Godkjent Grafer på lister over medlemmer

DeletedUser

Guest
Grafer på lister over medlemmer


Når man trykker på dette scriptet i en randoms stamme's oversikt over medlemmene så vil det poppe opp 4 grafer ved siden av scriptet. Dette er poeng, byer, ODA og ODD grafene.

Dette gir en fin oversikt over hvem som er inaktive eller aktive i en stamme uten å måtte bruke massevis av minutter ved å koordinere mellom vanlig tw og tw-stat.



Vil du endre så du slipper å få opp ODD grafen, endre størrelsen på bildene e.l. så kan du i starten av scriptet endre følgende variabler.


Etter at du har klikket på scriptet får du opp forskjellige bokser som du kan krysse av ettersom hva du ønsker å få informasjon om.



[SPOIL]
Kode:
Javascript: var config={showPoints:true,showVillages:true,showODA:true,showODD:true,width:'180px',height:'96px'};(window.main||self).$.getScript('https://dl.dropbox.com/u/25377948/twscripts/ranking_stats.js',function(){var script=new RankingStats();script.execute(config)});void(0);
[/SPOIL]


Scriptet ble laget (etter hva jeg kan se) av File Not Found på .net.
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hei. Får ikke dette til å virke i Chrome, verken ved å åpne det i ny boks/fane eller bare la det stå...

Har noen peiling???

-A
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Det skyldes nok som Habbomannen nevner at scriptet laster inn et annet script fra en side med HTTP og ikke HTTPS. Ser også at det er flere scripts i selve scriptet som igjen hentes ned fra sider uten HTTPS. Så det må i teorien lastes opp på nytt og endres slik at alle linkene bruker HTTPS. I tillegg til dette kan det også være diverse andre ting som gjør at scriptet ikke fungerer pga. spillet er i konstant utvikling og det skjer endringer i koden som gjør at script blir utdatert, uten at jeg skal gå inn i for mye detaljer rundt hvordan det fungerer.

Det jobbes med å få et sted hvor vi kan hoste våre egne scripts, men det ser dessverre ut til å være en tungvindt og treg prosess.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Takker for raskt svar! :)

Håper vi finner ett lignende alternativ til dette, da det virket genialt for oss som liker å se/spre propaganda :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Oppdaterte scriptet i 1. post.

Det fungerer for meg i Opera versjon 30.0.1835.59
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Konge! Nå virket det! :) Takker så meget! :) Prøvt i nyeste versjon av Google Chrome!

-A
 

DeletedUser

Guest
Sliter litt med at dette skriptet varierer veldig. På v23 har det fungert som det skal. Men på v24 før jeg kun opp den personen som har flest poeng sine grafer. De resterende er blanke.

Dette er i chrome.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hmm, rart. For meg fungerer det på V23, V24 og Casual 2. Jeg bruker også nyeste versjon av Chrome.
 
Topp