Gråbyer/ Bonus landsbyer

DeletedUser

Guest
Syntes det er drit at noen har barbar- bonus landsby rett ved siden av seg, mens andre ikke har det innen for 7x7. De får jo vokst "mye" kjappere :(

( Ja, Jeg er jo en av de som ikke har det)
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Syntes det er drit at noen har barbar- bonus landsby rett ved siden av seg, mens andre ikke har det innen for 7x7. De får jo vokst "mye" kjappere :(

( Ja, Jeg er jo en av de som ikke har det)

Jeg synes du overvurderer bygge-strategiene som inkluderer farming. Det går meget fint å bygge seg greit opp i samsvar med andres hastighet uavhengig av gråbyer, men dette går jo ut på personens kjennskap til forskjellige starte-strategier.

bemerk deg at det var 5 dagers beskyttelse, som utgjør at en får en god del tid til å bygge seg opp ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jaja, men den personen som skrev før deg har sendt trussler til alle rundt seg, ink. meg. Så jeg trenger tropper :)

Men vet jo så klart at jeg også kan bygge ressurs felt :jhimle:
 

DeletedUser

Guest
Alt er flaks.

quote'er denne karen her jeg. Og selv om det er barbar byer rundt noen, så betyr ikke det at de er fulle:p Hvertfall hos meg er det vel 3-4 stykker som kjemper om de små ressursene så tidlig.. takk gud for at noob beskytelsen snart er over da blirre hugging!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
quote'er denne karen her jeg. Og selv om det er barbar byer rundt noen, så betyr ikke det at de er fulle:p Hvertfall hos meg er det vel 3-4 stykker som kjemper om de små ressursene så tidlig.. takk gud for at noob beskytelsen snart er over da blirre hugging!

Ehehehe... måtte bare pointe ut den der :p
 

DeletedUser

Guest
jg synes dere gjør en god job jg :) sett gjerne opp noen flere bonuser ved siden av de dere satte opp her om dagen :) så skal jg til og med betale dere litt for det :p
 

DeletedUser

Guest
ordspill? :)
skal sende noen øksemenn på hugge tokt i naboens landsby.

har du ikkje hogst felt? øksemenn bruker du ikkje til å hogge ved med. de ska hvile seg slik at de kan forsvare byen ved angrep. DAH......
 
Topp