Gratulerer Utopia!

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det er ganske frustrerende når folk blir sure fordi de ikke får støtte fordi de tror de er de eneste som blir angrepet, og at alle andre har def å lesse ut i almass.

Dersom du skulle ha valgt mellom at folk hadde forståelse for at andre ble angrepet, eller at folk lærte seg korrekt bruk av semikolon, hva ville du ha valgt?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Svaret er åpenbart korrekt bruk av semikolon; dette er bare et spill, misbruk av semikolon er et samfunnsproblem.
 

DeletedUser

Guest
Er jo vel fortjent også, dere har gjort alt riktig hele veien for og få viljen deres, pluss knuser clustrene våre fordi de som gir seg ikke gidder og bry seg med og hjelpe BAM! med og få byene dems før dere, så what to do! Personlig kommer jeg til og kjempe til siste byen min er adlet, men ser det kommer til og bli vanskelig
 

DeletedUser

Guest
Ifølge forumsreglene; "Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres."
 

DeletedUser

Guest
De rettet vel strengt tatt ikke på skrivefeilen der, de diskuterte bare ønsket om at folk skulle lære seg og bruke det riktig ;)
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Ifølge forumsreglene; "Det er ikke tillatt å rette på andres skrivefeil. Hvis innlegget er uforståelig skal innlegget rapporteres."

Vi har ikke rettet på andres skrivefeil. Men uansett: Hvorfor er dette en regel? :neutral:
 

nerd 1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gratulerer da ^^ som dere ser gjør jeg veldig motstand ;) ikke fordi jeg ser det hele som fortapt elrno, men noen ganger er man i skogen, man glemmer powerbank og mobil blir satt i ultrastrømsparingsmodus :/

Uansett, jeg har vell nesten tatt igjen Generalen på ODD nå, så det er ikke så dumt. Kos dere med å få 002, gleder meg.

-Nerd
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Gratulerer da ^^ som dere ser gjør jeg veldig motstand ;) ikke fordi jeg ser det hele som fortapt elrno, men noen ganger er man i skogen, man glemmer powerbank og mobil blir satt i ultrastrømsparingsmodus :/

Uansett, jeg har vell nesten tatt igjen Generalen på ODD nå, så det er ikke så dumt. Kos dere med å få 002, gleder meg.

-Nerd

Vi bare adler ut alt deffet og clearer resten. ;-) Når vi har tatt alle byene har vi vel noen tusen nukes til overs også. =)
 
Topp