Grimlock, hjernen bak core?

DeletedUser

Guest
Veldig fyldig og flott intervju ;)

Dette er min første post btw :)

men uansett..
Jeg syns at Core har en grei historie.
Da jeg var med i TGW, så vi på Core som nr. 1.

Nå er Core nr.3 på rangeringen, men fortsatt er vi nr. 1 på mot.
I det siste har vi mistet flere gode spillere til IB og det har skapt problemer..

Men vi har fortsatt mye futt å gå på ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, det er ingenting å skylde på..

Det er en ting som heter konto sitter...
Men gjort er gjort... og skjedd er skjedd...
Legg tingene bak dere!
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Står ikke noe om "WG" "TWR"? (Nå kalt TMR)
Vi var jo faktisk noe av det som fikk det opp på det nivået dere er, vi gjorde jo pokkern meg alt dere sa, og dere ba om mere og mere,
vi fikk ikke lov og gjøre noe vi ville, bare oppdrag fra dere, men dere gjorde ingenting selv, vi cleana byer, dere tok dem over.
Vi var faktisk rank 45 da vi fikk en allianse med dere,
og merga med Funk Renegards, eller noe slikt.
Innen 5 dager, var vi oppe på rank 20 lista, og vi bare glei oppover lista, skaffa oss en søsterstamme,
glei vidre oppover, og dominerte området vårt.
Så fikk vi en søsterstamme til, og etterhvert en til, og vi sparka en også.
Vi kom opp til rank 3, så nå har vi fått 2 merg's inn i stammen vår, tenk det.. Vi var allianser fra rank 45 - 3, og så ga dere aldri no tilbake.
Nå er vi i krig, lurer på hvem som vinner æ?
TMR (og famly) vs IB, Core, Bol-e?
Artig da, at dere kalte dere elite, men var bare "mass recrutiers" av gode spillere..
Brann2006, likte ikke helt din arrogante still når vi i den gamle ledelsen satt og prata med deg på et msn møtte,
tror du hadde litt for store tanker om at om vi ikke blei i allianse med dere, at vi ville bli nothing.
Trokke det as, men jaja..
Litt lei, over at dette aldri har blitt nevnt..




Let the time show, what will happenin'
 

harald blåtand

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
nå ble det om Brann o Grimlock, og ikke kun om grim...

Jeg synes Grimlock er en af de store personligheder på denne server, og hvis der er en verden efter denne, er jeg på din side.

Ses på fronten.
 

DeletedUser

Guest
Står ikke noe om "WG" "TWR"? (Nå kalt TMR)
Vi var jo faktisk noe av det som fikk det opp på det nivået dere er, vi gjorde jo pokkern meg alt dere sa, og dere ba om mere og mere,
vi fikk ikke lov og gjøre noe vi ville, bare oppdrag fra dere, men dere gjorde ingenting selv, vi cleana byer, dere tok dem over.
Vi var faktisk rank 45 da vi fikk en allianse med dere,
og merga med Funk Renegards, eller noe slikt.
Innen 5 dager, var vi oppe på rank 20 lista, og vi bare glei oppover lista, skaffa oss en søsterstamme,
glei vidre oppover, og dominerte området vårt.
Så fikk vi en søsterstamme til, og etterhvert en til, og vi sparka en også.
Vi kom opp til rank 3, så nå har vi fått 2 merg's inn i stammen vår, tenk det.. Vi var allianser fra rank 45 - 3, og så ga dere aldri no tilbake.
Nå er vi i krig, lurer på hvem som vinner æ?
TMR (og famly) vs IB, Core, Bol-e?
Artig da, at dere kalte dere elite, men var bare "mass recrutiers" av gode spillere..
Brann2006, likte ikke helt din arrogante still når vi i den gamle ledelsen satt og prata med deg på et msn møtte,
tror du hadde litt for store tanker om at om vi ikke blei i allianse med dere, at vi ville bli nothing.
Trokke det as, men jaja..
Litt lei, over at dette aldri har blitt nevnt..




Let the time show, what will happenin'

*Host* mindreverdighetskompleks *host*

Jeg sa faktisk noe om TWR, men det var helt på slutten og ble tydeligvis ikke tatt med ( i forhold til den nåværende situasjonen ).

For det første ble vi første NAPet ( eller var det faktisk en allianse? Tviler litt på det. Men ble jo oppgradert etter hvert ) med dere når dere var kalt TWR. Vi var aldri alliert med en stamme så langt nede som #45. Den eneste grunnen til NAPen/Alliansen var at vi sårt trengte litt færre å kjempe mot. I begynnelsen fikk jeg, ironisk nok, temmelig mange klager fra noen i Core om at dere tok farmene deres. Morsomt, eh?

Jeg forholdt meg forøvrig til BigStorm, noe som jeg tror er bedre enn om jeg hadde forholdt meg til en sånn som, nja, deg?

Så vidt jeg vet, har vi aldri gått med noen offentlige forespørsler fra Core til den gamle TWR familien. Enkelte medlemmer som ber om hjelp av allierte. Hallelujah, så forferdelig!

Hva er elitestammer, om ikke stammer med gode spillere? Forøvrig, hva er merger om ikke et forsøk på å få flere gode spillere, som forøvrig de fleste er samlet i en av stammene?

Det vaset om Brann aner jeg ikke hva handler om, så han kan få lov til å kommentere på det selv.

Takk, Harald.
 

DeletedUser

Guest
Alle veit at jeg var hjernen bak core, jeg bare vidreførte tankene mine til Grimlock :O
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Egentlig er jeg imponert over Grimlock, og aveng :p...


Alle de egentlig smarte måtene han har løst problemer sammen med "Det Runde Bord"
 

Scotland

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
re

Could someone maybe translate that post Glitter made? I got a mention :)

Oh and no infraction please :) Merely curious is all.
 

DeletedUser

Guest
Just that you were one of the original guys to join and found Core.
 

Munken

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
YO

i was hertug longer then fizzman goddamnit, hell i even made fizzman hertug :mad:

mention me so my e-penis can grow.

ohh btw nice interview and gut answers my minion :)
 
Topp