Gratulerer Utopia!

DeletedUser

Guest
Vil bare gratulere Utopia med seieren! De har hatt seieren inne en stund egentlig fordi alle andre stammer på v20 spiller for og tape, men nå som BAM! spillere velgere og gi seg så blir det en enklere jobb for dem. Dette er veldig synd, men sånn er det. Ikke det at vi om er igjen skal gjøre det lett for dem, skal måtte kjempe for hver eneste by.

Uansett blir spennende og se hvem av stammene som er allierte med dem nå som ryker først, er jo ingen der nå som har mulighet til og stoppe dem nå. Så ja kos dere med v20 er ikke lenge igjen av den nå.

Spoonman
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Skjer med at BAM! gir seg?
Dere skal da fremdeles ha muligheter til å vinne...
 

DeletedUser

Guest
Vi som er igjen gir oss ikke, men er folk i BAM! som gir seg, så blir vanskelig for oss som er igjen, men vi gir oss absolutt ikke.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ingenting er over før det er over, men ting ser bra ut ja mht at dere har mange spillerutskiftninger osv. Hva diplomatiet angår får vi se hva som skjer, jeg er iallefall for en løsning som gagner alle parter så langt det lar seg gjøre. =)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Blir jo vanskelig og gjøre alle fornøyde med tanke på deres diplomati, med tanke på at dere må ha 80 % dominanse og vunnet 10 stammekriger med minst 20 erobringer! så er vel ett par kriger til dere må ha for og vinne
 

DeletedUser

Guest
Kommer heller ikke til og gi meg, ikke før siste by er adlet, men ser at sånn situasjonen er nå, så blir det ekstremt vanskelig for oss i BAM!
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Husk at alt kanskje ikke er så rosenrødt og perfekt hos Utopia og vennene deres som det tilsynelatende kan se ut som utad ;)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Ser ikke helt poenget med denne tråden :p Vi har opplevd før at verdner aldri er avgjort før det er slutt.
 

DeletedUser

Guest
De har sikkert leid inn NSA for og overvåke alt hos oss.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg personlig digger hvordan Joakim enda prøver å få alt og alle mot oss :s
Neida, tenkte ikke på noe ang. dere - tenkte vel heller på Joakim sin stadige forsøk på å forandre på dagens stammebalanse.
Dette er interessante reaksjoner på min uttalelse. Jeg driver ikke med noe særlig diplomatiske sprell nå for tiden, og jeg har egentlig heller ingen grunnlag for å påstå at ting kanskje ikke er rosenrødt i Utopia. Sannheten er at jeg ikke har noen som helst anelse om hva som foregår hos Utopia og deres allierte.

At dere reagerer på den måten der er litt spennende egentlig. Er dere usikre på deres allierte? På hverandre? Jeg er som sagt ikke i gang med noe nytt fanteri nå, men jeg må innrømme at den usikkerheten som skinner gjennom i disse innleggene gjør at jeg får litt lyst. Er det noe å hente her, mon tro?
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Dette er interessante reaksjoner på min uttalelse. Jeg driver ikke med noe særlig diplomatiske sprell nå for tiden, og jeg har egentlig heller ingen grunnlag for å påstå at ting kanskje ikke er rosenrødt i Utopia. Sannheten er at jeg ikke har noen som helst anelse om hva som foregår hos Utopia og deres allierte.

At dere reagerer på den måten der er litt spennende egentlig. Er dere usikre på deres allierte? På hverandre? Jeg er som sagt ikke i gang med noe nytt fanteri nå, men jeg må innrømme at den usikkerheten som skinner gjennom i disse innleggene gjør at jeg får litt lyst. Er det noe å hente her, mon tro?

Jeg er ikke usikker på våre allierte, snarere tvert imot - og derfor jeg skrev det. Håkon har vært i militæret siden jul eller noe nå så tror heller han tenkte på innlegget ditt isolert sett. Det jeg hørte var at du og Huuse hadde prøve på noen sprell for ikke alt for lenge siden, hvorvidt det er mot spiller(e) eller stamme(r) skal jeg ikke uttale meg om - hvorvidt du gjør det nå vet jeg ikke, så litt dårlig formulert fra min side.
 

DeletedUser

Guest
Vel ser beksvart ut for BAM! nå hvertfall når folk som mister ett par byer slutter fordi de ikke ønsker og se seg selv tape helt, vil personlig kalle det feigt, men det er bare meg, siden jeg er kaptein for skuta så må jeg gå ned med skipet.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vet hvem du sikter til, og det kan vel alle finne ut ved hjelp av TWstats. Meldingen jeg fikk fra vedkommende var slik:

x i dag klokken 12:46
Nei enkelt og greit da ingen spiller sammen. Er jjo ikke mulig å forsvare seg/snipe når du ikke har tropper å gjøre det med og at ingen i stammen bryr seg da alle vist har incs på seg :) kan jo da spille aleine for deg sags skyld. Lykke til videre.

y

Kan vel bekrefte at det ikke bare er denne spilleren som har blitt nuket en del i det siste. Vet ikke om dette svarer på det du siktet til, men forstår frustrasjonen utmerket.
 

DeletedUser

Guest
Ja, blir frustrert selv når jeg ser folk blir nuket og jeg ikke har mer deff og gi, må jo ha en del til dere starter på meg, så stacker alle byer jeg kan nå, men samtidig så har jeg også deff ute.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Det er ganske frustrerende når folk blir sure fordi de ikke får støtte fordi de tror de er de eneste som blir angrepet, og at alle andre har def å lesse ut i almass.
 
Topp