Gratulerer WIC og god jul!

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Julen kunne ikke kommet noe raskere, 23 desember 2013 kl.23:01 ble siste motstanderstamme bekjempet og WIC troner høyt på toppen!

Etter omvel 6 år, er .no sin siste verden overstått. Blod, svette, tårer og en del PP er blitt brukt for å oppnå denne gigantiske seieren!

Det er både svært trist og svært deilig å bli ferdig, og for min del legger jeg min "tw-karriere" på hylla forhåpentligvis for godt. jeg har gledet meg til denne dagen, og jeg er sikker på at mange av dere andre har sett fram til den dagen da jeg endelig forlater TW-samfunnet for godt :)

Det er likevel noen jeg ønsker å nevne, først vil jeg gratulere WIC med .no største seier. Jeg vil samtidig gratulerer JPTG med en meget god fight på slutten, samt min gamle stamme BOL som har lært meg alt det jeg trenger for å være en god nok spiller.

Jeg velger å ikke nevne noen i frykt for å glemme noen, men en person som virkelig fortjener en liten "hedersplass" her i min lille nekrolog er glitter! Takk for alt:)

Så, da takker jeg for meg, og ønsker resten av dere masse lykke til videre med TW og det dere enn måtte finne på! Jeg vil være på skype, og noen ganger på forum, så bare å slenge inn en melding dersom dere har lite å gjøre :)

Med vennlig hilsen
Scarborough
 

DeletedUser

Guest
Godt å være ferdig med v1 nå, nå skal det feires alle sammen! :awesome:

-Christian
 

DeletedUser

Guest
var en artig verden dette!
flott den er ferdig, men litt vemodig :(
må si en av mine beste minner var fra tida mi WIC ,da jeg akkurat hadde dradd fra BOL!

Kjempe ledelsen der skal ha skryt :)
 

DeletedUser

Guest
Ettersom tiden skred fram og krigen utviklet seg var det etter hvert bare en mulig vinner.

Gratulerer WIC og da særlig alle de sjelene som har holdt på i 6 år. Denne seieren er dere særdeles fortjent.

GOD JUL :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Gratulerer så mye WIC! Dette har dere fortjent i høyeste grad! Litt trist at V1 er over da en slik verden er noe vil aldri vil få maken til igjen. Aldri har en kamp vært så jevn og vart så lenge! Men dog skal det sies at jammen er det godt og da jeg ikke vet om noen som ikke er lei hele V1 ^^

Så nok engang, gratulerer WIC og god jul! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gratulerer med seieren :) håper jeg får muligheten til å spille med/mot noen av dere ved en senere annledning.

og lykke til videre, til dere som slutter !:)

og kos dere i jula!:)
 

may65

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Så var v1 over...

Faktisk veldig trist og vemodig. Fått så utrolig mange gode venner her, å de kommer til å bli savnet :-(

Har vært her siden starten, og som en del av ledelsen i WIC har det vært en fornøyelse å kunne få jobbe med en slik fantastisk gjeng spillere.

Kommer vel til å dukke opp på en ny verden med tiden, men nå skal seieren nytes i julen :)

Ønsker alle spillere her en riktig God Jul og et godt nytt år.

-Klem fra meg.
 

DeletedUser

Guest
Kommer til å ta lang tid før jeg virkelig forstår at V1 er over. Har vært en LAAAANG krig og har hatt det helt fantastisk. Supre folk, god stemning, mange konflikter og propaganda, ledelse, politikk og mye mer. Skulle jeg ramse opp alt jeg har opplevd på V1, ville jeg aldri blitt ferdig.

Godt å kunne slappe av litt!!! Gratulerer til resten i WIC! Vel fortjent! :)

GOD JUL ALLE SAMMEN!
 

DeletedUser

Guest
Det har vært en lang kamp med mange interessange motstandere, mye intriger, mye høyt diplomatisk spill og en lang og utmattende skyttergravskrig.

Det meste av tiden de siste årene har vi kjempet i mindretall i mot BOL, TNR/JC/RNG/JUST og HFO.
Vi har blitt utfordret og presset og noen av oss har gått leie eller har måttet prioritere RL, men i alle disse årene så har vi gradvis presset frontene tilbake, gradvis vokst oss større.

De aller fleste utenom stammen har spådd, eller i alle fall håpet på vår kollaps. Det har vært mange nedturer men flere oppturer.

Det som i aller største grad har gjort til at vi har fungert som stamme er at vi har beholdt en kjerne med dyktige spillere som har stått på uansett hvor mørkt det ser ut eller hvor langt det er til målstreken.

En stamme står ikke å faller på om vi har en eksepsjonell og aktiv leder som er overalt, en stamme står å faller på alle sine medlemmer og at de klarer å samarbeide og hjelpe hverandre best mulig.

Gi meg heller 10 dyktige og selvdrevne spillere som klarer å sammarbeide med resten av stammen enn 10 eksepsjonelle individualister som alle vet best.

Jeg har lært mye i løpet av de siste årene om meg selv og min tilnærmet "mangel" på lederstil i gjennom IB og WIC. Sannheten er at stammen og medlemmene selv i så stor grad som mulig skulle ha ansvar og æren for å vinne krigen. Ledelsens ansvar har hele tiden vært å best mulig tilrettelegge forholdene for akkurat dette.

Jeg vil rette en stor takk til alle medlemmene som har bidratt, spessielt de som opp igjennom har bidratt aktivt til å lede stammene og gruppene. Formelle ledere så vel som uformelle. Uten dere så hadde vi aldri stått her.

Her er det svært mange navn jeg skulle ha nevnt men jeg frykter at opp igjennom de 6 årene vi har spilt at jeg vil glemme noen. Jeg tror i midlertid at dere selv vet hvem dere er og akkurat hvor mye blod og svette dere har lagt ned for stammen.

Dere har vært med i tykt og tynt og er med å vinner det som kommer til å stå som den største og mest omfattende verdnen på TW.no

V1 har "alltid" vært der og det blir litt rart å slutte nå men samtidig litt godt :D Jeg vil savne mange av dere men kommer til å holde kontakten.

God jul!

Theo

Valar morghulis - Valar dohaeris
Winter is coming
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
En herlig Jul, beste jula på MANGE år, så UTROLIG deilig å bli ferdig, nå legges øksa på hylla og TW er over for min del.

PO
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Deilig og trist å være ferdig.

Vil takke alle medspillere og motspillere for at dere har gjort mine 5 år med TW så interessant.

Det viktigste for meg i disse årene har vært å gjøre det som var best for stammen, men også å spille med ÆRLIGHET LOJALITET RESPEKT. Håper jeg har greid det.

Jeg er nå ferdig med TW, lykke til videre alle sammen, både IRL og med TW.

God Jul og Godt Nytt år!
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Vil først og fremst takke dere alle for mine mange år på den serveren.
Jeg har aldri sett noe lignende den krigen som har pågått her så ekstremt lenge.

Vil gratulere mine fiender i IB og gjengen, dere er absolutt verdige vinnere.

God jul, og jeg ser nok fler av dere igjen!

Spookie
 

DeletedUser

Guest
da var ljåen, den grå hesten og kappen levert inn, på tide noen andre tar over jobben. jeg er sliten og lei av slagmarken, hvor jeg alltid har stått først i frontlinjen, alltid der kampene er hardest. nok er nok. nok ære er høstet, og enda flere sjeler sanket. så fra nå av, så vil en annen ta opp arven, og kjempe videre i mitt navn.. farvel tribal wars, farvel v1.
Tommy signs out.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer WIC og måtte dere nyte julen. :jsmiley:
Målet var jo å få en jul uten V1 og jaggu gikk det i boks en time før 24/12.
 

DeletedUser

Guest
Må si det er sykt at en server kan vare så lenge som 6 år.

Har selv vært noe innom V1 på forskjellige kontoer og hjulpet litt til, vedkommende som har spurt pent om det. Utholdenheten som enkelte har påvist her har mildt sagt vært sykt.

Endelig er det over og man kan komme seg videre i livet ;)

Gratulerer så mye!
 
Topp