Gratulerer kjære Aristokrater!

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hei alle sammen!

Jeg ville bare si gratulerer til aristokratene! :)

Utrolig stolt over å si at jeg har vært med dere i den perioden jeg var.

Mange vet ikke hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde når jeg startet med den nye stammen (Nei jeg husker ikke navnet på stammen engang, hehe)

Jeg vil starte med å si at det var kanskje feil måte å vise noe for dere og meg selv.

Jeg vil gjerne si det som jeg har sagt til ThoBre og RV.

Jeg gjorde dette for å bevise at jeg tok feil, og RV og ThoBre hadde rett.

Det er selvfølgelig snakk om Håkon når jeg forteller dette.

Jeg var ikke enig i det som skjedde med RV kontoen, og at Håkon fikk komme tilbake.

Jeg forlot ledelsen, for jeg var ikke enig i det som ble gjort.

Jeg valgte da å bli innsatt i ledelsen igjen, snakket med Håkon og fikk snakket endel.

Vi/jeg fant ut at Håkon ikke lenger var en trussel. Jeg nedstemte RV noe på det sterkeste, derfor fikk dere den nye lederen i ThoBre.

Det var jeg glad for, jeg ville alltid at ThoBre og RV skulle begge være øverste sjefer. RV var endel borte, og det naturlige valget var ThoBre.

Jeg er glad han ikke spurte meg, for jeg ville takket nei, og igjen vurdert å slutte med en gang.

Jeg kjempet mot fienden til den dagen jeg forlot med flere av dere andre.

Det var en tanke bak alt.

1. Få alle med på min side, både venner og fiender.
2. Få dem til å snakke sammen.
3. Det jeg ville bevise her, var at selv om vi er fiender, er vi alle like. Vi er krigsspillere med samme innstinkt, vinn vinn eller forsvinn...
4. Få RV til å sende mld om at jeg "lurte" dere med til en dårlig avgjørelse.
5. RV gjorde dette, og aristokratene forsvant fra utbryterstammen.
6. DON tok over... Ja jeg viste det kom til å skje, jeg prøvde aldri å endre mailadresse, for jeg ville ikke ødelegge for en spiller, selv om jeg styrte skuta 23/7, DON var så å si aldri på... Han likte ikke navneendringen, men godtok det... DON hadde sluttet.
7. DON fikk igjen spillelyst håpet jeg, jeg terget alle, og ble bannlyst på Aristokratene, dette var også forventet.
8. Ja det hele kan se ut som et stunt, men jeg skulle bevise noe med min exit.

Det jeg skule vise var:

RV, du var en strålende leder, folk elsket deg og hyllet deg.
ThoBre, du viste deg å steppe opp når alle gikk i mot, både jeg og mange av medlemmene. Du roet oss ned.

Det jeg ville bevise var at en(2) ekte leder(e), fantes, og jeg ville ikke at dem skulle bli glemt etter noen år.

Alle som var med til slutten av v21, vil alltid huske den STORE stygge ulven Bobil...

Men jeg gjorde det for å bevise at RV og ThoBre var de beste lederne som var, og skal bli hyllet i flere år fremover.

Dette virker kanskje som bullshit, men det er det altså ikke. Som RV sa til meg, dette var ikke min stamme, men vår. Det sa han også etter at jeg sluttet/ble kastet ut av TW v21.

Så jeg ville bare gi beskjed til alle. RV og ThoBre har aldri gjort noen feil, det var bedre av RV å la Håkon være med på kontoen enn å la den synke, og det at ThoBre stolte på RV's avgjørelse på sekundet var et ekte bevis på at han er lojal.

Så, utrolig godt jobba.

Jeg klarte å slutte med tw, er av og til innom i v23 bare for å sjekke om noen ønsker å ta kontakt å spør om hendelsen.

Jeg har i ettertid fått forespørsler fra endel spillere om å komme tilbake, men dessverre, jeg kommer til å holde sidelinja for resten av mitt liv. TW er ett utrolig spill, avhengigskapende og tidskrevende.

Lykke til alle som leser dette, ikke slutt med TW er mitt råd, det er utrolig morsomt og sosialt!

Takk for meg! :)

Abobil out!
 
Topp