Google

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Heyhey. Har et problem med google her. Veit ikke om det er virus eller hva det er. Funker, det gjøre det hvertfall ikke.

Det som skjer er at jeg prøver å google noe, da kommer det opp dette:

404 Not Found
nginx


Det gjelder alt jeg prøver å google.

Noen som har noe tips?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Har prøvd med både SUPERAntiSpyware og AVG 2012... Fortsatt ingen svar..
 

DeletedUser

Guest
lol. google crome tulla med meg idag også! for å ordlegge meg lovlig.

Mens jeg gama(ikke på googlecrome), så lasta google ned 2 tvilsomme filer. den ene hadde kilde fra facebook og var kalt "like". den andre kom fra tribalwars.no. den hadde noe rart navn jeg ikke husker helt. ikke noe å spesielt navn heller.

jeg lokaliserte filen og gikk på egenskaper. der sto det at den fra facebook ble avbrutt av brannmuren. mens den tw filen ble stoppet.

jeg gikk videre til "nedlastninger" i google crome, også fjernet jeg filene. Jeg merket videre at pc'n var veldig treg og google crome frøs hele tiden.

avisntallerte crome, lastet ned på nytt via opera. (opera var også mega tregt).

Og jo, nå husker jeg at det sto at i egenskaper til "like" filen fra facebook, at det var en crome update fil ellernoe sånt.

Siden crome bare sto i bakgrunnen, jeg var bare på tw.no, facebook og itavisen tror jeg at noen prøvde å hacke meg. for meg virket det som at noen prøvde å laste inn de to filene også avbrøt brannmuren den. (antivirus programmet mitt reagerte ikke)

Etter reboot av maskinen funket alt som normalt, og jeg er pissed fordi jeg har brukt 45 min på å huske alle passordene og brukerkontoene mine på alt fra facebook, youtube, gmail osv osv.....:mad:
 

DeletedUser

Guest
hvis jeg skrev veldig uleselig er det fordi jeg husker hele greia så godt fordi jeg drev med andre ting også.
--

etter å skjekke papirkurven (do'h) fant jeg ut at den filen til tw heter "game.php"

hvis noe lignende har skjedd andre og jeg (paranoid som jeg er) ikke har blitt forsøkt hacka (stoler ikke på face sin sikkerhet) ville det vært fint.

en ting til:
da jeg skulle skjekke om crome hadde update idag. googla jeg crome update list. crome loada veldig lenge og en feilmelding poppa opp. det sto noe om at brukerprofilen ikke funka eller at det var noe galt med den eller noe i den duren. (også avistallerte jeg)
 

DeletedUser

Guest
Vil informere deg Schizo at jeg også har hatt problemer med Chrome som laster ned Source Codes til diverse nettsider helt tilfeldig. Synes det er litt merkelig og har rapportert feilen til Google.
 

DeletedUser

Guest
okey, så på et forum, var ikke helt det samme problemet jeg hadde, men noe i den duren.
http://www.addthis.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=27266

så på noen av kommentarene der. og det kan virke logisk iogmed at crome gav meg feilmelding om profilen min, som gir meg en grunn til å feilen lå i crome filene.

men det er kanskje like sannsynelig at noen prøvde å hacke meg? om så, det gikk gjennom facebook, brannmuren blokkerte en fil, det fikk en annen fil til å stoppe. og crome ble veldig ubrukelig etter det. men så funker det etter reinstall og reboot.
men jeg har ikke mest greie på dette. så jeg vet ikke :p kan være harddiskenog en bug i facebook som tuller.
 
Topp