Gratulerer.. I guess..?

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ser ut som at Wacked til slutt har klart å lure over det siste som er av feige spillere i DN og at det er mer eller mindre over, da blant annet Rafiki ser ut til å slette kontoen sin. Det skulle dessverre ikke så mye til, men sånn er det.

Greit å få frem sannheten om hvordan det skjedde også. Sky High sine fire (!) spillere klarte dessverre ikke å adle Grisepesten, og måtte ty til feigere måter. I full tro om at de skulle merge kontoene sine lot Grisepesten Lasse Stefanz adle kontoen sin, sånn at han skulle gå inn som dual. Når nedadlingen var så si over, forsvant Lasse Stefanz til Wacked og kuttet så si all kontakt. Turte ikke lese PM's, ble plutselig borte fra skype og alt. Hadde dette skjedd etter 28. mai, når de nye reglene hadde tredd i kraft, ville det mest sannsynlig vært ulovlig.

Alt i alt kan vi summere det i. Sky High klarte dessverre ikke adle grisepesten, og måtte ty til slike midler. Dette vippet alt over i Wackeds favør, og siden det ikke er så langt mellom himmel og helvete på classic, så vinner de nå sannsynligvis.

Gratulerer til alle i Wacked. Håper dere kjenner på skamma og kan indetifisere dere med slikt type spill, dere vil alle huskes for det :)
 

DeletedUser

Guest
men når dette er sagt så har jeg også mer respekt for de av wacked som var med fra starten og faktisk spiller fra fiendtlige siden, og ikke som dobbeltagenter :) Mye bedre det enn å kjøre safe i stammen man er imot, bli freda av fienden og hoppe over helt på slutten. Kanskje dette er den nye standarden i serverene i fremtiden? Godt spilt: vinnerne er de som vinner, ikke de som spiller fair :)
 

DeletedUser

Guest
Syntes Dn var den drittstammen i starten siden de recruterte alle de gode, men nå virker det som at Wacked er blitt den nye drittsekken...
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
er jo eneste måte Sander kan greie nå på d :)
Feig spiller så det tyter av, og skryter over hvor god han er nå har lurt mange folk :)
Stå på dn , dere greier og ta disse idiotiske wacked folka
 

DeletedUser

Guest
Vil bare si en liten ting om dette opplegget her


Den første gangen hvor Wacked fikk folk over fra DN, rett etter stammen hadde blitt oppretta. Så må jeg tilføye det var hovedsaklig fordi vi hadde lyst på en jevn fight på classic, ikke noe tull med total dominanse etter et par uker, som det ellers hadde blitt da, altså HP2 reprise. (og HP2 var drit kjedelig i mine øyne)

Denne planen gikk altså ganske bra etttersom wacked og DN da lå passe jevnt både i poeng og på krigstatistikker.

Kan vel nevnes at rekrutteringa til Wacked muligens har bikka litt over, men det er ikke vår skyld at zippy tok alt han fant på topp 20 og samlet en flokk med illojale medlemmer.

Synes også at Rafiki ikke har noen god grunn egentlig til å slette kontoen, kontoen som kom opp til førsteplass på en mindre elegant måte, anklager oss for mindre elegant spill, og sletter derfor kontoen? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som at Wacked til slutt har klart å lure over det siste som er av feige spillere i DN og at det er mer eller mindre over, da blant annet Rafiki ser ut til å slette kontoen sin. Det skulle dessverre ikke så mye til, men sånn er det.

Greit å få frem sannheten om hvordan det skjedde også. Sky High sine fire (!) spillere klarte dessverre ikke å adle Grisepesten, og måtte ty til feigere måter. I full tro om at de skulle merge kontoene sine lot Grisepesten Lasse Stefanz adle kontoen sin, sånn at han skulle gå inn som dual. Når nedadlingen var så si over, forsvant Lasse Stefanz til Wacked og kuttet så si all kontakt. Turte ikke lese PM's, ble plutselig borte fra skype og alt. Hadde dette skjedd etter 28. mai, når de nye reglene hadde tredd i kraft, ville det mest sannsynlig vært ulovlig.

Alt i alt kan vi summere det i. Sky High klarte dessverre ikke adle grisepesten, og måtte ty til slike midler. Dette vippet alt over i Wackeds favør, og siden det ikke er så langt mellom himmel og helvete på classic, så vinner de nå sannsynligvis.

Gratulerer til alle i Wacked. Håper dere kjenner på skamma og kan indetifisere dere med slikt type spill, dere vil alle huskes for det :)


Dere må huske at det er dere som er feige og splitter ut av endgame allianse med oss, og da er det selvfølgelig folk i stammen deres som ikke liker dette, og som var lojale til alliansen. Og jeg klarte å adle masse byer av grisepesten. Jeg gikk videre til donslask og holder nå på med John dillinger. Hvis det er noen som skal snakke om å bruke skitne triks, så er det hvertfall ikke dere, siden det er dere som får igjen med samme mynt.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
At folk rekrutterer fra fiender, er forsåvidt ikke noe nytt, men man synker ganske lavt når man gjør det sånn som skjedde med Grisepesten. Det er lavmål, feigt og vitner om at man sliter litt ingame. Det er i alle fall det jeg reagerer på, og at spillerne i Wacked synes sånt er greit, sier i grunn mer om dem enn oss.
 

DeletedUser

Guest
Haha, trodde en liten stund jeg var på v9 forumet utifra oppførselen til DN er helt lik der som her. :D

Men som Johnny Knoxville sa:

HAHAHAHA, da vant vi da. For noen tapere dere er!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
För att jag rensade 5 offbyar och 2 adelsbyar för honom så slutar han :))))

Haha, Det ar inte derfor, Når alla stikker til wacked er det jo inte gøy og spela en gang. Pluss det var andre som satt kontoen på slett. Så da skjønte jeg ikke vitsen for meg og gidde og kjøre på.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner hvorfor dere lurer på hva grunnen min var for og slette kontoen, Grunnen er att jeg gidder ikke og sitte og bruke tid på ting som ikke kommer til og nå framover. Arcon satt den på slett. Og folk rundt med stakk over til "Wacked" Jeg kunne jo gidd motstand. Men hva er vitsen? Vist man har mistet all motivasjon. Så går det ikke.
 

DeletedUser

Guest
Haha, Det ar inte derfor, Når alla stikker til wacked er det jo inte gøy og spela en gang. Pluss det var andre som satt kontoen på slett. Så da skjønte jeg ikke vitsen for meg og gidde og kjøre på.

hihi, søtt å skrive en slags blanding av svensk og norsk.

Starter ut med en grei dose svensk, men så dabber det av mot slutten (giggle)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
La meg spørre spillere i Wacked da. Liker dere å assosieres med slikt spill? Lure folk til å merge, også stikke til fienden når adlingen er over og nekte spilleren tilgang til kontoen. Godt dette ikke blir en trend pga. det nye regelverket.

Skuffet over responsen til Wacked sine spillere egentlig. Er en del all righte folk i den stammen (trodde jeg), som ikke ønsker å identifisere seg med sånt. Vel, jeg tok dessverre feil.

Flau på deres vegne.
 

DeletedUser

Guest
La meg spørre spillere i Wacked da. Liker dere å assosieres med slikt spill? Lure folk til å merge, også stikke til fienden når adlingen er over og nekte spilleren tilgang til kontoen. Godt dette ikke blir en trend pga. det nye regelverket.

Skuffet over responsen til Wacked sine spillere egentlig. Er en del all righte folk i den stammen (trodde jeg), som ikke ønsker å identifisere seg med sånt. Vel, jeg tok dessverre feil.

Flau på deres vegne.

nå skal ikke alle vi i wacked ha skylden for noe en spiller har gjort. jeg har ikke visst noe om de planene der. og det har sikkert ikke mange andre i stammen heller. jeg er heller ikke fan av slikt spill



og når det kommer til rekruteringen, så husker vell kanskje ikke dere hva dere gjorde mot oslom? dere er bare dårlige tapere, når det ikke går som dere vil så stikker dere med halen mellom beina. setter kontoen på slett på grunn av noe motstand, har dere ikke samhold i stammen?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
nå skal ikke alle vi i wacked ha skylden for noe en spiller har gjort. jeg har ikke visst noe om de planene der. og det har sikkert ikke mange andre i stammen heller. jeg er heller ikke fan av slikt spill

Nå skal jeg ikke si at du har vært innblandet i dette, men det er naivt å tro at dette ikke var planlagt fra Wacked sin side. Spør en eller flere av dine tre dualer, vil tro flere av dem vet nøyaktig hva som har skjedd.

At spilleren er i stammen sier noe om at slikt aksepteres, og derfor drar jeg fint alle under en kam her. Spesielt med tanke på alle kommentarene over i tråden her.
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg ikke si at du har vært innblandet i dette, men det er naivt å tro at dette ikke var planlagt fra Wacked sin side. Spør en eller flere av dine tre dualer, vil tro flere av dem vet nøyaktig hva som har skjedd.

At spilleren er i stammen sier noe om at slikt aksepteres, og derfor drar jeg fint alle under en kam her. Spesielt med tanke på alle kommentarene over i tråden her.

Jeg ble faktisk ganske pissed på Lasse for at han adla dem, jeg lagde adels i nabobyene, og så plutselig adler han alle. Kan ikke si jeg visste noe om det da, men jaja sånn ble det.

Edit: Rafiki gjorde akkurat det samma mot Gaudium, så ro ned 8 hakk her før dere begynner å anklage oss for slikt.
 

DeletedUser

Guest
må jo bare si at det er kult og bli lurt på hp3. verste er den gjengen folk jeg har spilt masse med . at dere i det hele tatt gidder og være i den stammen der skjønner jeg ikke ... men dere klarte det dere ville , dere knekte den siste lille tw lysta jeg hadde .. hva skjedde nu egentlig . det ble en kjedelig verden alikevel .


greit nokk at du har adlet noen byer av meg sander . men som du vet selv så fikk du satt meg godt til bake da jeg hadde en langhelg med familie og ikke fikk kv(minfeil) .men når jeg har vært på logget så har jeg tatt omtrent alt du har kommet med . og jeg skulle gitt deg en del motstand om jeg hadde hatt tid . men har en følse av at noen har sladret om når jeg har ungen der borte .
takker til alle dere hyggelige og greie spillerne jeg har spilt med igjenom tidene ... dere vet selv hvem dere er (hug)



im off skåååååååååål
 
Topp