Tas til følge Gråbymengde for større verdener.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Har dere sett at verdener med masse gråbyer som v14 og v18 blir bedre kriger, større kriger og flere nye spillere? F.eks Timtom og Ehornes ville aldri klart utvikle seg til det de har nu på v18 om innstillingene var som v17.

Jeg sier at det burde bli flere gråbyverdener og heller ha noen "pro" verdener med mindre gråbyer med jevne mellomrom, for å utvikle nye spillere.

(Ja jeg vet det er kjedelig med gråbyadling inniblant)
 
Sist redigert av en moderator:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Må absolutt si meg enig her. Føler flere av verdenene aldri når noen form for endgame iom at de er såpass små. Dette har jo selvfølgelig en sammenheng med antallet spillere også, men jeg er generelt positiv til større verdener :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Støttes!

Jeg har ikke spilt noen av verdenene etter v14 frem til v18 (startet der for ikke så lenge siden).

Jeg må si at v18 er den verdenen jeg liker best med tankte på størrelsen, spillerne osv. Håper på flere slike verdener i fremtiden (noe som trekker flere spillere og gir flere muligheter til å hevde seg) + at da slipper verdenene å bli så korte. Eksempel v19.. Den var skuffende kort. V20 er noe på vei til samme retning kanskje..
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Støttes!

Har spilt på både v14 og v18, og det er ikke tvil om at større verdener har lengre kriger og varer lengre!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mulig å få se tankene dine Dakapo? Ser du har tagga det men ville vært interessant å hørt din mening og hvordan du planlegger å bruke dette eller ignorere det.
 

DeletedUser

Guest
Har dere sett at verdener med masse gråbyer som v14 og v18 blir bedre kriger, større kriger og flere nye spillere? F.eks Timtom og Ehornes ville aldri klart utvikle seg til det de har nu på v18 om innstillingene var som v17.

Jeg sier at det burde bli flere gråbyverdener og heller ha noen "pro" verdener med mindre gråbyer med jevne mellomrom, for å utvikle nye spillere.

(Ja jeg vet det er kjedelig med gråbyadling inniblant)

Nåh ,Snuppen,det skal du ikke ta for god fisk :p
 
Topp