Gratulerer! alle byer tatt! og verden er nå 100% deres :D

DeletedUser

Guest
Gratulerer AriCa, en fo.... For.... hmmm... fo... hrmf. Fortjent seier...
Se der.. Jeg fikk meg til å si det. :)

haha, den satt langt inne :D
Men takk for all motstand du har gitt oss Depend , det var morsomt ; D
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja.. Den satt svært langt inne.. Og eneste grunnen for at seieren er fortjent, er fordi dere holdt ut, i motsetning til oss andre...
Må innrømme at det var svært så morsomt å spille V2 en stund, men så ble det litt for seriøst... :)
Flott at noen holdt ut hvertfall. ;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ja.. Den satt svært langt inne.. Og eneste grunnen for at seieren er fortjent, er fordi dere holdt ut, i motsetning til oss andre...
Må innrømme at det var svært så morsomt å spille V2 en stund, men så ble det litt for seriøst... :)
Flott at noen holdt ut hvertfall. ;)

Eneste grunnen? Awww... Så slemt sagt :( Hvorfor er vi ellers så lite verdige vinnere da?
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Eneste grunnen? Awww... Så slemt sagt :( Hvorfor er vi ellers så lite verdige vinnere da?

Okei, dere er gode spillere. Ingen problemer med å innrømme det. men har heller aldri lagt skjul på at det er ett fåtall av kattene jeg har hatt sansen for... Det har vi jo snakket om før vettu ;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Okei, dere er gode spillere. Ingen problemer med å innrømme det. men har heller aldri lagt skjul på at det er ett fåtall av kattene jeg har hatt sansen for... Det har vi jo snakket om før vettu ;)

Hehe, ja, du har nevnt noe lignende tidligere. Men det er ikke akkurat noe nytt at det er varierende nivå i de fleste stammer. Er vel mest det at jeg lurer på om det er noen andre stammer du mener heller fortjente å vinne?
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hehe, ja, du har nevnt noe lignende tidligere. Men det er ikke akkurat noe nytt at det er varierende nivå i de fleste stammer. Er vel mest det at jeg lurer på om det er noen andre stammer du mener heller fortjente å vinne?

Vel. SaD viste seg ikke verdig nok til en sånn seier i og med at vi ga oss.
Elite, i den tid, ble jo klart og tydelig slått av dere...
Rome slettet seg...
nah, Faktisk, så skal jeg være såpass ærlig å si at jeg synes ikke noen andre fortjente å vinne mer enn dere :)
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke si dra i gang den diskusjonen igjen, men rett skal være rett Depend. Elite slettet seg også, selv om Arica helt klart hadde banket ned noen få kontoer og ER fortjente vinnere av verden 2.
 

DeletedUser

Guest
Hugs er de eneste verdige vinnerne av Verden 2 :)

Nonviolence ftw <3
:rolleyes:

Men gratuler AriCa, skulle likt å visst hvor mange timer alle accountene hadde vært online iløpet av de 3 årene :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Depend: Hehe, jeg antar det er en så komplett innrømmelse man kan forvente av deg. Takk :)

@Lord Savyer: Det er noe jeg helst ikke vil vite :eek:

Skal ikke si dra i gang den diskusjonen igjen, men rett skal være rett Depend. Elite slettet seg også, selv om Arica helt klart hadde banket ned noen få kontoer og ER fortjente vinnere av verden 2.

Den diskusjonen greide du å få til allikevel :p Skal vi se... Nesten samtlige operasjoner dere prøvde å gjennomføre mot oss gikk rett i veggen - de som ikke gjorde det var de vi ikke fikk til å sette noen opp som KV, og kan vel telles på en hånd. Vi hadde banket flere av deres spillere over lengre tid, fjernet flere, og ledet statistikken i nærmere ett år. Som forsåvidt var nesten hele vår eksistens. Samtidig kom -Rome- med en fryktingytende fart fra vest, og meiet dere ned. Trenden var klar, og mange av de som var igjen ga opp før Rome eller vi rakk å komme til dere. Jeg er temmelig sikker på at det er så komplett en seier over en stamme man kan forvent på en så stor verden som V2 var.
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke krangle med deg Mikkel. Det orker jeg ikke. Du har for det meste rett i det du skriver, men på 1 punkt misser du. Det var IKKE mange aktive igjen i Elite :p Vi som var igjen gav opp og slettet oss pluss de aller fleste kontoer som var på KV. Så dere vant stort over oss ja, men vi slettet oss selv ;)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Skal ikke krangle med deg Mikkel. Det orker jeg ikke. Du har for det meste rett i det du skriver, men på 1 punkt misser du. Det var IKKE mange aktive igjen i Elite :p Vi som var igjen gav opp og slettet oss pluss de aller fleste kontoer som var på KV. Så dere vant stort over oss ja, men vi slettet oss selv ;)

Jeg skrev ikke mange, jeg skrev mange av de som var igjen. Altså et relativt begrep. Sånn for å kverulere på din kverulering.

Greit for meg at en god del av dere slettet. Ikke mange store kriger på TW som ender ved at alle på den ene siden blir adlet ned, er det vel? ;) Var jo også greit med litt endring - statiske verdener som V1 er så kjedelige.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skrev ikke mange, jeg skrev mange av de som var igjen. Altså et relativt begrep. Sånn for å kverulere på din kverulering.

Greit for meg at en god del av dere slettet. Ikke mange store kriger på TW som ender ved at alle på den ene siden blir adlet ned, er det vel? ;) Var jo også greit med litt endring - statiske verdener som V1 er så kjedelige.

Sant nok.... Kan vel la det ligge ved det. Å kverulere for kveruleringens skyld bli likevel bare kjedelig i lengden :p
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
@Depend: Hehe, jeg antar det er en så komplett innrømmelse man kan forvente av deg. Takk :)


Du får ikke stort mer ut av meg, nei... Men, dere vant. Selv om en liten spirrevipp som meg henger seg opp i hvorvidt det var fortjent eller ikke, gir ikke det seieren til noen andre.
Greit nok, ingen andre gjorde seg MER fortjent enn AriCa, så sånn sett fortjente dere hvertfall seieren MEST :p
 
Topp