Gratulerer P0k3

DeletedUser

Guest
Lurte? mener vel han som først backstabba hele, før han sleika andre halvparten i baken etterpå ? kos deg (love) slipper vi i allefall å vinne me deg, men mot deg (nod)


PS:
((star)tøffel(star) mener ordbruken min ikkje er upassende, så stoler på han )
 

DeletedUser

Guest
Lurte? mener vel han som først backstabba hele, før han sleika andre halvparten i baken etterpå ? kos deg (love) slipper vi i allefall å vinne me deg, men mot deg (nod)


PS:
((star)tøffel(star) mener ordbruken min ikkje er upassende, så stoler på han )

Du vet å få sagt det du, albatros. (happy)
 

DeletedUser

Guest
Var bare lite liv her og tenkte jeg skulle lage litt selv, og det måtte være så stort at det kunne påvirke en hel verden! Og jeg vil heller være kjent for han som lurte hele v10 enn og bli kjent for og vinne på den måten...

Og det med lojalitet, de jeg stoler på holder i massevis og den er gjensidig.

Oversettelse: Dvs at dem er vant til hans/deres idioti og har akseptert tingenes tilstand.
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Lurte? mener vel han som først backstabba hele, før han sleika andre halvparten i baken etterpå ? kos deg (love) slipper vi i allefall å vinne me deg, men mot deg (nod)


PS:
((star)tøffel(star) mener ordbruken min ikkje er upassende, så stoler på han )

Vi sleika ikkeno bak heller, vi ble invitert over til H igjen av Mitler og Poseidon, og det er vel på tide og informere alle andre om at også Frk viste at jeg ikke kom til og bli der, men var super duper flink til og spille med (love)
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Vi sleika ikkeno bak heller, vi ble invitert over til H igjen av Mitler og Poseidon, og det er vel på tide og informere alle andre om at også Frk viste at jeg ikke kom til og bli der, men var super duper flink til og spille med (love)

Altså, Frk kan ikke adle P0k3 uten at de aller fleste på verdenen har slutta å spille ordentlig. (giggle)
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Jeg viste strengt tatt ikke noe som helst... Å trodde som de fleste andre du hadde gått til pok3 før du opplyste meg om noe annet:p Å det var jo også etter den fine diskusjonen jeg hadde med Kristin i forum:p så jeg trengte vel strengt tatt ikke spille så mye:p

Å jeg var heller ikke sikker på noe som helst før du faktisk forlot pok3:p

Altså, Frk kan ikke adle P0k3 uten at de aller fleste på verdenen har slutta å spille ordentlig. (giggle)

så klart jeg kan:) bare synd man ikke har annet valg på V10:p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
p0k33333 <333333333333333333333 Vi ex-p0k3re heier på dere! :*:* (clapping)(party)
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Ser pok3 nok engang ligger på nedtellingen, og vil være første til og NESTEN gratulere dere med seieren, som jeg har sakt var det et spørsmål om tid før dere vant uansett og nå vinner dere også på en mer ærlig måte, så grattis med seieren som kommer og kos dere med V10 ferie, skal ialfall jeg! (party)
 

DeletedUser

Guest
Skal være enig i det. Det er en mer formidabel måte p0k3 vinner på nå. Eneste er Senze.devil som gjør noe svært snodig. Han kunne "gitt fra seg" perspektivtegn når som helst. Gitt fra seg som i, la byen stå tom og klar for å adles med skatten, mitt i p0k3 land. Han kunne tømt den andre byen når som helst og gjort det samme, men han valgte å be oss om å sende støtte til 412|512 fordi den andre ikke hadde mur. Han fortalte ikke hvilken by skatten egentlig skulle komme til og vips så gjør han dette nå...


SoulHunter sep. 18,2012 21:59
lever du?

SenZe.Devil sep. 18,2012 22:07
Stayin' alive

SoulHunter sep. 18,2012 22:09
så bra:) lurte på om den nye perspektivtegn skatten havner hos deg? ingen som vet:O

SenZe.Devil sep. 18,2012 22:14
Ahh, æsj, why me? :p

SenZe.Devil sep. 18,2012 22:15
I en udeffet by uten mur midt inni P0k3-land

SoulHunter sep. 18,2012 22:16
crap:S hvilke koords?

SenZe.Devil sep. 18,2012 22:18
Jeg tror jeg sender den til [coord]412|512[/coord] for å få den i en by med mur og def

SoulHunter sep. 18,2012 22:41
du er online når skatten kommer i kveld så du får sendt den sant?:)

SoulHunter sep. 18,2012 22:47
å en skatt kan bare sendes 10 felt. du har tatt det med i beregningene?:p

SenZe.Devil sep. 18,2012 22:49
Jau jau

SoulHunter sep. 18,2012 22:50
yey:) da ordner det seg sikkert:)

SenZe.Devil sep. 19,2012 00:00
Never trust the devil!

SoulHunter sep. 19,2012 00:01
what?:(

Fjernet endel småtteri fra samtalen, men her er det... Utrolig teit. Hvis han virkelig ville gjøre noe sånt kunne han gjort det for lenge siden. Å gjøre det nå blir bare patetisk.

Men, p0k3 vinner fortjent. Gratulerer :) Bare synd at små enkeltspillere kan ha en så stor innvirkning på en verden. Har funnet ut at jeg mest sannsynlig ikke vil være med på en verden til med skatter.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg skjønner ikke helt hvorfor de som hadde en type skatt fikk like skatter, mens noen fikk forskjellige? Jeg fikk blant annet to skatter på freebie i tillegg til den senze fikk i en 2k gråby midt inne i meg. Hvem bestemmer hvor skattene skal?
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Jeg skjønner ikke helt hvorfor de som hadde en type skatt fikk like skatter, mens noen fikk forskjellige? Jeg fikk blant annet to skatter på freebie i tillegg til den senze fikk i en 2k gråby midt inne i meg. Hvem bestemmer hvor skattene skal?

Det eneste jeg har lagt merke er at de nye skattene havner i stammer som har 1 eller flere av den skatten fra før... slik at det ikke vil gi noen forskjell på skatte rankingen..
 

DeletedUser

Guest
Mitler,

Du skulle bare vist, det noen andre vet, uten å mene att du burde vite att vi vet det ...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Dingla nettopp innom her, akkurat kommet hjem fra en for lang dag på jobb. Kunne ikke lese igjennom forumet uten og legge merke til denne tråden, med den så altfor forutsette tittelen!

Ønsker å gratulere p0k3, min tidligere erkefiende, som vinner av V10. Dere har vært den beste stammen igjennom hele løpet. Om dere vinner om X antall timer fra nå er ikke helt avgjort enda, men det meste tyder på at løpet er kjørt, noe det også forsåvidt var når Luri og Kayare tok kvelden fra V10. Meeen nå skal jeg ikke komme her og gravlegge andre store helter i ettertid hos AREA, så ta det jeg sier med en klype salt :). Skulle gjerne kasta ut litt mer tekst om både det ene og det andre, men jeg ser ikke helt motivasjonen i det nå som jeg så og så har slutta helt med TW (funka dårlig i kombi med jobb som ikke angår PC + WoW tar den ledige tiden, mye bedre spill!!!)

Med det så tar jeg kveld!

God natt følks!
 
Topp