Godkjenning av scripts

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Mange nye scripts er lagt ut her på forumet i ganske lang tid nå, uten respons på de fra mods/admin. Hvorfor tar det så fryktelig lang tid å få godkjent scriptene?

En annen ting er de flaggene på godkjente scripts som skal vise oss hvem som funker og ikke, skal de scriptene som ikke fungerer bli fikset? Eller er ikke de flaggene korrekte, og alle scriptene fungere?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Greit nok at dere er opptatt, men dere har tross alt sagt at dere vil drive dette spillet. Dere burde kanskje være litt mer aktive på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Det tar lang tid å fikse på de skriptene, det er vel bare kristure som kan skripts og hvordan de fungerer :) vist noen vil hjelpe henne, så send hun en mail eller noe sånt :)
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke Kristure og MGAW?

Dessuten er det en stund siden jeg så godkjenning av et script, så man blir jo litt urolig for at det kanskje står helt stille og vi får ikke inn nye script.
 

DeletedUser

Guest
Det tar lang tid å fikse på de skriptene, det er vel bare kristure som kan skripts og hvordan de fungerer :) vist noen vil hjelpe henne, så send hun en mail eller noe sånt :)

Jeg er nok en han ;)
Jeg beklager så mye over at nesten ingen scripts er blitt oversatt i det siste og hadde satt pris på en PM med en liste over scripts du/dere ønsker på .no.com (gjerne med link til tråden til scriptet) så skal jeg sette meg ned og prøve å skaffe .no noen fler scripts :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Men er det nå slik at absolutt alle scriptene behøver og oversettes da?
Flere scripts vil jo funke akkurat like bra på .no.com som .net selv uten noen omfattende oversetting.
 

DeletedUser

Guest
Men er det nå slik at absolutt alle scriptene behøver og oversettes da?
Flere scripts vil jo funke akkurat like bra på .no.com som .net selv uten noen omfattende oversetting.

Ikke alle trenger oversettelse, men alle trenger en forklaring på hvordan scriptet fungerer. Og en vurdering på hvorvidt det skal være lovlig her på .no.com eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde dette forumet var til for at dere skulle ha en oversikt over hvilke scripts vi ønsker at skal bli lovlig på .no.com. Blir litt dumt om alle scriptene må ettersendes på PM i tillegg, da er jo litt av poenget med dette forumet borte.

Hva med å heller gå gjennom de scriptene som er her, etterhvert som dere har tid. For så og skrive "Godkjent" og "Ikke Godkjent" forran topicen etterhvert som dere er ferdig med å vurdere/oversette scriptene? På samme måte som det på spørsmålsforumet står "Besvart". Om det ikke blir godkjent kunne en kjapp forklaring på hvorfor vært kjekt. Det vil vel ikke kreve mye tid, for om det ikke blir godkjent må det jo være et grunnlag for det uansett, så blir jo bare å skrive det ned for oss å lese også :)

Har lite peiling på hvordan man oversetter scripts, mulig det er tidkrevende, men som Kvæna sier, så er det ikke sikkert at alle trenger en oversettelse. Kun en vurdering på hvorvidt det skal bli lovlig eller ikke + en forklaring. Kan det kreve så lang tid da? Dere har vel noen rettningslinjer å gå etter for å se om scripts er godkjent for .no.com eller ikke?
 

DeletedUser

Guest
Enig med Nolaw her, dessuten ser dere fort hvilke tråder som har størst respons på. Ergo, de kan være de som er mest interessant for medlemmene.
 

DeletedUser

Guest
Beklager så mye, jeg skal ta en titt gjennom alle scriptsa. PM er ikke nødvendig.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp