Gratulerer P0k3

DeletedUser

Guest
Gratulerer til Pok3 (clapping)

Da er V10 (endelig) på vei mot slutten. Det har vært en artig reise, spesielt for meg, Mitler og Lordofguildz. Dette er første verden vi spiller siden V2/starten av V3.
Det har vært en artig verden selv om det den siste tiden har vært stillestående og ganske mye stanging mur mot mur.

V10 kunne nok vart mye lengre, det å stacke en by med en skatt krever ikke så mye tid.
lite aktivitet /innaktivitet og folk som slutter må nok ta sin del av "skylden" for at V10 gikk inn i en "død" periode.
Som de fleste sikkert har lagt merke til fikk V10 en brå slutt ved at merken skiftet side og tok med seg skatten.
Mange har reagert kratig på dette, noen kanskje litt i overkant. Uansett er dette en del av spillet og slike ting kan skje.
På grunnlag av ting som har skjedd tidligere i V10 har vi full forståelse for at noen reagerer, men for oss virker det som om mange av de som reagerer ikke har fått med seg hele historien.
Videre har vi også forståelse for Merken sitt valg, selv om vi med flere er skuffet over måten denne verdenen slutter på.


Vi er ikke alene når vi sier at vi er lettet over at V10 nå går mot slutten. Selv om det har vært en artig tid, har det samtidig vært en strevsom tid. TribalWars spiser tid!

Selv har jeg og mitler personlig fått litt avsmak av p0k3 grunnet enkeltsspilleres oppførsel(les arrogant, med mer) her på forumet og i øvrige sammenhenger.
Men man kan vel aldri være like glad i alle? :) uansett ser vi ingen andre stammer som fortjener å vinne!

Alt i alt synes vi p0k3 vinner fortjent, samtidig som litt sleipt. De har spist av AREA stort sett gjennom hele verdenen. Selv om det at folk har sluttet mest sannsynlig har spist mer av AREA enn det p0k3 har.
Videre er det ingen andre stammer som har stått opp mot p0k3. Det er klart at enkeltspillere har klart seg bra, mange også med positive stats mot p0k3. Men som stamme er det ingen som har stått imot p0k3.

V10 har for min del vært et gjensyn med TribalWars, så nå blir det godt med en pause før det eventuelt blir en ny runde.


Nok en gang gratulerer til p0k3! :) (party)


~ Mitler
~ Lordofguildz
~ Poseidon
 

DeletedUser

Guest
Takker så mye for gratulasjonen og et bra innlegg hvor du får med deg viktighetene av verdens slutt.
Dette er en verden vi alle er lei av og som ikke er spesielt spennede lengre. Hvorfor dra det ut i langdrag !

Jeg ser i allefall frem til å møte alle i en ny verden (etter en bitteliten pause) og håper at jeg få spille med de jeg har spilt i mot i V10.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Gratulerer til P0k3 ja! Ingen tvil om at dere lenge har dominert og denne seiren hadde nok kommet før eller senere uansett!

Selv om jeg hadde ett personlig mål om minst nå 1 mill før verden sluttet, så fint om dere kunne ventet en stund til! (giggle)
 

DeletedUser

Guest
.,.

gratulerer da..

men helt seriøst så er jeg skuffet over dere
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Til den som gav meg rødt uten sign (for 3. gang på rad). Jeg mente å bumpe kommentaren til sindick (hvis du oppfattet det annerledes, som jeg antar), om at det er skuffende å velge å avslutte en verden tidlig, men jeg ønsker selvfølgelig også dette, da jeg som flere andre begynner å gå lei av v10, etter en del slapphet i krigingen fra begge sider, men mest fra AREA.
 

DeletedUser

Guest
vi rakk jo foreta en tvilsom rekrutering vi og da før verdenen var slutt, men tvilsommme rekrutering har jo vert i AREA lenge, og mange ... er vel denne historien poseidon sikter til ?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, lurer på om area/H var like "smarte" å "nuket" hverandre med deff...
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Kan jo ikke være mer smart enn det? Nå kan vi jo lage noen tusen offbyer ekstra slik at vi får fortgang i prosessen (kyss)
 

DeletedUser

Guest
Ye... Var tydeligvis litt tidlig ute der. :)

nå ser jo dette litt suspekt ut.. Når jeg først gratulerer p0k3 med seieren før jeg så lager stammen som merken joiner rett før verdenen "skulle" vært slutt.

Må si jeg først ble rimelig irritert, siden jeg hadde sett frem til at V10 skulle bli ferdig.
Men, jeg lo godt når han dro fra p0k3. (rofl) Artig med twister, hvertfall der og da!

Tror ikke det var mange som så den komme.

Nå er det vel flere enn meg som må snu på planene? jeg får hvertfall ikke trekt meg tilbake fra Tribalwars riktig enda.
 

DeletedUser

Guest
Såg den komme ? not really, som deg såg nok mange frem til att det skulle vere ferdig for denne gang ... men tro meg, kan ikkje påstå eg er sjokkert/overaska over att det skjedde ...
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble overhode ikke overrasket ! Jeg så den komme da han på den lille tiden han var her greide "krangle litt! .
Og når dere andre begynte å klage på han , og fortalte hvilken kvalme han hadde laget hos dere skjønte jg nok at det var litt trolling på gang. Til tross for at jeg flere ganger før han kom over sa til han at han skjønte konsekvensene av hva han gjorde, i forhold til sitt eget rykte og ettermæle så nølte han ikke.

Finnes overhode ikke bitter og ler godt av det hele, noe jeg tror vi alle gjør.
10
Men hvem stoler på disse gutta på kontoen nå ? Har jo egentlig dolket hele V10 i ryggen. Først sine egen, og så oss !
Sier bare good luck med troverdigheten videre i TW !
 

DeletedUser

Guest
En ting kunne dei ! spamma noke ekstrem, helt off topic, og ville man ha dei on topic vart dei stille :D (tips til dei som er lei maset)
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Men hvem stoler på disse gutta på kontoen nå ? Har jo egentlig dolket hele V10 i ryggen. Først sine egen, og så oss !
Sier bare good luck med troverdigheten videre i TW !

Var bare lite liv her og tenkte jeg skulle lage litt selv, og det måtte være så stort at det kunne påvirke en hel verden! Og jeg vil heller være kjent for han som lurte hele v10 enn og bli kjent for og vinne på den måten...

Og det med lojalitet, de jeg stoler på holder i massevis og den er gjensidig.
 
Topp