Grimlock, hjernen bak core?

DeletedUser

Guest
Trym å brann dåkk fortjene kverandre, to klovner leker nok best sammen....

ME DRITE I KEM SIN IDE DET VA........
 

DeletedUser

Guest
Hadde jeg villet krangle med deg her, Espen, hadde jeg dratt det ut "litt" mer.

Jeg har mye mer respekt for xxx enn for deg, for eksempel, som av en eller annen grunn på ha kontovakt hver gang du blir angrepet.

Ironi? Oh, what you don't know...

At enkelte spiller drar er en direkte konsekvens av det jeg skrev. Poke Me har sluttet hvor mange ganger? Tre? Forøvrig vil jeg påpeke at Pallin er en komplett idiot.

La oss heller diskutere det over en kald øl istedenfor.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
at du faktisk e moderator her inne får meg te å tvila på heila dette spellet....
Må du snart slutta å voksa opp gutt....
Du elske at navnet ditt bler dratt fram både her og der....

å det har du klart med å gjennomføra løgn å bedrag i nå snart over et halvt år....

Lykke te videre me moderator jobben din som du har gjort om te å spamme ner dette forumet me vaset ditt.....

lol


.........................
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hadde jeg villet krangle med deg her, Espen, hadde jeg dratt det ut "litt" mer.

Jeg har mye mer respekt for xxx enn for deg, for eksempel, som av en eller annen grunn på ha kontovakt hver gang du blir angrepet.

Ironi? Oh, what you don't know...

At enkelte spiller drar er en direkte konsekvens av det jeg skrev. Poke Me har sluttet hvor mange ganger? Tre? Forøvrig vil jeg påpeke at Pallin er en komplett idiot.

La oss heller diskutere det over en kald øl istedenfor.

Jeg valgte og ikke dra det lengre med vilje kjære forlover :).
Jeg kunne ikke for at de angrep meg akkuratt da jeg skulle reise bort da. ;)

lol

Poke Me sluttet ikke frivillig første gangen.
Andre gangen var det fordi han gikk lei av Core.
Tredje gangen var når?
Neh, Pallin er en kjernekar han. ;)

Olden Boble med Eplesmak :)
 

DeletedUser

Guest
jada Kemp :)

Me driter i kem det va. :)

Men, Gratulerer til Grimlock for det han har gjort :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg valgte og ikke dra det lengre med vilje kjære forlover :).
Jeg kunne ikke for at de angrep meg akkuratt da jeg skulle reise bort da. ;)

lol

Poke Me sluttet ikke frivillig første gangen.
Andre gangen var det fordi han gikk lei av Core.
Tredje gangen var når?
Neh, Pallin er en kjernekar han. ;)

Olden Boble med Eplesmak :)

Så nå var du bortreist. Men allikevel hadde du tid til å spamme forumet, så kan ikke ha vært bortreist?

Så... han var lei av Core, og ikke .no? Give me a break... Var kanskje bare to ganger da ;)

Pallin er en paranoid idiot som ikke er i stand til å se sannheten når den står å klubber han i hue med en kjøttøks.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Så nå var du bortreist. Men allikevel hadde du tid til å spamme forumet, så kan ikke ha vært bortreist?

Så... han var lei av Core, og ikke .no? Give me a break... Var kanskje bare to ganger da ;)

Pallin er en paranoid idiot som ikke er i stand til å se sannheten når den står å klubber han i hue med en kjøttøks.

Jeg var bortreist når jeg ble under heavy angrep den ene gangen, den andre gangen var da jeg hadde eksamen.
Og da jeg spammet forumet var jeg ikke i en tilstand for det møte, og det ga jeg klar beskjed om.

Han var lei av Core og av tw generelt. Det har i hvert fall blitt sagt til meg.

Nok en gang feil :)
 

DeletedUser

Guest
Åja, eksamen nå? Du sa det var tentamen. Jeg tenkte egentlig på hele den uka du var under angrep og spammet det offentlige forumet.

Den dagen jeg stoler på din dømmekraft når det gjelder personer er den dagen griser får vinger og magikere begynner å trekke opp femten tonns drager fra hatter istedenfor kaniner.
 

DeletedUser

Guest
Pallin er en paranoid idiot som ikke er i stand til å se sannheten når den står å klubber han i hue med en kjøttøks.

Tusen takk! ENDELIG noen som skriver noe om meg på forumet :D

Og brann, slutt å lyve om at jeg er en kjernekar, for det er noe jeg forbider med en grei person...
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I think umm, I was never really in a tribe on V1, I was moe of a lonely player who pretty kept my self to my self and things just got boring as Svea (A Swedish tribe) wanted me to join them, and I did, only to find out they planned on taking me out and wanted to see how I played get some helpful tips and crap and learn from that and eventually take me to the rim because of a big headed ignorant little bastard of a fourteen year old kid could not stand being taught how to play when he tried to take me out and fail, I think four times? I was invited by Grimlock maybe twice, but I refused. :eek:

Not sure what this has to do with this topic but it hurt my brain thinking this far back so it must of been something worthy. Huh?
 

DeletedUser

Guest
I think umm, I was never really in a tribe on V1, I was moe of a lonely player who pretty kept my self to my self and things just got boring as Svea (A Swedish tribe) wanted me to join them, and I did, only to find out they planned on taking me out and wanted to see how I played get some helpful tips and crap and learn from that and eventually take me to the rim because of a big headed ignorant little bastard of a fourteen year old kid could not stand being taught how to play when he tried to take me out and fail, I think four times? I was invited by Grimlock maybe twice, but I refused. :eek:

Not sure what this has to do with this topic but it hurt my brain thinking this far back so it must of been something worthy. Huh?

No, you phail.

I thought it was thrice you were invited :)
 

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Aren't you like 15?

Sixteen, and left school, big boy now. :)
Though not sure I am ready for joining the army and my parents don't approve, but I can't wait to get out there and kick some ass. ;-)
btw, don't ask what my GCSE's were, I failed. :|
 
Sist redigert:
Topp