg dropper peace out`en denne gang, siden det er fare for at det kommer flere poster fra denne kant ;)
 

DeletedUser

Guest
Det burde i et slikt tilfelle være naturlig og heller være glad for at ledelsen har insett en "feil" og nå prøverr å rette den opp.

Jeg kan godt forklare hvordan det lett kan gjøres! ( Fordi jeg er så snill, sympatisk, osv. )

Jeg oversetter den engelske regel #1 for dere, siden ferdighetene deres i engelsk ser ut til å være noe manglende. Siden den regelen ser ut til å virke fin-fint for .net, som tross alt er en betydelig større server, virker den nok bra her også!

Den regelen blir lagt ut, og alle er happy. Enkelt og greit! Ser du noen feil ved dette, for all del, rop ut! :)
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg kan godt forklare hvordan det lett kan gjøres! ( Fordi jeg er så snill, sympatisk, osv. )

Jeg oversetter den engelske regel #1 for dere, siden ferdighetene deres i engelsk ser ut til å være noe manglende. Siden den regelen ser ut til å virke fin-fint for .net, som tross alt er en betydelig større server, virker den nok bra her også!

Den regelen blir lagt ut, og alle er happy. Enkelt og greit! Ser du noen feil ved dette, for all del, rop ut! :)

Nå skal det jo legges til at .net har regler som sier at script som sender 100 angrep for deg er lov o.l.


Dette minner veldig om debatten for eller mot nattbonus på v3.

Men det er et par vesentlige forskjeller her som ikke kan utelates og som taler "de som skriker høyest" sin sak.

For det første så var dette en endring av en av reglene i TW. Det blir selvfølgelig reaksjoner på at admin trykker på en knapp og så er reglene i et spill endret. Uten at det er tatt opp demokratisk eller på noen som helst annen måte diskutert i offentligheten. Det er skremmende og lite tillitsvekkende.

Og for det andre så var dette en endring som ble gjort i midten av en server.
La oss ta PokeMe og brann som et eksempel her:
Brann og poke spiller på samme konto, lykkelig vitende om at dette er lovelig og at de vil kunne gjøre dette for alltid. De jobber begge to hardt med å bygge opp kontoen og de legger mange timer ned i den.
Men så plutselig, midt under en krig som vil være avgjørende for dem, så får de beskjed om at det ikke er lov mer, at en av dem må forlate kontoen som begge to har lagt flertallige timer ned i.

Og tatt i betraktning at det er mange som er i samme situasjon så er det klart at det blir klager på det.

Jeg er imot dualing, men at folk mister muligheten til å fortsette å spille pga en regel som kommer midt i spillet og dermed har tilbavirkende kraft reagerer jeg kraftig på.

Og denne regelen, den blir umulig å opprettholde.
Ta meg selv som eksempel. Jeg er i en situasjon hvor jeg bytter hus og IP-adresse ofte. Hvordan kan TW-teamet se forskjell på meg og noen som spiller dual?

Det er ikke regelen det er noe galt med. Det er prossessen rundt regelen det er noe galt med.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke regelen det er noe galt med. Det er prossessen rundt regelen det er noe galt med.

Kunne ikkje sagt det bedre sjølv!
Kan ikkje forstå kvifor reglane plutseleg skal endrast midt i spelet, og då tenker eg på alle tre no-serverane. Greit at V3 er fersk, men den har allerede eksistert i 2 månader, ergo er det for seint å komme med endringar som dette.
 
Topp