Gratulerer med dagen, Forum!

DeletedUser

Guest
Det er i dag nøyaktig fem år siden de første brukerne (annet enn admin brukeren, men ingen bryr seg om den) ble registrert på forumet. Så derfor...

Gratulerer med dagen, Forum!

Det har vært noen underholdene år, med mange artige diskusjoner og hendelser som har vært med på å forme TW.no sin historie på mangfoldige vis.

For eksempel i hvilken grad skript har blitt brukt på TW.no har i stor grad vært avgjort ved offentlig debatt. Det er kanskje ikke så mange som husker hvordan denne tråden startet en opphetet diskusjon rundt koordinatskript, eller da fakeskript. En tråd som opprinnelig ble lagt ut på V1 P&P forumet av en moderator, som kanskje burde si sitt. I lang tid ble det veldig begrenset hvilke skript som var tillatt, og spesielt koordinatskript led av en voldsom, nærmest religiøs, mistro. Jeg liker å tro at det ble delvis snudd ved slik som denne tråden.

På forumet har også vi spillere sørget for at end-game har blitt innført, og på spillerne sine premisser. V2 var først ute her, og fikk først redusert prisen på gullmynter, for så å sørge for at spillerne selv fikk velge måten verdenen skulle avsluttes på, og ikke et overentusiastisk TW team.

Dette er da de jeg husker best sånn på stående fot av innflytelsesfulle diskusjoner, uten å ta med diskusjoner som direkte knytter seg til P&P. Eller, du vet, diskusjoner fra de skjulte moderatorforumene som jeg ikke har tilgang til :razz: Hva er dine beste minner fra de fem årene forumet har eksistert?

Jeg vil også benytte anledningen til å oppmuntre alle til offentlig diskusjon, og å benytte seg av den muligheten man har til å påvirke TW.no sin virksomhet gjennom fornuftig argumentasjon på forumet.

Denne tråden ble visst noe lengre enn planlagt...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er enig med deg off,forumet har vært en fin tid :) men eg håper det er flere som deltar i framtiden er forsatt en del død tid på off,forumet og det synes no eg er litt synd :/
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Glitter skrev:
Seriøst, du som er en av forumets verste spammere skal fortelle meg at jeg må vokse opp? Vet du i det hele tatt hva det betyr?
Haha, utrolig vittig at du ble kalt for en av forumets verste spammere. I et hett øyeblikk, selvsagt. :)
Men ja, gratulerer til oss alle, selv om jeg ikke dukket opp på selve forumet før begynnelsen av 2009.
Jeg var i alle fall in-game på denne tiden, hehe.

Forresten kan jeg ikke huske at moderatorforumene ble benyttet til noe annet enn det som knyttet seg til jobben.
Off-topic holdt seg på Skype. Slik som for alle vanlige spillere. :)
 

DeletedUser

Guest
Å, du vet Torq, noen forveksler ofte aktivitet med spamming :razz:

Angående moderatorforumet så tenkte jeg at det er et par diskusjoner der det kunne vært... underholdene... å lese igjen, selv om de kanskje har blitt slettet. Mener å huske at noen (totti, muligens) gikk berserk med sletteknappen når han startet som CM.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Gratulerer med dagen forum, selv om jeg ikke komm inn før mye snere
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kom inn for noen måneder siden, og har trivdes fint! Annet at jeg blirr mobbet :cry:

NEI till verdener der man kjøper seg seier!
 

DeletedUser

Guest
Gøy er slikt et relativt ord... Men ja, spesielt den siste tiden etter at jeg sluttet har gått fort ;)
 
Topp