Glitters Blogg

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg snoker jo litt rundt, og finner da forskjellige ting. slik som denne: http://glittergames.no/?p=2190
og hun må jo få lov til og spørre, og mene, det hun vil om -NB- som stamme. det er jo en ærlig sak det.
men korthus? det er mulig ikke heisen når helt opp hos meg, men at en "freeloader" som Glitter, skal kalle -NB- for et korthus? den blir litt drøy synes jeg.
hva har hun gjort for at "huset" skal klappe samme? ja, jo, hun har jo tatt en del gråbyer og noen internadlinger, samt noen byer av en inaktiv Sama. og fått avsatt den eneste i PMS som kan dette med angrep. men utenom det....ingenting som jeg vet om.
men det er vel noe i det at det er de minste hundene som bjeffer mest.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Det er slett ikke slik at den beste lederen trenger å være den som tar flest fiendebyer eller er den største spilleren. Ledelsen i PMS har gjort en kjempejobb over to år inkludert både Aim og Glitter. Dette dekker å hjelpe spillere som slutter med å få nye aktive spillere inn på kontoene deres, bli enig om hvilke mål man skal angripe og hvordan, motivere medlemmene, diplomati, rekruttering, stabilitet, takle med og motgang, og alle andre aspekter av det å lede en stamme, som omtrent er en fulltidsjobb.

Glitter er en dyktig spiller, men har lagt mer energi inn i andre deler av ledelsen, enn på slagmarken. Et svært viktig kort for at PMS har nådd sin nåværende posisjon.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
At glitter kaller runinter for en gallionsfigur viser ikke annet enn hvor lite inneforstått hun er på v5. Men kombinasjon med TW og blogg er krevende, så en av dem må vel vike.
 
Topp