Gråbyer galore

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
58f0e3f4d3d2cb51a32d14af14ee9e3c.png


:(
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Dette tålererer ikke jeg ihvertfall, og alle andre i teamet er uenige med denne avgjørelsen..

Vi kommer til å kjempe beinhardt om å få dette endret tilbake igjen..

Selvfølgelig ingen garantier fordi ja, som dere ser så blir vi nokså rævkjørt her tydeligvis. Men her skal det kjeftes!
 

Kalep

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dette tålererer ikke jeg ihvertfall, og alle andre i teamet er uenige med denne avgjørelsen..

Vi kommer til å kjempe beinhardt om å få dette endret tilbake igjen..

Selvfølgelig ingen garantier fordi ja, som dere ser så blir vi nokså rævkjørt her tydeligvis. Men her skal det kjeftes!

Kjeft ivei!
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Synes alle skal gjøre en masseslett som følge av InnoGames sin diktatoravgjørelse
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vi har fått godkjent innstillinger før, men jau det er ikke første gang de går over hodet på folk og gjør hva de vil..
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Er jo ikke teamet som bestemmer, er innogames...

Såeh, tror dessverre ikke de vil gå opp på gråbyene mer enn det var, men kanskje mer enn det er nå.. :)

Uansett er det gode innstillinger, og gråbyer burde ikke være en grunn for å gi f i en verden synes jeg da...

Mindre farming og mindre gråbyadling er det som skjer, men hva så? Vinner ikke en verden på å adle grått utenom v26.

-A
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er i bunn og grunn logisk at Innogames ønsker små verdener. Det er jo i starten av en verden de tjener penger.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Ikke gøy at dette skal skje! Håper virkelig teamet vårt får til å overtelle de! Siste store gråbyverden var V18, vi er på V27 nå, på tide med noe som varer siden V26 går mot slutten som det står nå...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Dersom noe har gått galt, så vil det nok bli endret på.
Er det Inno som har tatt en sjefsavgjørelse, kommer det ikke til å bli endret på.

Sånn er det bare.
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Stemmer for at vi i spillerne går i protest - ingen forhåndsregistrerer seg, eller starter opp på v27 om det ikke kommer en endring.

Tar vi ikke tak i dette, kommer inno til å fortsette som vanlig på v28, v29 osv. - det er VI som står for inntekten deres, og vi burde ikke tolerere at de driter i hva vi vil, og prøver å tappe oss for penger.

Dette kan vi ikke godta. Vi har noe å si i denne saken.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vi har ikke så mye å si dessverre.

Om vi bailer på en verden så forsvinner nok .no etterhvert og de lager nok enten en skandinavisk eller ikke noe nytt for .no...

Men samtidig så vet de at de mister litt inntekt om .no forsvinner...

Tror selv inno vinner mer på å ta en full skandinavisk versjon, blir nok ganske stor server det isåfall tipper jeg :)

-A
 
Topp