Gratulerer Paco med rank 1!

DeletedUser

Guest
Rang Spiller Poeng Landsbyer
1 paco 19,152,494 1,826
2 magic14 19,045,223 1,882
3 Pointwhore 18,575,442 1,929
4 Vv0Lv3r1n3 18,494,308 1,846
5 Ruffiro 17,944,287 1,833
 

DeletedUser

Guest
Takk for oppmerksomheten:D

Jeg "låner" førsteplassen til Aricas juleferie er over. Antar at Ruffiro snart adler noen hundre byer og tar tilbake tronen.

Ser på meg som en frigjører mer enn noens skrekk:rolleyes:

Be good... Paco
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Veldig bra Paco!
Gratulerer, må si at du fortjener dette! ;)

-TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Gråbyer eller ikke. Førsteplass er førsteplass. Og ender han opp på den plasseringen når v2 skriver historie, så betyr det lite at andre mener han ikke fortjener plassen. Tabellen lyver ikke. Det er mange veier til Roma, selv om gråbyhoring og internadling neppe vil trampeklappes så var iallefall det som skulle til for at man skulle havne øverst (om da dette blir stående til verdens ende).

Bare så det er sagt :p

For å tilfredsstille de forumlesere som mener AriCa er hovmodige; så må jeg bare få sagt at jeg tror denne plasseringen bare er midlertidig for paco. MEN man vet aldri. Morsomt er det iallefall å se en spiller utenom oss katter som faktisk er på toppen. Om dette motiverer eller demotiverer vil tiden vise.
 

DeletedUser

Guest
Alle som ligger i toppen av V2 adler vel en del gråbyer nå. Paco har vel alltid vært glad i de grå, men hver sin smak. Synes det er morsomt at en ikke-Arica-spiller leder :)
 

DeletedUser

Guest
På en måte er jeg faktisk enig med deg. Morsomt for verdenen iallefall :)
 

DeletedUser

Guest
Hyggelig å bli lagt merke til:D

Fint med innspill mhp strategien.

Fra mitt ståsted skulle jeg ønske at flere tettet igjen de store hullene med gråbyer slik at V2 ble trangere. Når det er så mange utbygde gråbyer (og spillere som gir bort byer) vil det ikke gjøre stor forskjell å ta en by eller femti fra en fiende når han/hun bare kan ta en fullt utbygd by et stykke unna:rolleyes:

Be good... Paco
 
Topp